Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har bestemt meg for å kjøpe en IPL-maskin for å prøve å få minsket hårvekst i armhuler, bikinilinje og legger. Jeg har gjort litt research og står mellom Braun Silk-expert 5 og Philips Lumea Prestige. Jeg vil gjerne høre om det er noen som har erfaring med IPL som de vil dele. Er du fornøyd med resultatet? Hvilken maskin bruker du?

Anonymkode: 1d3a9...fc9

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har skrevet på en annen tråd her men jeg har Braun sil expert pro 5 og er veldig fornøyd med den. Har kun brukt den 4 ganger på leggene, men ser alt klart forskjell. Under armene og bikini linjer har jeg ikke brukt like konsekvent så kan ikke si noe om det enda. 

Anonymkode: c6ec7...129

Skrevet
AnonymBruker skrev (På 20.9.2021 den 18.54):

Har skrevet på en annen tråd her men jeg har Braun sil expert pro 5 og er veldig fornøyd med den. Har kun brukt den 4 ganger på leggene, men ser alt klart forskjell. Under armene og bikini linjer har jeg ikke brukt like konsekvent så kan ikke si noe om det enda. 

Takk :) På hvilken måte merker du forskjell? Kan du barbere sjeldnere liksom?

Skrevet
AnonymBruker skrev (På 20.9.2021 den 18.54):

AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Så svaret ditt i den andre tråden nå :)

Skrevet
AnonymBruker skrev (På 21.9.2021 den 19.19):

Tar mye lengre tid før jeg kjenner stubber, og det er mye mindre hår som kommer opp. Etter noen flere uker så håper jeg det er noenlunde glatt lenge 😊 det må vedlikeholdes men står at jeg da kan sæppe en gang i mnd I stedfor 1 gang i uka som nå

Skrevet

IPL endret livet mitt. Helt fantastisk. Jeg har Philips Lumea. Jeg har ikke brukt den på noen år nå faktisk (håper den fortsatt virker!), men har tenkt å gå over snart for å se om jeg kan få tatt en del "rester".

For min del har det ikke vært behov for vedlikehold, så jeg synes nesten det er uansvarlig av Philips å markedsføre dette som en nærmest midlertidig behandling (de nemlig gikk på et tidspunkt over fra å kalle det permanent til ikke så veldig permanent, sikkert etter klager). Hårene som først har blitt borte, kommer ikke igjen hos meg.

Anonymkode: 83115...aab

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...