AnonymBruker Skrevet 19. september 2021 #1 Skrevet 19. september 2021 Har siden mai gått ned fra ca. 64 kilo til 56 kilo. Er 160 cm. høy. Så bmi er vel nesten akkurat midt på. Men flere som reagerer på at jeg har blitt så "tynn". Jeg ser jo at kroppen har endret seg med trening. Men har bare trent i ca. 3 mnd. Jeg trener også bare annenhver uke pga. livssituasjonen. Men da trener jeg 7 dager på rappen, så 6 dager helt pause. Men er veldig hverdagsaktiv uansett med hund og småbarn, og aktiv jobb. Rekker man å gjøre om fett til muskler på så kort tid, jeg føler meg ikke tynn. Men sterkere og strammere. Men ja, hofteben og slikt er mer synlig. Men at de kaller meg for tynn må jo bare være fordi de er vant med en annen vekt på meg. Pr. def. er jeg jo ikke det. Men startet på 74 kilo for 1,5 år siden. Så kanskje bare derfor 😅 Aldri trent så mye styrke før, men fått litt sansen for det nå. Går også i oppoverbakke på mølla ca. 45 min. hver dag den uka jeg trener, 15 % stigning. Er jogging bedre, eller er det ok med rask gange (6,5 km. har jeg den på)? Ønsker strammere rumpe og litt smalere lår. Vet jeg ikke kan punktslanke, men prøver finne trening som vil gi meg penere lår og rumpe. Andre som vil dele før og etter trening resultater, hvor du har sett effekt etter oppstart av trening? 💪Hvilken form for trening har gitt deg mest og best resultater? Anonymkode: d075b...55a
AnonymBruker Skrevet 19. september 2021 #2 Skrevet 19. september 2021 AnonymBruker skrev (56 minutter siden): Men flere som reagerer på at jeg har blitt så "tynn". Jeg ser jo at kroppen har endret seg med trening. Vil tro at det er vektnedgangen som har endret mest, noe som er naturlig. Anonymkode: 2bfc0...64f
Mona123 Skrevet 19. september 2021 #3 Skrevet 19. september 2021 Så gøy at du har fått sansen for styrke! Jeg kunne se forskjeller etter seks uker, men andre så store forskjeller etter ca ett år. Det har litt med at det er vanskelig å se under klærne. Jeg hadde et litt annen utgangspunkt, jeg var skinnyfat, altså slank uten muskler. Det var ikke før det gikk to år før jeg ble sett på som fit. Nå har jeg veldig synlige muskler.
jabx Skrevet 19. september 2021 #4 Skrevet 19. september 2021 AnonymBruker skrev (5 timer siden): Rekker man å gjøre om fett til muskler på så kort tid Fett gjøres ikke om til muskler (eller motsatt). Og så bør du kanskje trene litt mer regelmessig, f.eks. annenhver dag eller hver tredje dag. Hver muskelgruppe bør trenes minst to ganger på en uke.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå