AnonymBruker Skrevet 19. september 2021 #1 Skrevet 19. september 2021 Dater en høy, kjekk og velutdannet mann som viser skikkelig stor interesse for meg og som jeg har en utrolig kjemi med. Vi har gode samtaler jeg aldri har hatt med noen før og det føles som vi er ment for hverandre. Jeg sliter med fysisk nærhet og å slippe meg løs seksuelt så jeg trekker meg unna når han nærmer seg. Har aldri hatt kjæreste eller sex før mens han har mye erfaring med kvinner. Hvordan komme seg over den sperren jeg har for sex og å føle at jeg fortjener ham og det gode som kan bli mellom oss? Anonymkode: e2858...f7b
AnonymBruker Skrevet 19. september 2021 #2 Skrevet 19. september 2021 Hvis han viser interesse for deg og du fremstår så usikker i virkeligheten som i dette innlegget, så er du et lett bytte på ferden videre for denne karen.. Anonymkode: 927b9...3fc 6
Doktor Dyregod Skrevet 19. september 2021 #3 Skrevet 19. september 2021 Hvorfor fortjener du han ikke da? Det letteste er vel at du forteller han dette. Lykke til 1
AnonymBruker Skrevet 19. september 2021 #4 Skrevet 19. september 2021 AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Hvis han viser interesse for deg og du fremstår så usikker i virkeligheten som i dette innlegget, så er du et lett bytte på ferden videre for denne karen.. Anonymkode: 927b9...3fc Lett bytte? Nei er ikke usikker i virkeligheten. Anonymkode: e2858...f7b
Majer Skrevet 19. september 2021 #5 Skrevet 19. september 2021 (endret) Først vil jeg spørre om du faktisk er sikker på at han er ute etter forhold. Du skriver ikke alderen hans her, men er han flere år eldre og har holdt seg singel store deler av livet er det ikke sikkert dere ender opp der. Kan godt hende underbevisstheten prøver å advare deg uten at det nødvendigvis er negativt. Er han derimot jevngammel og har vært i flere langvarige forhold så bør han respektere at det tar tid. Egentlig er det kanskje lettere å forsikre seg ved å vente en stund. Du bør uansett lytte til kroppen din og ikke presse deg selv. Både kropp og sinn må føle seg trygge på personen uansett hvor herlig han virker. Gi det litt tid om det ikke er noen røde flagg. Endret 19. september 2021 av Majer 3
AnonymBruker Skrevet 19. september 2021 #6 Skrevet 19. september 2021 Ikke tro at han er bedre enn deg fordi han har "mye erfaring med kvinner". Kjenn DIN verdi og tenk isåfall på han som en likeverdig kjæreste. Anonymkode: 121d7...656 3
AnonymBruker Skrevet 19. september 2021 #7 Skrevet 19. september 2021 Snu tankegangen din. I dette tilfellet er du og din kropp en gave. Skriv om din egen historie. Du er jomfru og har aldri hatt en kjæreste før. Ikke fordi du er en usikker liten spurv, men fordi du ikke har funnet noen du ser som verdig. Du har det ikke travelt med å hoppe til sengs, fordi du vet at du er verdt det. Han fyren du dater, er han verdt det da? Vil han være kjæresten din før dere hopper til køys? Kanskje han ikke er den du tror han er siden kroppen din sier nei. Hvis det ikke er noen tvil, og du vil ha sex med ham, så ta deg tida til å lese deg opp på utfordringene dine. Kontakt en sexolog eller en psykisk helse i kommunen. Kanskje noen kan bidra på ferden din. Var det meg så ville jeg sagt noe om det til daten min, at jeg vil være sikker på at han er verdt å satse på før vi gjør alt. Men at vi godt kan gjøre litt. Da er han klar over det, og pusher ikke videre den dagen dere har hendene nede i buksa på hverandre og du kjenner et snev av panikk og sier at du vil vente litt. Anonymkode: 02efb...a17 5
AnonymBruker Skrevet 19. september 2021 #8 Skrevet 19. september 2021 Ville tenkt meg om og gitt det mer tid, du trenger ikke slå deg løs med det første. For alt du vet er han kun ute etter et ligg, og dumper deg etter du har gitt han det han ville ha. Vet han du er jomfru? Noen syns jo det bare er spennende å prøve ta den for så å stikke etterpå Anonymkode: 0844d...aac 1
AnonymBruker Skrevet 19. september 2021 #9 Skrevet 19. september 2021 Hvorfor fortjener han deg? Anonymkode: b2370...2e2
Gjest theTitanic Skrevet 19. september 2021 #10 Skrevet 19. september 2021 AnonymBruker skrev (7 timer siden): Dater en høy, kjekk og velutdannet mann som viser skikkelig stor interesse for meg og som jeg har en utrolig kjemi med. Vi har gode samtaler jeg aldri har hatt med noen før og det føles som vi er ment for hverandre. Jeg sliter med fysisk nærhet og å slippe meg løs seksuelt så jeg trekker meg unna når han nærmer seg. Har aldri hatt kjæreste eller sex før mens han har mye erfaring med kvinner. Hvordan komme seg over den sperren jeg har for sex og å føle at jeg fortjener ham og det gode som kan bli mellom oss? Anonymkode: e2858...f7b Det handler ikke om å fortjene noe. Han liker deg og du liker han. Hvorfor i alle dager skal ikke dere ha lov til å være kjærester da? Forelskelse handler ikke om hverken å være like eller jevnbyrdige på noe vis.
AnonymBruker Skrevet 19. september 2021 #11 Skrevet 19. september 2021 Doktor Dyregod skrev (7 timer siden): Hvorfor fortjener du han ikke da? Det letteste er vel at du forteller han dette. Lykke til Fordi han virker så bra. Og han har mye erfaring så føler meg underlegen. Anonymkode: e2858...f7b
Egenskap Skrevet 19. september 2021 #12 Skrevet 19. september 2021 AnonymBruker skrev (7 timer siden): Dater en høy, kjekk og velutdannet mann som viser skikkelig stor interesse for meg og som jeg har en utrolig kjemi med. Vi har gode samtaler jeg aldri har hatt med noen før og det føles som vi er ment for hverandre. Jeg sliter med fysisk nærhet og å slippe meg løs seksuelt så jeg trekker meg unna når han nærmer seg. Har aldri hatt kjæreste eller sex før mens han har mye erfaring med kvinner. Hvordan komme seg over den sperren jeg har for sex og å føle at jeg fortjener ham og det gode som kan bli mellom oss? Anonymkode: e2858...f7b La han få ta regien så blir det bra.
Doktor Dyregod Skrevet 19. september 2021 #13 Skrevet 19. september 2021 AnonymBruker skrev (49 minutter siden): Fordi han virker så bra. Og han har mye erfaring så føler meg underlegen. Anonymkode: e2858...f7b Har er for bra for deg? Men er du ei dårlig dame da? Fortjener du ikke å kunne få en kar fra øverste hylle? At han har så mye erfaring betyr ikke at han er for bra for deg. Det betyr at han muligens er bra nok for deg. Du skal jo ikke å gå rundt å tenke at du får ta takke med en kar som du ikke har sansen for. Gå for toppremien du. 👍👍 og at han har mye erfaring betyr at du har mye morro og glede i vente. Fortell han at dette med nærhet og sex er du helt grønn på. Og at du føler det er litt vanskelig. Er han så bra som du tror, har han forståelse og er tålmodig. Masse lykke til🤞
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå