AnonymBruker Skrevet 19. september 2021 #1 Skrevet 19. september 2021 Jeg har vært sammen med kjæresten i 3 år, og det siste halve året ca, så har jeg hatt problemer med å bli våt. Jeg har hatt det slik i to andre langvarige forhold også. Jeg har fortsatt lyst til å ha sex, men blir ikke skikkelig våt slik jeg gjorde de første par årene. Da kunne jeg bli våt bare han var nær meg. Nå har det blitt en vond sirkel for meg, for når jeg stresser med det, blir jeg hvertfall ikke våt. Vi har ikke snakket om det, men vi har alltid brukt glidemiddel regelmessig. Han liker det veldig vått, og var alltid så begeistra før når det rant av meg. Han må jo ha lagt merke til hvordan det er nå, og jeg lurer på om jeg bør snakke med han om det. Vet dog ikke hva jeg skal si. Hva er grunnen til at det krever så mye mer for at jeg skal bli våt nå? Er det fordi jeg ikke tenner like mye på han lengre? Må også nevnes at vi har hatt litt utfordringer i forholdet, som har gjort at jeg har følt meg mer utrygg på han. Noen hendelser gjør at jeg sliter litt med tillit. Kanskje dette spiller inn. Anonymkode: 6eaa5...038
AnonymBruker Skrevet 19. september 2021 #2 Skrevet 19. september 2021 Alder? Er du 23 eller 53? Anonymkode: 9f7f0...fc7
SlemUlv Skrevet 19. september 2021 #3 Skrevet 19. september 2021 Sånne ting går gjerne i perioder, gjennom livet. Slapp av, snakk sammen, og bruk glidemiddel. Kanskje kommer det tilbake, om du klarer å slappe av rundt det. 1
AnonymBruker Skrevet 19. september 2021 #4 Skrevet 19. september 2021 Hormoner, syklus og prevensjon kan ha en virkning på det. Også selvsagt kan man miste tenningen etter en stund. Gjerne snakk med legen din. Anonymkode: c1304...cbe
AnonymBruker Skrevet 19. september 2021 #5 Skrevet 19. september 2021 Jeg er 30 år, bruker ikke hormonell prevensjon Anonymkode: 6eaa5...038
SlemUlv Skrevet 19. september 2021 #6 Skrevet 19. september 2021 AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Jeg er 30 år, bruker ikke hormonell prevensjon Anonymkode: 6eaa5...038 Prevensjonen kan være et av problemene ja. Men om du er kåt, og har lyst på sex, så funker jo glidemiddel vel?
Fioljenta Skrevet 19. september 2021 #7 Skrevet 19. september 2021 Enig med @SlemUlv, sånt går i bølger. Å slappe av, tror jeg er et godt råd. Hvor våt jeg blir avhenger av syklusen min, hvor stresset jeg er, hvor langt forspillet er og en haug andre ting. Utfordringer i forholdet kan også gjør at jeg «tørker litt opp». Det trenger ikke å ha noe med hvor mye jeg tenner på ham å gjøre. Ta tak i forholdet, snakk sammen og slapp av. Hvis glidemiddel gjør at du slapper mer av, hvorfor ikke bruke det? Det har hjulpet meg over noen kneiker. 🤗
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå