Gå til innhold

Forvirra?

Gjest forstyrra?

Fremhevede innlegg

Gjest forstyrra?
Skrevet

Forvirra? Ja. Forstyrra? Ja. Jeg vet ikke hvem jeg er. Ikke hva jeg vil med livet? Jeg vet ikke om jeg skal gå den veien eller den veien? Klarer heller aldri å velge hva jeg skal ha til middag? Eller hva jeg skal ha på brødskiva? Får ikke til å velge hvilken t-shorte jeg skal ha på engang? Eller om jeg skal gå på kino eller på kafe. Alle valg er så vanskelige. Jeg tenker på hva jeg skal velge, og uansett hva jeg velger blir det feil. Når jeg endelig har tatt det valget, så tviler jeg og angrer alltid. Slitsomt? Ja.

Jeg er voksen, er 31 år, men er fortsatt i tvil om hvem jeg er, eller hva jeg vil, eller hva meningen med livet er? Hva skjer om 1 år? eller om 10 år? Hvordan er jeg da? Hva har jeg gjort med livet mitt da? Angrer jeg på hva jeg har gjort?

Når jeg tenker tilbake i livet angrer jeg på veldig mange ting som jeg har gjort. Alle valg var feil og gale. Jeg vet at jeg ikke må tenke sånn, men klarer ikke å la være. Jeg vil ikke være meg selv eller bære konsekvensene av valget mitt. Derfor lar jeg andre velge mest mulig. Problemet er at jeg er singel fordi ingen vil ha meg fordi jeg aldri klarer å velge, og alltid tviler. ? Jeg holder ikke ut sånn?

Ja, jeg har besøkt legen. Ja, jeg går til psykolog. Ja, jeg har gått til psykolog i fem år uten å bli mere bevisst på hva jeg vill. Har ikke blitt noe bedre. Ja, jeg er forvirra. Identitetsforvirra er jeg.?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...