Gå til innhold

Gjennomsiktige converse

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har veldig lyst på gjennomsiktige lave converse, syns det er veldig stilig uten sokker i disse.Bare lurer på hva andre tenker om slike sko, er det tåpelig eller litt kult.Hva hadde du tenkt visst du så dette.

Anonymkode: a75c1...cf8

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Utrolig kult! Har selv lyst på sånne 

Anonymkode: 187a4...d0d

Skrevet

Ser det har vært diskutert tidligere

Skrevet

Nei æsj.

Anonymkode: c5933...3c7

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Nei æsj.

Æsj?? Bare se på bildet! 
Kult med fargerike sokker også 🥰

Anonymkode: 187a4...d0d

Skrevet

Stilig, men jeg som svetter mye i hender og føtter hadde brukt sokker 😅

Anonymkode: c0082...363

Skrevet
AnonymBruker skrev (17 minutter siden):

Nei æsj.

Hvorfor æsj ?

Skrevet

Ser klamt ut, og svette føtter så de dugger bak plasten? Men om man har fine sokker så synes de jo. Men i utgangspunktet ser jeg bare upraktisk på skoene. 

Anonymkode: 21cbb...245

• Liker 3
Skrevet

Plastikksko med innestengte nakne føtter er bare guffent. Jeg klarer ikke tenke på noe annet enn skikkelig guffen tåfis når jeg ser dem. 😜

• Liker 7
Gjest Føsleguri
Skrevet

Jeg syns de ser skikkelig ubehagelige ut. 

Men hvis du liker dem så er det bare å kjøre på uten å bry deg om hva andre mener.

Skrevet

Det kommer til å dugge inni de uavhengig av om du har på sokker eller ei, og det ser ikke særlig lekkert ut. I tillegg så må det føles like klamt som å gå med lave gummistøvler, og det er det vel ingen som foretrekker?

Anonymkode: 8fed1...8a4

• Liker 2
Skrevet

Jeg synes de er utrolig stygge

Anonymkode: 14b4e...1f3

• Liker 3
Skrevet

Nei til både gjennomsiktige sko, og nei til converse. Dobbelt nei til disse. 

• Liker 3
Skrevet

Syntes ikke det er pent, men det er min personlig mening. Andre syntes jo de er fine, gå med det du vil uavhengig av hva jeg liker 👍😁

Skrevet
AnonymBruker skrev (På 19.9.2021 den 14.25):

Har veldig lyst på gjennomsiktige lave converse, syns det er veldig stilig uten sokker i disse.Bare lurer på hva andre tenker om slike sko, er det tåpelig eller litt kult.Hva hadde du tenkt visst du så dette.

Hadde tenkt at vedkommende ikke var likegyldig til hvordan de ser ut, og kun har tatt på seg noen sko de fant, uavhengig av hvor stygge og upraktiske de er.

Hadde tenkt at dette er en person som gir fullstendig F i hvordan man ser ut.

Skoene synes jeg ser billig og trashy ut, for å beskrive dem.

Anonymkode: 04ba7...3f7

Skrevet

De dugger med en gang og da ser de bare ekle ut. De er kule på bilder da. 

Skrevet

Er det virkelig ingen som har tenkt å gjøre noe med disse fetisjrunketrådene? Ser ikke moderatorene at klesforumet i stor grad er ødelagt av kåte mannfolk?

Anonymkode: d9502...c7e

• Liker 2
Skrevet
32 minutter siden, AnonymBruker said:

Er det virkelig ingen som har tenkt å gjøre noe med disse fetisjrunketrådene? Ser ikke moderatorene at klesforumet i stor grad er ødelagt av kåte mannfolk?

Da har du sett noe annet enn meg🙈 Hvilke tråder mener du?

Anonymkode: 14b4e...1f3

Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Det er nok bare deg som tenker seksuelt i mange settinger som ikke er det, dette handler om gjennomsiktige sko som jeg har veldig lyst på, lurte bare på hva folk tenker om dette, hverken mer eller mindre, slutt å legg sex oppi alt som blir skrevet

• Liker 1
Skrevet

Jeg har hatt et par slike gjennomsiktige sko. Tenkte det var en god ide å bruke sammen med kule fargerike sokker. Men så viste det seg at man ikke skulle ha de på lenge før innsiden var dekket av damp og dugg, slik at de ikke var gjennomsiktige lengre. Så bare ekkelt ut. Så de ble dessverre bare brukt en gang 😕

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...