AnonymBruker Skrevet 19. september 2021 #1 Del Skrevet 19. september 2021 Spontant eller starte allerede nå prosessen? finne en butikk på gateplan og gå rett inn å spørre, eller finnes det annen måte å gå frem på? Anonymkode: c35b7...642 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
StripeteM Skrevet 20. september 2021 #2 Del Skrevet 20. september 2021 Du er i singelliv og dating-delen av forumet. Her syns nok mange det er litt tidlig å tenke på forlovelsesring Lykke til forresten! 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
RockyRose Skrevet 21. september 2021 #3 Del Skrevet 21. september 2021 Eg og mannen min såg på nettsider før han fridde, for å sjå kva type eg syns var fine og ikkje. Han visste eg ville, eg visste han kom til å gjere det ein gong 🤷♀️ Men han valgte faktisk ikkje ut av dei eg sa var fine, han fann ein sjølv han likte. Eg syns det var veldig fint at han gjorde det, men sikkert ikkje alle damer som set pris på det 😂 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rosa Dartle Skrevet 30. september 2021 #4 Del Skrevet 30. september 2021 Jeg visste ikke at han skulle fri, og ble veldig overrasket. Fikk det jeg syntes var den perfekte ring. Han hadde brukt Mestergull som han tidligere har kjøpt smykker og ringer til meg. Basert på tidligere kjøp kom han fram til en fin ring, sannsynligvis ved hjelp fra de som jobbet der 😄 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå