Min Vegg Skrevet 19. september 2021 #1 Del Skrevet 19. september 2021 Hei! Jeg har et tema jeg jeg brenner for hvor jeg har startet en blogg om. Bloggen driftes på eget domene og eget webhotell, og er uten reklame eller andre inntekter, og har ingen kommersielle formål. Jeg ønsker å nå ut til flest med temaet mitt og jeg tror og det kan være nyttig med en diskusjon eller flere rundt temaet her inne. Er det i tråd med reglene her på forumet å linke til bloggen min samtidig som jeg diskuterer temaet her på forumet? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kragebein Skrevet 22. september 2021 #2 Del Skrevet 22. september 2021 Hei, I retningslinjene våre heter det seg følgende: Sitat * Reklame og annonsering for varer og tjenester. Du kan heller ikke spre affiliatelenker eller lignende. Å lenke til sin private blogg er ok, hvis lenken har relevans til tråden og er en naturlig del av debatten. På generelt grunnlag tillater vi ikke bruk av forumet som en reklamearena for egen blogg eller lignende, men det betyr altså ikke at det er det aldri er lov. Her ser vi blant annet på faktorer som trådens tema og bloggens relevans til temaet og hyppighet av lenking. Kragebein, adm 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå