AnonymBruker Skrevet 19. september 2021 #1 Skrevet 19. september 2021 Er tidlig gravid og flere har meninger om hvilket kjønn jeg får. Kun magefølelse på meg, ikke ut fra noe mer. Har ikke fått mage enda. Noen som har slike følelser med andre og hva avgjør det? Anonymkode: 37cf4...4fd 1
AnonymBruker Skrevet 19. september 2021 #2 Skrevet 19. september 2021 Mange har en magefølelse, men det er bare 50% sannsynlighet for at den er rett😄 Anonymkode: 1e37a...2ed 2
AnonymBruker Skrevet 19. september 2021 #3 Skrevet 19. september 2021 Det er jo hele 50% sjanse for at noen har rett, men jeg pleier å tenke at folk skal få gutt. Det er tross alt 51% gutter i verden så sjansen er litt større for det, har alltid hatt rett til nå. Får jente selv. Anonymkode: 0544b...807
AnonymBruker Skrevet 19. september 2021 #4 Skrevet 19. september 2021 Har en nokså sterk magefølelse på gutt men er bare i uke 9 så vi får se😅 Anonymkode: 224c7...feb
AnonymBruker Skrevet 19. september 2021 #5 Skrevet 19. september 2021 Jeg pleier å ha en slik magefølelse, og aner egentlig ikke hva den bygger på. Det er kanskje forestillinger jeg får ut i fra personligheten til den som venter barn, eller hvilke kjønn barna til noen de ligner på har eller noe. Naturlig nok er den ikke helt pålitelig heller, men men siden det er ca. 50/50, har jeg en del rett også. Jeg hadde rett på mine egne to. Men vet godt at det var flaks Anonymkode: dce44...c94
boblevann Skrevet 19. september 2021 #6 Skrevet 19. september 2021 Jeg hadde selv som gravid en ekstremt sterk magefølelse (sånn at jeg faktisk måtte minne meg selv på at det faktisk kunne bli det andre kjønnet), og den stemte. Jeg kalte stadig babyen ''han'', hadde guttenavn klart osv. Måtte si høyt til meg selv at ''Du, det kan faktisk være en jente!''. Det var mitt første barn og jeg ønsket meg ikke et spesielt kjønn. Bare følte så sterkt at det var en gutt. Og det var det. Flaks! Men i forhold til andre så har jeg ingen aning... Har egentlig aldri spekulert i det, det er jo revnende likegyldig for meg Men jeg fikk mange kommentarer selv som gravid, om folk som mente jeg hadde ''sånn og sånn'' tegn og derfor MÅTTE det være det og det kjønnet 😅 Så er nok mange som driver med sånn spekulering ja.
AnonymBruker Skrevet 19. september 2021 #7 Skrevet 19. september 2021 Takk for svar dere 😀 men lurer på hva som får andre til å tenke at det blir det eller der kjønnet på andre. Er det personlighet, utseende eller hva? ts Anonymkode: 37cf4...4fd
AnonymBruker Skrevet 19. september 2021 #8 Skrevet 19. september 2021 AnonymBruker skrev (4 minutter siden): Takk for svar dere 😀 men lurer på hva som får andre til å tenke at det blir det eller der kjønnet på andre. Er det personlighet, utseende eller hva? ts Anonymkode: 37cf4...4fd De har bare lyst til å gjette og synse. Muligens analyserer de symptomene du har hatt og hvordan formen din er. Anonymkode: 0544b...807
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå