Gå til innhold

En gravid brud?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Mulig jeg blir en gravid brud......det er egentlig ikke godt å si akkurat nå. Men om jeg blir det, hvordan kjole velger jeg da?? Noen med bilder eller linker???

Noen som har noen tips til lille spørsmålsblå??

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har ingen linker eller noe for hånda, men jeg syns kjoler med empireliv kan være veldig fine! Og det må jo passe når man har mage?

Skrevet

Jeg var også en gravid brud (4 mnd på bryllupsdagen), og jeg hadde en kjole med snøring i ryggen. Greit å ha siden en ikke helt vet størrelsen på magen før på morgenen bryllupsdagen (jeg opplevde at magen endret både form og størrelse over natten, så en vet aldri)

Skrevet

Magen er ikke så stor om man er 3 mnd på vei? eller...?

Skrevet

Jeg var 4 1/2 mnd på vei når jeg giftet meg. Jeg hadde to delt kjole(Det gikk ikke an å se da) skjørtet ble festet over kjolen og "korsett" livet gikk nedenom.(Ja det var ikke korsett da...)

Det fungerte topp for meg og magen ble ikke så framtredende. (hadde ikke lyst at magen skulle være det store den dagen)

Onkelen til mannen min nektet til å med på at jeg var gravid - men når han så meg fra sia så måtte jo han også innrømme at magen var litt stor :ler:

Så mitt tips er å prøve noen kjoler som er to delt, det ble i alle fall finest synes jeg.

Skrevet

Vi prøvde også i forkant av bryllupet, og jeg var veldig usikker på hva jeg skulle gjøre med kjole. Endte opp med å kjøpe en maggie sottero kjole med snøring bak brukt. Da tenkte jeg at jeg i verste fall kunne slege den igjen, hvis det ikke gikk an å bruke den. Det endte med at den passet akkurat selv om jeg var 4 1/2 måned på vei.

Men det var litt slitsomt å gå med noe så stramt, så jeg kjøpte et annet antrekk som jeg byttet til under middagen. Ganske slitsomt å gå med brudekjole, så det var egentlig ganske kjekt.

Skrevet

Er det ingen som har noen bilder da?? Trenger litt inspirasjon jeg. Men det er mulig vi venter også. Om jeg ikke drikker vin i bryllupet kommer alle til å skjønne det, og det er uansett for tidlig for meg å fortelle det til dem.

Men om mulig......bilde???

Skrevet (endret)

Vel jeg skjønner ikke hvordan jeg skal klare å legge til bilder... men jeg prøvde et her.

Kjole?

Gikk det? :sjenert: Hvis ja, så ser du hva jeg mener med to-delt i alle fall.

Kan heller sende deg bilder på mail jeg om du vil det :)

Endret av Niko
Skrevet

http://www.denkulemage.nowww.denkulemage.nohar de utleie av brudekjoler for gravide. Tror forøvrig det har vært en tråd på denne siden før som inneholdt tips til flere nettbutikker som hadde mammabrudekjoler.

Men hvis du uansett ikke er lengre på vei er det vel ikke nødvendig med mammakjole direkte? Er jo uansett å anbefale med en siste prøvetime og evt innsying/utsying kort tid før bryllupet?

Gjest Aricept..
Skrevet

Bare søk på google så får du opp drøssevis med sider med brudekjoler for gravide. (prøv f.eks. med å søke på maternity wedding dress)

Et eksempel er her, der var det mye forskjellig..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...