AnonymBruker Skrevet 19. september 2021 #1 Del Skrevet 19. september 2021 Til deg som er I forhold, har du hjulpet singel mann til å få seksuell erfaring? Hvordan skjedde det? Anonymkode: b3f29...79d Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
SlemUlv Skrevet 19. september 2021 #2 Del Skrevet 19. september 2021 Nei 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest ABM Skrevet 19. september 2021 #3 Del Skrevet 19. september 2021 SlemUlv skrev (13 minutter siden): Nei Fy så slemt av deg...jeg har lest av ekspertpanelet her inne at kvinner har ansvar for å gi incelsa all den sexen de vil ha ...🙄😬😂 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
KjøttOPP Skrevet 19. september 2021 #4 Del Skrevet 19. september 2021 Seksuell førsteerfaring, eller? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. september 2021 #5 Del Skrevet 19. september 2021 ikke jeg men en venninne av meg tok challange og knulla en narkis på gata. han har ihvertfall ikke fått noe på lenge for en så sprengkåt mann hadde jeg aldri sett før. Anonymkode: a1ada...b39 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Elder Millennial Skrevet 19. september 2021 #6 Del Skrevet 19. september 2021 Nei, kunne ikke ramlet meg inn🤣 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. september 2021 #7 Del Skrevet 19. september 2021 AnonymBruker skrev (2 timer siden): Til deg som er I forhold, har du hjulpet singel mann til å få seksuell erfaring? Hvordan skjedde det? Anonymkode: b3f29...79d Jeg stemmer gjerne ja for at kvinner tar i på en utfordring og hjelper en mann seksuelt. Jeg tenker det er vinnvinn for begge. En får noe vesentlig, og en annen er snill og gir. Det er undervurdert å gi. Man blir glad av det også, har man riktig holdning. Men jeg stusser på dette med å hjelpe en singel mann når du er i et forhold? Snakker du om utroskap, da? Er typen din med på det? Eller hva faen er greia? Uansett så stemmer jeg NO-GO til det. Knull heller typen din og drit i andre, som er meningen at du skal gjøre. Anonymkode: d5731...de6 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. september 2021 #8 Del Skrevet 19. september 2021 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Snakker du om utroskap, da? Nei. Ektefølt. Tillit. Kjent hverandre over tid. Relasjonell basert. Kunne gjerne vekk ordet hjelpe siden det kan misstolkes. Anonymkode: b3f29...79d 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. september 2021 #9 Del Skrevet 19. september 2021 Altså, ALLE menn jeg har hatt sex med var single første gangen vi hadde sex, noen av dem 2. og 3. gangen vi hadde sex også (før vi avtalte å bli kjærester). Flertallet var tilogmed jomfruer. Anonymkode: 9c9f4...d47 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest På druen Skrevet 19. september 2021 #10 Del Skrevet 19. september 2021 AnonymBruker skrev (6 minutter siden): Jeg stemmer gjerne ja for at kvinner tar i på en utfordring og hjelper en mann seksuelt. Jeg tenker det er vinnvinn for begge. En får noe vesentlig, og en annen er snill og gir. Det er undervurdert å gi. Man blir glad av det også, har man riktig holdning. Anonymkode: d5731...de6 Æsj! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. september 2021 #11 Del Skrevet 19. september 2021 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Altså, ALLE menn jeg har hatt sex med var single første gangen vi hadde sex, noen av dem 2. og 3. gangen vi hadde sex også (før vi avtalte å bli kjærester). Flertallet var tilogmed jomfruer. Anonymkode: 9c9f4...d47 Muligens du ikke leste forumtråden spørsmål. Anonymkode: b3f29...79d 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. september 2021 #12 Del Skrevet 19. september 2021 AnonymBruker skrev (25 minutter siden): ikke jeg men en venninne av meg tok challange og knulla en narkis på gata. han har ihvertfall ikke fått noe på lenge for en så sprengkåt mann hadde jeg aldri sett før. Anonymkode: a1ada...b39 Pisspreik! løgn og bedrag! Anonymkode: 902e7...742 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. september 2021 #13 Del Skrevet 19. september 2021 På druen skrev (3 minutter siden): Æsj! Hvorfor skriver du æsj? Du vet at sex er helt vanlig mellom mennesker? Anonymkode: d5731...de6 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. september 2021 #14 Del Skrevet 19. september 2021 AnonymBruker skrev (5 minutter siden): Altså, ALLE menn jeg har hatt sex med var single første gangen vi hadde sex, noen av dem 2. og 3. gangen vi hadde sex også (før vi avtalte å bli kjærester). Flertallet var tilogmed jomfruer. Anonymkode: 9c9f4...d47 Hvordan var det å lære dem opp? Anonymkode: 902e7...742 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. september 2021 #15 Del Skrevet 19. september 2021 AnonymBruker skrev (39 minutter siden): ikke jeg men en venninne av meg tok challange og knulla en narkis på gata. han har ihvertfall ikke fått noe på lenge for en så sprengkåt mann hadde jeg aldri sett før. Anonymkode: a1ada...b39 Dette tror jeg ikke noe på. da tror jeg heller at HIV-angsten tok overhånd. Anonymkode: 776d9...944 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. september 2021 #16 Del Skrevet 19. september 2021 Nei, det hadde aldri ramlet meg inn, hvorfor i alle dager skal jeg ha sex med noen jeg ikke vil? Og spesielt om jeg er i et forhold? Anonymkode: 72cf5...157 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest På druen Skrevet 19. september 2021 #17 Del Skrevet 19. september 2021 AnonymBruker skrev (23 minutter siden): Hvorfor skriver du æsj? Du vet at sex er helt vanlig mellom mennesker? Anonymkode: d5731...de6 Ja, når begge vil. Man gir det ikke for å være snill. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. september 2021 #18 Del Skrevet 19. september 2021 På druen skrev (2 minutter siden): Ja, når begge vil. Man gir det ikke for å være snill. Men jeg snakker jo om når begge vil. Motivasjonen for sex kan være så mangt. Jeg snakker iallefall ikke om tvangssex, sex mot sin vilje eller sex uten samtykke. Jeg snakker om når en kvinne bestemmer seg for å ha sex med noen, på frivillig grunnlag, helt uavhengig av motivasjon. Det å ha sex med mannlige jomfruer, uerfarne menn og kronisk sexløse menn kan både være selvtilfredsstillende, opphissende og en fetisj for en kvinne. Anonymkode: d5731...de6 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest På druen Skrevet 19. september 2021 #19 Del Skrevet 19. september 2021 AnonymBruker skrev (17 minutter siden): Men jeg snakker jo om når begge vil. Motivasjonen for sex kan være så mangt. Jeg snakker iallefall ikke om tvangssex, sex mot sin vilje eller sex uten samtykke. Jeg snakker om når en kvinne bestemmer seg for å ha sex med noen, på frivillig grunnlag, helt uavhengig av motivasjon. Det å ha sex med mannlige jomfruer, uerfarne menn og kronisk sexløse menn kan både være selvtilfredsstillende, opphissende og en fetisj for en kvinne. Anonymkode: d5731...de6 Det var ikke det du skrev. Du skrev at den ene får noe vesentlig, og den andre er snill og gir. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. september 2021 #20 Del Skrevet 19. september 2021 AnonymBruker skrev (3 timer siden): Til deg som er I forhold, har du hjulpet singel mann til å få seksuell erfaring? Hvordan skjedde det? Anonymkode: b3f29...79d Ja. Har tatt møydommen til to menn. Trekant den ene gangen og en ung mann alene den andre gangen. Anonymkode: 0527d...c58 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå