AnonymBruker Skrevet 19. september 2021 #1 Skrevet 19. september 2021 F. Eks lydbok, sosiale medier, avis.. Anonymkode: a1caf...b73
AnonymBruker Skrevet 19. september 2021 #2 Skrevet 19. september 2021 Reddit ^ reddit Anonymkode: b3c86...591
tirben Skrevet 19. september 2021 #4 Skrevet 19. september 2021 (endret) Facebook Messenger Instagram Storytel Vg Dagbladet Aftenposten Teams. Yr. Sikkert flere også. Endret 19. september 2021 av tirben
Gjest Saph Skrevet 19. september 2021 #5 Skrevet 19. september 2021 Scribd ( bøker og lydbøker) , podcast addict, Spotify og messenger,
AnonymBruker Skrevet 19. september 2021 #6 Skrevet 19. september 2021 Noen som vet om noen norske apper med bøker man kan lese? Og helst om det er noen gratis da. Anonymkode: a1caf...b73
Michaelhe Skrevet 19. september 2021 #7 Skrevet 19. september 2021 Jeg har jo registrert meg overalt, men egentlig så bruker jo bare en 5-10 nettsteder hele tiden. Det er litt nyheter, noe musikk og andre små ting. Ikke noe uvanlig. En gang for flere år siden fikk jeg høre om dette mystiske forumet 4Chan hvor alle Trump galningene holdt hus. Jeg registerte meg der, og prøvde å starte en debatt om ulike fenomener i litteraturhistorien. Det første som hendte var at noen prøvde å koble dette til jødiske homofile konspirasjoner, og da jeg ikke lot meg vippe av pinnen ble jeg utvist og sperret ute. Jeg har også vært på det mørke nettet, men fant ingenting som var interessant. Faktisk fant jeg veldig lite, bortsett fra noen pdf filer fra et eller annet byrå. Så mistet jeg interessen der også. Nå holder jeg meg til de samme gamle tingene.
AnonymBruker Skrevet 19. september 2021 #8 Skrevet 19. september 2021 Diverse bankapper, appen til strømleverandøren, Teams, div strømmetjenester, appen til varmepumpa, robotstøvsugeren, Google Maps, Været, Messenger, Excel, mail, klokke, nettleser osv osv. Bruker kun mobil til alt. Har ikke hatt pc på mange år nå. Anonymkode: 4c1b5...7da
Ullvott Skrevet 19. september 2021 #9 Skrevet 19. september 2021 AnonymBruker skrev (32 minutter siden): Noen som vet om noen norske apper med bøker man kan lese? Og helst om det er noen gratis da. Anonymkode: a1caf...b73 Bookbites. Den er knyttet opp mot biblioteklånekortet ditt. Ellers kan du lese masse digitaliserte bøker fra Nasjonalbiblioteket via vanlig nettleser på nb.no
Nnilm Skrevet 19. september 2021 #10 Skrevet 19. september 2021 Snap, TikTok, Facebook, insta, visma, vg, yr, treningsapp, Netflix eller annen streaming app, sparebanken og Messenger.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå