Gå til innhold

Et navn som matcher Mathias?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Lurte på hvilke navn dere syns passer med Mathias André? Gjerne to navn og gjerne gutte og jente navn..

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hva med samme forbokstav? Markus, Martin, Mathilde eller Malin?

selv fant jeg navnt til mine i en navnebok, og skrev ned de jeg likte på en lapp. Så begynte forhandlingen med min kjære....jeg tenkte ikke på hva som passet sammen..

Skrevet

Anne Linea

Anne Ma

Per Ivar

Svein Magne

Eller hva med Kåre Johnny Ronny Reidar? :ler: Bare tulla!

Skrevet

Har du først en apostel - kan du jo henge på flere - de klinger jo godt sammen - fordi vi er vant til å høre dem sammen.

Gjest lilletroll
Skrevet

Første jeg tenkte var Mathilde, og det ser jeg en annen har svart her også, så da passer nok det :)

Skrevet

Vår Erle

Lill Hege

Ingrid Linnea

Karen Celina

Aina Therese

Skrevet

Enig med Lille Bille.

Gå for de klassiske bibelske navnene. Så kan man heller henge på et som ikke er bibelsk.

Jonas, Markus, Johannes, Kristian o.s.v

For jenter: Maria, Elisabeth, Kristine, Anna, Martha

Andrenavn er jeg ikke så glad i, så det er jeg ikke flink til å fnnne på i det hele tatt

Skrevet
Enig med Lille Bille.

Gå for de klassiske bibelske navnene. Så kan man heller henge på et som ikke er bibelsk.

Jonas, Markus, Johannes, Kristian o.s.v

For jenter: Maria, Elisabeth, Kristine, Anna, Martha

Andrenavn er jeg ikke så glad i, så det er jeg ikke flink til å fnnne på i det hele tatt

:Nikke:

Lukas, Isak, Jakob, Daniel, Sara, Rakel, Magdalena osv

Skrevet
Første jeg tenkte var Mathilde, og det ser jeg en annen har svart her også, så da passer nok det :)

Samme her! :)

Skrevet

Jeg synes ikke det er så viktig at navnene passer sammen jeg. Barna er jo to forskjellige individer. Men mange ønsker jo at navnene skal klinge godt sammen. Forslag fra meg:

Hanna Marie, Maja Kristine, Elias.

Skrevet

Skal barns navn passe sammen??

Det var en merkelig ide!

Navnet skal vel først og fremst passe til barnet og passe sammen med seg selv (for, mellom og etternavn)

Skrevet

Mathea, Mina, Maren, Mari, Marte

Leander, Morten

Skrevet

Skjønner ikke hvorfor det nye barnet skal ha navn som passer med søsknene sine navn?

Det er riktignok litt søtt at barna har matchende navn mens de er små, men ??!

Skrevet

OT: Eksempel fra barnehagen der jeg jobber: Richard Andreas og Rikke Andrea. Synes det vitner om dårlig fantasi.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...