AnonymBruker Skrevet 19. september 2021 #1 Skrevet 19. september 2021 Sønnen min spurte i går om at han kunne overnatte hos en kompis. Han får oftest lov til det. Men i går fikk jeg en følelse på at jeg skulle si nei. Er glad for det i dag. Kompisen testet positivt på en hurtigtest i dag. Selvfølgelig kan min sønn være smittet uansett. De går jo u samme klasse. Men er større risiko ved overnatting. Min gutt testet negativt i dag da. Men må ta 2 tester i neste uke også Anonymkode: a8994...cd4
AnonymBruker Skrevet 19. september 2021 #2 Skrevet 19. september 2021 AnonymBruker skrev (45 minutter siden): Sønnen min spurte i går om at han kunne overnatte hos en kompis. Han får oftest lov til det. Men i går fikk jeg en følelse på at jeg skulle si nei. Er glad for det i dag. Kompisen testet positivt på en hurtigtest i dag. Selvfølgelig kan min sønn være smittet uansett. De går jo u samme klasse. Men er større risiko ved overnatting. Min gutt testet negativt i dag da. Men må ta 2 tester i neste uke også Anonymkode: a8994...cd4 Takk for info🤦🏼♀️ Anonymkode: 539bd...b0a 4
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå