Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er det noen som har hatt planlagt keisersnitt? Og evt vet hvortid fikk dere det innvilget? Jeg er i uke 33, og vil/kommer til å søke av ulike grunner, men jeg lurer på om det er «for sent»?..

Anonymkode: e321c...3b5

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har nettopp hatt det. Måtte ikke vente på henvisning og samtaler. Tok det opp på en kontroll ved fødepoliklinikken i uke 24. Fikk beskjed om at vi skulle snakke mer om det når jeg kom tilbake i uke 26. På timen i uke 26 fikk jeg beskjed om at det var innvilget. Har flere bekjente som har vært langt senere ute enn deg. Jeg synes det virker som om det er vanligere å søke sent enn tidlig for mange. 

Anonymkode: 81c28...778

Skrevet
AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

Har nettopp hatt det. Måtte ikke vente på henvisning og samtaler. Tok det opp på en kontroll ved fødepoliklinikken i uke 24. Fikk beskjed om at vi skulle snakke mer om det når jeg kom tilbake i uke 26. På timen i uke 26 fikk jeg beskjed om at det var innvilget. Har flere bekjente som har vært langt senere ute enn deg. Jeg synes det virker som om det er vanligere å søke sent enn tidlig for mange. 

Tusentakk for svar. 

Fikk du ikke noe brev eller melding på helsenorge om at det var innvilget? Og kan jeg spørre hvilket sykehus du tok dette på? Jeg tilhører KK i bergen, og har hørt de er ekstremt streng.. skal dog på rådgivningssenteret denne uken og håper det kan løse seg relativt fort da. 

Skrevet
AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Tusentakk for svar. 

Fikk du ikke noe brev eller melding på helsenorge om at det var innvilget? Og kan jeg spørre hvilket sykehus du tok dette på? Jeg tilhører KK i bergen, og har hørt de er ekstremt streng.. skal dog på rådgivningssenteret denne uken og håper det kan løse seg relativt fort da. 

Fikk kun beskjed muntlig om at det var innvilget. Men mulig det hadde vært annerledes hvis jeg hadde vært til samtaler feks. Var på kalnes. Håper det ordner seg for deg, og at du kan senke skuldrene resten av graviditeten. 

Skrevet

Jeg fikk først beskjed om at siste avgjørelse skjedde tidligst i uke 34, men på grunn av omfattende fødselsskader fra tidligere fikk jeg det innvilget ved andre samtale i uke 24. 

Anonymkode: 12938...42b

Skrevet

Det var bestemt før jeg i det hele tatt ble gravid begge ganger. Har et deformert bekken, noe jeg fant ut den harde måten da førstemann ble født (akutt ks). Fikk dato rundt uke 24 med andremann, på OUL med tredjemann. 

Anonymkode: 95eab...5fa

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...