AnonymBruker Skrevet 19. september 2021 #1 Skrevet 19. september 2021 Min samboer i snart 8 år er nå på vei mot å bli ufør. Jeg var selv i den prosessen når vi møttes. Jeg har gjort det klart for han at jeg ikke vil at han også havner i samme situasjon. Han har jobbet gradert mens han har gått på AAP nå, men helsen har blitt forverret det siste året. Dette året, med korona og han på AAP har vært helt ekstremt! Det er IKKE bra at vi to går oppå hverandre hele tiden. Jeg har sagt det til han at jeg vil forlate han hvis han også blir ufør. Han sier han kommer til å være mye ute, finne på ting osv. Det har han IKKE gjort mens han har jobbet gradert på AAP. Jeg tror han romantiserer hele ufære-tilværelsen. Jeg har vurdert å bli særboere også, men syns han har forfalt skikkelig disse årene. Jeg tror ikke jeg vil være med en annen som også er syk. Selv om jeg selv er ufør, så ser man det ikke på meg. Jeg er oppegående ellers. Det er veldig merkbart på han at han sliter, og det finner jeg veldig usjarmerendes. Anonymkode: 921f5...c43
Populært innlegg FunnyBoy123 Skrevet 19. september 2021 Populært innlegg #2 Skrevet 19. september 2021 (endret) Da skal du være en god samboer og støtte han! Kanskje det er en grunn til at han sliter? Gi han litt kjærlighet og vis at han betyr noe for deg. Ikke alt handler om deg. Endret 19. september 2021 av FunnyBoy123 86
Populært innlegg AnonymBruker Skrevet 19. september 2021 Populært innlegg #3 Skrevet 19. september 2021 Hvis du er så oppegående til tross for å være syk som du sier, så kanskje du kan dra ut og være aktiv? Det ville løst problemet med å gå oppå hverandre? Anonymkode: 353a4...bf0 141
AnonymBruker Skrevet 19. september 2021 #4 Skrevet 19. september 2021 Gå fra han du, enkelt og greit. Anonymkode: dd6cd...b73 5
Populært innlegg AnonymBruker Skrevet 19. september 2021 Populært innlegg #5 Skrevet 19. september 2021 Herregud, for et usselt menneske du høres ut som! Anonymkode: b33eb...257 74
AnonymBruker Skrevet 19. september 2021 #6 Skrevet 19. september 2021 Forlat han. Anonymkode: e287f...51e 4
AnonymBruker Skrevet 19. september 2021 #7 Skrevet 19. september 2021 AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Min samboer i snart 8 år er nå på vei mot å bli ufør. Jeg var selv i den prosessen når vi møttes. Jeg har gjort det klart for han at jeg ikke vil at han også havner i samme situasjon. Han har jobbet gradert mens han har gått på AAP nå, men helsen har blitt forverret det siste året. Dette året, med korona og han på AAP har vært helt ekstremt! Det er IKKE bra at vi to går oppå hverandre hele tiden. Jeg har sagt det til han at jeg vil forlate han hvis han også blir ufør. Han sier han kommer til å være mye ute, finne på ting osv. Det har han IKKE gjort mens han har jobbet gradert på AAP. Jeg tror han romantiserer hele ufære-tilværelsen. Jeg har vurdert å bli særboere også, men syns han har forfalt skikkelig disse årene. Jeg tror ikke jeg vil være med en annen som også er syk. Selv om jeg selv er ufør, så ser man det ikke på meg. Jeg er oppegående ellers. Det er veldig merkbart på han at han sliter, og det finner jeg veldig usjarmerendes. Anonymkode: 921f5...c43 klassiker, en kvinne som forlater sin mann når han mister jobb/inntekt. Denne har vi sett 1000000000 ganger før et gammelt utsagn sier : "A woman's loyalty is tested when her man has nothing" Anonymkode: 0c790...e1f 18
AnonymBruker Skrevet 19. september 2021 #8 Skrevet 19. september 2021 Gå fra ham, men ikke fordi han er ufør i seg selv, men rett og slett at dere vil gå i tottene på hverandre. Hadde selv foreldre som gikk hverandre i sømmene grunnet ufør og sykmelding/AAP, og det gikk til h******. Anonymkode: f883c...cad 7
AnonymBruker Skrevet 19. september 2021 #9 Skrevet 19. september 2021 AnonymBruker skrev (4 minutter siden): Min samboer i snart 8 år er nå på vei mot å bli ufør. Jeg var selv i den prosessen når vi møttes. Jeg har gjort det klart for han at jeg ikke vil at han også havner i samme situasjon. Han har jobbet gradert mens han har gått på AAP nå, men helsen har blitt forverret det siste året. Dette året, med korona og han på AAP har vært helt ekstremt! Det er IKKE bra at vi to går oppå hverandre hele tiden. Jeg har sagt det til han at jeg vil forlate han hvis han også blir ufør. Han sier han kommer til å være mye ute, finne på ting osv. Det har han IKKE gjort mens han har jobbet gradert på AAP. Jeg tror han romantiserer hele ufære-tilværelsen. Jeg har vurdert å bli særboere også, men syns han har forfalt skikkelig disse årene. Jeg tror ikke jeg vil være med en annen som også er syk. Selv om jeg selv er ufør, så ser man det ikke på meg. Jeg er oppegående ellers. Det er veldig merkbart på han at han sliter, og det finner jeg veldig usjarmerendes. Anonymkode: 921f5...c43 Hvorfor trenger han å bli ufør? Anonymkode: d3035...26a 2
Populært innlegg Rumle Skrevet 19. september 2021 Populært innlegg #10 Skrevet 19. september 2021 Du får begynne å jobbe igjen du da, hvis du tror å bli ufør er noe man styrer selv. Stakkars fyr. 81
AnonymBruker Skrevet 19. september 2021 #11 Skrevet 19. september 2021 Det hjelpe sikkert ikke på for han at du truer med å gå fra ham hvis han blir ufør. Det går veldig på psyken. Anonymkode: aa79c...6e8 18
AnonymBruker Skrevet 19. september 2021 #12 Skrevet 19. september 2021 AnonymBruker skrev (13 minutter siden): Min samboer i snart 8 år er nå på vei mot å bli ufør. Jeg var selv i den prosessen når vi møttes. Jeg har gjort det klart for han at jeg ikke vil at han også havner i samme situasjon. Han har jobbet gradert mens han har gått på AAP nå, men helsen har blitt forverret det siste året. Dette året, med korona og han på AAP har vært helt ekstremt! Det er IKKE bra at vi to går oppå hverandre hele tiden. Jeg har sagt det til han at jeg vil forlate han hvis han også blir ufør. Han sier han kommer til å være mye ute, finne på ting osv. Det har han IKKE gjort mens han har jobbet gradert på AAP. Jeg tror han romantiserer hele ufære-tilværelsen. Jeg har vurdert å bli særboere også, men syns han har forfalt skikkelig disse årene. Jeg tror ikke jeg vil være med en annen som også er syk. Selv om jeg selv er ufør, så ser man det ikke på meg. Jeg er oppegående ellers. Det er veldig merkbart på han at han sliter, og det finner jeg veldig usjarmerendes. Anonymkode: 921f5...c43 Det er litt dårlig stil å forlate han mens han er på sitt verste. Han godtok jo deg mens du var ufør da dere ble kjent. Hva skjedde med kvinnens "om du ikke tar meg på mitt verste, fortjener du ikke meg på mitt beste". Dette gjelder ikke for mannen, eller? Dobbeltmoralsk? 🤔 Anonymkode: 7ada0...52c 36
AnonymBruker Skrevet 19. september 2021 #13 Skrevet 19. september 2021 AnonymBruker skrev (17 minutter siden): Min samboer i snart 8 år er nå på vei mot å bli ufør. Jeg var selv i den prosessen når vi møttes. Jeg har gjort det klart for han at jeg ikke vil at han også havner i samme situasjon. Han har jobbet gradert mens han har gått på AAP nå, men helsen har blitt forverret det siste året. Dette året, med korona og han på AAP har vært helt ekstremt! Det er IKKE bra at vi to går oppå hverandre hele tiden. Jeg har sagt det til han at jeg vil forlate han hvis han også blir ufør. Han sier han kommer til å være mye ute, finne på ting osv. Det har han IKKE gjort mens han har jobbet gradert på AAP. Jeg tror han romantiserer hele ufære-tilværelsen. Jeg har vurdert å bli særboere også, men syns han har forfalt skikkelig disse årene. Jeg tror ikke jeg vil være med en annen som også er syk. Selv om jeg selv er ufør, så ser man det ikke på meg. Jeg er oppegående ellers. Det er veldig merkbart på han at han sliter, og det finner jeg veldig usjarmerendes. Anonymkode: 921f5...c43 Enig med deg. Hadde heller ikke kunne levd med noen som er ufør. Anonymkode: c5294...da1 1
AnonymBruker Skrevet 19. september 2021 #14 Skrevet 19. september 2021 Eksen min sa også at han ikke kunne være sammen med meg om jeg ble ufør. Som ts slet han også med sine ting innen helse. Men det var liksom så ille at jeg hadde problemer, det orka han ikke. Jaja, det viste seg at å ikke være sammen med en negativ person var bra for helsa mi. I dag er jeg i full jobb. Anonymkode: af07f...0c0 16
AnonymBruker Skrevet 19. september 2021 #15 Skrevet 19. september 2021 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Eksen min sa også at han ikke kunne være sammen med meg om jeg ble ufør. Som ts slet han også med sine ting innen helse. Men det var liksom så ille at jeg hadde problemer, det orka han ikke. Jaja, det viste seg at å ikke være sammen med en negativ person var bra for helsa mi. I dag er jeg i full jobb. Anonymkode: af07f...0c0 Det ble jo en solskinnshistorie! TS Anonymkode: 921f5...c43
AnonymBruker Skrevet 19. september 2021 #16 Skrevet 19. september 2021 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Det ble jo en solskinnshistorie! TS Anonymkode: 921f5...c43 Ja, jeg ble kvitt en illojal kjæreste som ikke støtta meg i rehabilitering. Og han ble kvitt meg som visstnok var en klump om foten. Anonymkode: af07f...0c0 5
AnonymBruker Skrevet 19. september 2021 #17 Skrevet 19. september 2021 AnonymBruker skrev (25 minutter siden): Min samboer i snart 8 år er nå på vei mot å bli ufør. Jeg var selv i den prosessen når vi møttes. Jeg har gjort det klart for han at jeg ikke vil at han også havner i samme situasjon. Han har jobbet gradert mens han har gått på AAP nå, men helsen har blitt forverret det siste året. Dette året, med korona og han på AAP har vært helt ekstremt! Det er IKKE bra at vi to går oppå hverandre hele tiden. Jeg har sagt det til han at jeg vil forlate han hvis han også blir ufør. Han sier han kommer til å være mye ute, finne på ting osv. Det har han IKKE gjort mens han har jobbet gradert på AAP. Jeg tror han romantiserer hele ufære-tilværelsen. Jeg har vurdert å bli særboere også, men syns han har forfalt skikkelig disse årene. Jeg tror ikke jeg vil være med en annen som også er syk. Selv om jeg selv er ufør, så ser man det ikke på meg. Jeg er oppegående ellers. Det er veldig merkbart på han at han sliter, og det finner jeg veldig usjarmerendes. Anonymkode: 921f5...c43 Jepp. Kom deg ut av det forholdet. Han fortjener bedre enn deg. Så gjør det for hans del. Anonymkode: b076b...ac0 19
got2go Skrevet 19. september 2021 #18 Skrevet 19. september 2021 Så det er greit at du er syk, men ikke han 😂 Dobbeltmoralen lenge leve! Han får det nok mye bedre uten deg, så bare gå fra han du! Lykke til! 35
AnonymBruker Skrevet 19. september 2021 #19 Skrevet 19. september 2021 AnonymBruker skrev (9 minutter siden): Enig med deg. Hadde heller ikke kunne levd med noen som er ufør. Anonymkode: c5294...da1 Men hun er jo ufør selv?? Og han har vært der for henne hele veien. Nå når han sliter, så skal hun stikke?? Måte på egoisme skal du lete lenge etter! Anonymkode: fcaa9...48c 13
AnonymBruker Skrevet 19. september 2021 #20 Skrevet 19. september 2021 AnonymBruker skrev (7 minutter siden): Det ble jo en solskinnshistorie! TS Anonymkode: 921f5...c43 Ja, hvis du går fra samboern din nå, vil det kanskje bli en solskinnshistorie for han.. Anonymkode: fcaa9...48c 9
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå