AnonymBruker Skrevet 19. september 2021 #1 Skrevet 19. september 2021 Jeg har bestemt meg for å kjøpe en IPL-maskin for å prøve å få minsket hårvekst i armhuler, bikinilinje og legger. Jeg har gjort litt research og står mellom Braun Silk-expert 5 og Philips Lumea Prestige. Jeg vil gjerne høre om det er noen som har erfaring med IPL som de vil dele. Er du fornøyd med resultatet? Hvilken maskin bruker du? Anonymkode: 1d3a9...fc9 1
AnonymBruker Skrevet 20. september 2021 #2 Skrevet 20. september 2021 Har skrevet på en annen tråd her men jeg har Braun sil expert pro 5 og er veldig fornøyd med den. Har kun brukt den 4 ganger på leggene, men ser alt klart forskjell. Under armene og bikini linjer har jeg ikke brukt like konsekvent så kan ikke si noe om det enda. Anonymkode: c6ec7...129
AnonymBruker Skrevet 21. september 2021 #3 Skrevet 21. september 2021 AnonymBruker skrev (På 20.9.2021 den 18.54): Har skrevet på en annen tråd her men jeg har Braun sil expert pro 5 og er veldig fornøyd med den. Har kun brukt den 4 ganger på leggene, men ser alt klart forskjell. Under armene og bikini linjer har jeg ikke brukt like konsekvent så kan ikke si noe om det enda. Anonymkode: c6ec7...129 Takk På hvilken måte merker du forskjell? Kan du barbere sjeldnere liksom? Anonymkode: 1d3a9...fc9
AnonymBruker Skrevet 21. september 2021 #4 Skrevet 21. september 2021 AnonymBruker skrev (På 20.9.2021 den 18.54): Har skrevet på en annen tråd her men jeg har Braun sil expert pro 5 og er veldig fornøyd med den. Har kun brukt den 4 ganger på leggene, men ser alt klart forskjell. Under armene og bikini linjer har jeg ikke brukt like konsekvent så kan ikke si noe om det enda. Anonymkode: c6ec7...129 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Takk På hvilken måte merker du forskjell? Kan du barbere sjeldnere liksom? Anonymkode: 1d3a9...fc9 Så svaret ditt i den andre tråden nå Anonymkode: 1d3a9...fc9
AnonymBruker Skrevet 23. september 2021 #5 Skrevet 23. september 2021 AnonymBruker skrev (På 21.9.2021 den 19.19): Takk På hvilken måte merker du forskjell? Kan du barbere sjeldnere liksom? Anonymkode: 1d3a9...fc9 Tar mye lengre tid før jeg kjenner stubber, og det er mye mindre hår som kommer opp. Etter noen flere uker så håper jeg det er noenlunde glatt lenge 😊 det må vedlikeholdes men står at jeg da kan sæppe en gang i mnd I stedfor 1 gang i uka som nå Anonymkode: c6ec7...129
AnonymBruker Skrevet 23. september 2021 #6 Skrevet 23. september 2021 IPL endret livet mitt. Helt fantastisk. Jeg har Philips Lumea. Jeg har ikke brukt den på noen år nå faktisk (håper den fortsatt virker!), men har tenkt å gå over snart for å se om jeg kan få tatt en del "rester". For min del har det ikke vært behov for vedlikehold, så jeg synes nesten det er uansvarlig av Philips å markedsføre dette som en nærmest midlertidig behandling (de nemlig gikk på et tidspunkt over fra å kalle det permanent til ikke så veldig permanent, sikkert etter klager). Hårene som først har blitt borte, kommer ikke igjen hos meg. Anonymkode: 83115...aab 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå