Gå til innhold

Skal overraske samboer med en natt i Oslo. Hvilket hotell ville dere valgt?

Skal overraske samboer med en natt i Oslo. Hvilket hotell ville dere valgt?  

23 stemmer

1. 1. Hvilket hotell

• The Hub
      7
    • The Thief
      9
    • Amerikalinjen
      7

Anbefalte innlegg

Skrevet

The Thief

The Hub

Amerikalinjen

Vi har tre små barn, og har for første gang på 3 år mulighet til barnevakt fra en lørdag til en søndag.

Tanken er å spise en bedre middag og så bare slappe av på hotellet! Sove ut, spise en god hotellfrokost! Nyte hverandres selskap! That’s it! 

Anonymkode: 4dc94...346

Videoannonse
Annonse
Skrevet

The Thief uten tvil. The Hub er midt i byen og ikke hyggelig.

Skrevet

The thief, så kan dere ta en tur ned i spaet også! :) Fine rom og god mat. 

Anonymkode: 6d6da...c7f

Skrevet

Hvis det kun er de tre som er valgmulighetene, hadde jeg valgt the Thief. De to andre er ganske rene business-hotell.

Anonymkode: 98834...40c

Skrevet

The thief så klart. Med spa- og middagspakke. Godt for dere som par og godt for en næring som har slitt mye under korona...

Anonymkode: dee17...d26

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (27 minutter siden):

Hvis det kun er de tre som er valgmulighetene, hadde jeg valgt the Thief. De to andre er ganske rene business-hotell.

Anonymkode: 98834...40c

Har du sett på bildene av rommene til amerikalinjen? Utrolig fine og ser overhodet ikke business ut synes jeg.

Anonymkode: 4dc94...346

Skrevet

Amerikalinjen har vel fått veldig gode vurderinger og rest. som får bra kritikker - også av proffer , så jeg tenker enten det eller the Thief.   

Amerikalinjen ligger rett mot Karl Johan og sentrum mens The Thief ligger på Tjuvholmen , det siste kanskje finere omgivelser.   Lettere med kollektivt til det første. 

Men så enge det bare er en natt ville jeg sett på bilder av rommet dere evnt. bestiller - har sett the Thief har en del pakker med overnatting - middag ++ så dere må jo se litt på hvilken pris dere får også. 

Skrevet

Hvis dere ikke skal bruke byen uansett hadde jeg definitivt overnattet på hotellet på The well! 

Anonymkode: e29f2...ae9

Skrevet

The Thief, med Grims Grenka som alternativ. 

Anonymkode: df1ae...435

Skrevet

The Thief. De andre to er plassert i rektum av Oslo

Anonymkode: 5b244...046

Skrevet

The hub er billig og bra. Ikke noe jalla. Thief er oppskrytt. Bruk pengene på noe annet. 

Anonymkode: 17a06...406

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...