AnonymBruker Skrevet 19. september 2021 #1 Skrevet 19. september 2021 Jeg har et barn med en som har 2 stk ( hvor den ene er i fosterhjem og adoptert, så ingen kontakt der ) han har også lite kontakt med største da hn bor et stykke vekk, min får pappan sin mest, og jeg føler veldig på dette, da største nesten ikke ser pappan,mens min ser han mye + at han kjøper alltid dyrere gaver til vår enn største, vi er ikke sammen ennå, ble slutt for lenge siden, fikk barnet som nå er i fosterhjem etterpå. Det jeg lurer på , kan jeg si fra at jeg synes han forskjell behandler? Moren til største blir veldig sur for dette , noe jeg skjønner 100%,men føler at dette må de orde opp, ikke min skyld at han behandler de ulikt, jeg sa dette til han mange ganger når vi var sammen,,en går inn et øre og ut det andre. Noen tips? han skylder på dårlig råd at største ikke får mer i gaver,men i stedenfor og gi så mye til vår, kan han jo heller gi likt det de? er jeg på bærtur her? Anonymkode: 27504...ef2
AnonymBruker Skrevet 19. september 2021 #2 Skrevet 19. september 2021 Det er vel ikke akkurat uten grunn at det ene barnet ble adoptert vekk...? Anonymkode: 9efae...aaa 1
AnonymBruker Skrevet 19. september 2021 #3 Skrevet 19. september 2021 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Det er vel ikke akkurat uten grunn at det ene barnet ble adoptert vekk...? Anonymkode: 9efae...aaa Nei er ikke det,men det var også mye pga moren, uten og gå nærmere inn på dette Anonymkode: 27504...ef2
AnonymBruker Skrevet 19. september 2021 #4 Skrevet 19. september 2021 AnonymBruker skrev (1 time siden): Jeg har et barn med en som har 2 stk ( hvor den ene er i fosterhjem og adoptert, så ingen kontakt der ) han har også lite kontakt med største da hn bor et stykke vekk, min får pappan sin mest, og jeg føler veldig på dette, da største nesten ikke ser pappan,mens min ser han mye + at han kjøper alltid dyrere gaver til vår enn største, vi er ikke sammen ennå, ble slutt for lenge siden, fikk barnet som nå er i fosterhjem etterpå. Det jeg lurer på , kan jeg si fra at jeg synes han forskjell behandler? Moren til største blir veldig sur for dette , noe jeg skjønner 100%,men føler at dette må de orde opp, ikke min skyld at han behandler de ulikt, jeg sa dette til han mange ganger når vi var sammen,,en går inn et øre og ut det andre. Noen tips? han skylder på dårlig råd at største ikke får mer i gaver,men i stedenfor og gi så mye til vår, kan han jo heller gi likt det de? er jeg på bærtur her? Anonymkode: 27504...ef2 Dette var utrolig rotete skrevet. Og det er litt spesielt at det eldste barnet er adoptert og nå bor i fosterhjem. Hvorfor er ikke han hos adoptivforeldrene? Stakkars barn. Anonymkode: bcefe...aaf 6
AnonymBruker Skrevet 19. september 2021 #5 Skrevet 19. september 2021 Dette var ikke lett å skjønne seg på. Han har tre barn? Eldste som han nedprioriterer. Mellomste er din og favoriseres. Og sistemann bor i fosterhjem? Mannen høres ut som en idiot, og slike klarer man ikke å endre Anonymkode: d6c14...054 1
AnonymBruker Skrevet 19. september 2021 #6 Skrevet 19. september 2021 AnonymBruker skrev (4 minutter siden): Dette var utrolig rotete skrevet. Og det er litt spesielt at det eldste barnet er adoptert og nå bor i fosterhjem. Hvorfor er ikke han hos adoptivforeldrene? Stakkars barn. Anonymkode: bcefe...aaf yngste bror i fosterhjem, ikke største Anonymkode: 27504...ef2
AnonymBruker Skrevet 19. september 2021 #7 Skrevet 19. september 2021 AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Dette var ikke lett å skjønne seg på. Han har tre barn? Eldste som han nedprioriterer. Mellomste er din og favoriseres. Og sistemann bor i fosterhjem? Mannen høres ut som en idiot, og slike klarer man ikke å endre Anonymkode: d6c14...054 Alt det du skriver er riktig ja, ja ble rotete da jeg er så dritt lei Anonymkode: 27504...ef2
AnonymBruker Skrevet 19. september 2021 #8 Skrevet 19. september 2021 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): yngste bror i fosterhjem, ikke største Anonymkode: 27504...ef2 Men hvem er da adoptert? Anonymkode: bcefe...aaf
AnonymBruker Skrevet 19. september 2021 #9 Skrevet 19. september 2021 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Men hvem er da adoptert? Anonymkode: bcefe...aaf lillebroren til mitt barn Anonymkode: 27504...ef2
AnonymBruker Skrevet 19. september 2021 #10 Skrevet 19. september 2021 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): lillebroren til mitt barn Anonymkode: 27504...ef2 Det er en vesentlig forskjell på å være i fosterhjem og å være adoptert. Så du må bestemme deg for om barnet er det ene eller det andre. Anonymkode: bcefe...aaf 4
AnonymBruker Skrevet 19. september 2021 #11 Skrevet 19. september 2021 Jeg tror uansett at en evt forskjellsbehandling er det minste problemet dere har. Dere virker ikke som veldig ressurssterke foreldre. Anonymkode: bcefe...aaf
AnonymBruker Skrevet 19. september 2021 #12 Skrevet 19. september 2021 AnonymBruker skrev (7 minutter siden): lillebroren til mitt barn Anonymkode: 27504...ef2 Så ditt barn har TRE søsken? En som er adoptert bort, ett som er plassert i fosterhjem (trolig på grunn av omsorgssvikt) og ett som «ser faren sin lite» og du føler blir nedprioritert? Eller er dette barnet det samme som ble plassert i fosterhjem? Uansett fremstår det som tåpelig å få barn med en som ikke evner prioritere egne barn. Når eller om du også flytter fra han kan vi med sikkerhet anta at også ditt barn i flokken ikke får se faren sin veldig ofte. Men hva du kan mene det er å gjøre med dette er usikkert? Mener du at du bør steppe inn og ta mer omsorg for alle barna? Anonymkode: 9dc29...544
AnonymBruker Skrevet 19. september 2021 #13 Skrevet 19. september 2021 jeg og far er ikke sammen, Far har 3 barn med 3 forskjellige. der den minste er i fosterhjem pga hans nåværende samboer er psykisk syk, så er evt han som ikke er ressterk Anonymkode: 27504...ef2
AnonymBruker Skrevet 19. september 2021 #14 Skrevet 19. september 2021 Siden dere ikke er et par, så er det vel lite du kan gjøre. Du kan jo ikke bestemme hva mannen kjøper av gaver, og dersom du allerede har prøvd å si ifra uten endring, så har du vel prøvd det som kan prøves. Anonymkode: a4e1d...69f
AnonymBruker Skrevet 19. september 2021 #15 Skrevet 19. september 2021 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Siden dere ikke er et par, så er det vel lite du kan gjøre. Du kan jo ikke bestemme hva mannen kjøper av gaver, og dersom du allerede har prøvd å si ifra uten endring, så har du vel prøvd det som kan prøves. Anonymkode: a4e1d...69f Ja får prøve og ta det opp engang ting, i alle fall, men skjer det ingen forandringer så gir jeg meg Anonymkode: 27504...ef2
AnonymBruker Skrevet 19. september 2021 #16 Skrevet 19. september 2021 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Ja får prøve og ta det opp engang ting, i alle fall, men skjer det ingen forandringer så gir jeg meg Anonymkode: 27504...ef2 Syns ærlig talt ikke det er ditt problem, dere er ikke et par og du kan derfor ikke bestemme/styre hva han bruker penger på. Jeg skjønner det er sårt for de andre barna/mødrene, men hvis du har sagt din mening og han ikke tar det til etterretning, så er det ikke mer du kan gjøre. Anonymkode: a4e1d...69f
AnonymBruker Skrevet 19. september 2021 #17 Skrevet 19. september 2021 AnonymBruker skrev (1 time siden): jeg og far er ikke sammen, Far har 3 barn med 3 forskjellige. der den minste er i fosterhjem pga hans nåværende samboer er psykisk syk, så er evt han som ikke er ressterk Anonymkode: 27504...ef2 Tja... Føler meg ikke helt overbevist om at det bare er han. Anonymkode: bcefe...aaf
Brunello Skrevet 19. september 2021 #18 Skrevet 19. september 2021 Det eneste spørsmålet jeg har etter å ha lest dette er hvorfor noe velger å bli sammen men en som ikke klarer å ta vare på barnet sitt.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå