Kanutten_ Skrevet 19. september 2021 #1 Skrevet 19. september 2021 Hvem er best på utvalg, pris, service ?
AnonymBruker Skrevet 19. september 2021 #2 Skrevet 19. september 2021 Jeg har hund og liker komplett.no godt Anonymkode: f701b...232 1
AnonymBruker Skrevet 19. september 2021 #3 Skrevet 19. september 2021 AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Jeg har hund og liker komplett.no godt Anonymkode: f701b...232 Haha! Ts mente åpenbart nettbutikk for hundeutstyr, tøysekoppen. Anonymkode: 4fcdd...dce
Tabris Skrevet 19. september 2021 #4 Skrevet 19. september 2021 (endret) Spørs hva du er et ute etter. Jeg kjøper hovedsaklig godbiter og tygg på nettet, og da liker jeg godt godbit1.no. De har gode priser, svært kort leveringstid og er en av de få (som jeg vet om) hvor du bare trenger bestiller for 300 kr for å få fraktfritt. Endret 19. september 2021 av Tabris 3
AnonymBruker Skrevet 19. september 2021 #5 Skrevet 19. september 2021 AnonymBruker skrev (17 minutter siden): Jeg har hund og liker komplett.no godt Anonymkode: f701b...232 😂🙈 Anonymkode: dc43f...6a2 1
Kanutten_ Skrevet 19. september 2021 Forfatter #6 Skrevet 19. september 2021 AnonymBruker skrev (18 minutter siden): Jeg har hund og liker komplett.no godt Anonymkode: f701b...232 Burde kanskje spesifisert det for enkelte , mente selvfølgelig nettbutikker med hundeutstyr.😉
AnonymBruker Skrevet 19. september 2021 #7 Skrevet 19. september 2021 Nonstopdogwear (er veldig fornøyd med utstyr derfra, så går stort sett for det når jeg eller hunden trenger noe/har lyst på noe🙈) Petxl, ganske bra utvalg, bla canelana. Fri frakt over 500kr, men vær obs på at du selv må betale evt retur tror jeg. Godbit1.no til godis Anonymkode: a35bd...e96
Lea Skrevet 19. september 2021 #8 Skrevet 19. september 2021 Jeg bruker forskjellige nettbutikker til hundene mine. Spørs hvor det er billigst.🙂
Arx Skrevet 19. september 2021 #9 Skrevet 19. september 2021 Jeg handler tygg og godbiter hos godbit1, da de har en del ting man ikke finner så lett andre steder. Alt av utstyr som skal på hunden liker jeg å kjøpe i fysisk butikk, så jeg får prøvd det først. 1
Troyamin Skrevet 20. september 2021 #10 Skrevet 20. september 2021 Liggeunderlag fra akematta.no k9-norway har kvalitetsutstyr til brukshunden. Men anbefaler den til alle som trenger gode liner, vester eller belønningsleker. Top Pet Products drives av skikkelige hundefolk som vet hva kundene vil ha. De selger godt hundefôr fra Generis Pure Canada og de har seler fra norskproduserte Huken produkter. (Jeg har selv gått fra NonStop til Huken pga kvaliteten) Netdyret har greie priser og kjapp levering. Dyrlegeshop brukes til å kjøpe feks zoolac, ørerens osv. Kasper and Lucas Design er min absolute "go-to" når det gjelder tags til halsbåndet/selen. Kombinerer du det med charms, blir det ekstra fint. 2
Million Skrevet 20. september 2021 #11 Skrevet 20. september 2021 (endret) Jeg bruker Zooplus til for eksempel sekker med Royal Canin hundemat og snacks til hunden, fordi de leverer gratis på døren. Veldig smart når man ikke har bil sånn som jeg, så slipper jeg å drasse 10 kilos sekker med hundemat hjem fra posten. Det hadde vært tungt...! Når jeg først har gratis frakt med hundematen, pleier jeg å slenge på noe hundesnacks i samme slengen. Det går stort sett i det samme, siden hunden min har så sensitiv fordøyelse at hun får enten full forstoppelse eller diaré av utrolig mye. Så finner jeg noe hun tåler, holder jeg meg til det. Som disse tyggepinnene for eksempel. Av kvitteringer jeg har på email, ser jeg også at jeg har benyttet VetZoo til våtfôr til hunden (også det Royal Canin) og til hundeposene jeg kjøper der (knallrosa! 😄 og ekstra sterke i plasten) Endret 20. september 2021 av Million
Gorbys Skrevet 21. september 2021 #12 Skrevet 21. september 2021 Vi bruker for det meste Dyrekassen. Begynte å bruke Dyrekassen for å handle fôr (har ikke funnet noen andre som fører Dican Up i Norge) og var så fornøyde med både leveringstid og kundeservice at vi endte opp med å holde oss til dem.
YNWA-LFC Skrevet 14. mars 2022 #13 Skrevet 14. mars 2022 Går regelmessig innom Dogoutlet.no, de har veldig gode priser på utvalgte produkter.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå