AnonymBruker Skrevet 19. september 2021 #1 Skrevet 19. september 2021 Jeg har 2 barn, en på 14 måneder og en på 8 uker. Mitt eldste barn sover svært dårlig å jeg bruker i gjennomsnitt 1-1,5 time for å få han til å sove, dette både på dag og kveld. I løpet av natten våkner han alt fra 3-20 ganger. Vi har prøvd alle mulige råd fra helsesøster, men ingen effekt. Minstemann sover heldigvis ganske bra. Far jobber 1 uke borte for så ha 1,5 uke fri. jeg er så ufattelig sliten, å føler jeg ikke mestrer morsrollen når jeg er alene, da minstemann ikke får den oppmerksomheten han burde få. Jeg får kun kost med han når bror sover, ellers blir han selvfølgelig ammet når han er sulten. Når storebror er våken er det full rulle hele tiden, han har helt enormt med energi. noen som har vært borti noe lignende å har noen råd jeg kan prøve? Jeg er helt desperat etter søvn og slippe å ha dårlig samvittighet hele tiden. Anonymkode: 7bfbd...4d9
AnonymBruker Skrevet 19. september 2021 #2 Skrevet 19. september 2021 AnonymBruker skrev (14 minutter siden): Jeg har 2 barn, en på 14 måneder og en på 8 uker. Mitt eldste barn sover svært dårlig å jeg bruker i gjennomsnitt 1-1,5 time for å få han til å sove, dette både på dag og kveld. I løpet av natten våkner han alt fra 3-20 ganger. Vi har prøvd alle mulige råd fra helsesøster, men ingen effekt. Minstemann sover heldigvis ganske bra. Far jobber 1 uke borte for så ha 1,5 uke fri. jeg er så ufattelig sliten, å føler jeg ikke mestrer morsrollen når jeg er alene, da minstemann ikke får den oppmerksomheten han burde få. Jeg får kun kost med han når bror sover, ellers blir han selvfølgelig ammet når han er sulten. Når storebror er våken er det full rulle hele tiden, han har helt enormt med energi. noen som har vært borti noe lignende å har noen råd jeg kan prøve? Jeg er helt desperat etter søvn og slippe å ha dårlig samvittighet hele tiden. Anonymkode: 7bfbd...4d9 Hvorfor få så tette barn... Anonymkode: 73ece...b3d
AnonymBruker Skrevet 19. september 2021 #3 Skrevet 19. september 2021 AnonymBruker skrev (11 minutter siden): Hvorfor få så tette barn... Anonymkode: 73ece...b3d Hvorfor svare om du ikke har noe fornuftig å komme med??? Anonymkode: 7bfbd...4d9 3
AnonymBruker Skrevet 19. september 2021 #4 Skrevet 19. september 2021 Sende eldste i barnehagen slik at du får fokusert på yngste på dagtid? 🤷♀️ Anonymkode: bc23f...101 3
AnonymBruker Skrevet 19. september 2021 #5 Skrevet 19. september 2021 Barnehage noen timer hver dag for eldste. Anonymkode: 8548e...218 2
KjøttOPP Skrevet 19. september 2021 #7 Skrevet 19. september 2021 Var slik selv da jeg var et barn, og alt dette her har vedvart inn i voksen alder. Russisk rulett med hvordan det vil gå med barnet ditt, men håper på det beste!
AnonymBruker Skrevet 19. september 2021 #8 Skrevet 19. september 2021 Barnehage hadde vert super for største gutten, da kunne han brukt mye energi der, mens du kunne vert hjemme med babyen uten og føle dårlig samvittighet både for lille og storebror Jeg har 2 tette selv på 11 mnd, men det har aldri vert noe problem, de begynte i bhg nesten 1 og 2 år og er fortsatt svært knyttet til hverandre, er idag 14 og 15, men hvis jeg kunne velge igjen ville jeg ikke ha så tette igjen, har også en på 8 og snart 11, man må bare gjøre det beste ut av det Når nest største var fra 0-6 mnd var jo han største forsatt liten,så begge sov samtidlig, og jeg fikk gitt begge oppmerksomhet de trengte fra 6 mnd og oppover gikk ting enda bedre, da ble nest største veldig opptatt av storebroren sin Anonymkode: 7075e...e50 1
Gjest ABM Skrevet 19. september 2021 #9 Skrevet 19. september 2021 Hold eldstemann våken til han tipper over..så legger du han på eget rom uten noe styr..rett i seng og nattaklem ..slokk lyset!
AnonymBruker Skrevet 19. september 2021 #10 Skrevet 19. september 2021 Flytt eldste på eget rom hvus han sover inne hos dere. Søk barnehageplass ASAP, gutten trenger mer stimuli. Anonymkode: e1c5f...c85
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå