Gå til innhold

Sosiale medier i gamledager

Anbefalte innlegg

Skrevet

Så mange vaksinemotstandere for tiden, å det meste de kommer med er tull. De hører på advokater i andre land, som har vær vaksinemotstandere i alle år, og selv erklærte leger. Sier det igjen. Hadde vi hatt sosiale medier under polio og meslinger utbrudd, så ville aldri disse sykdommene vært utryddet. Er helt sikker på at de som har fått bivirkning fra vaksiner, er de som ville blitt ekstremt syke om de ble smittet. Samme ser man ved korona og vaksine. Man får mutert virus og tåler man det dårlig ja så tåler du også det opprinnelige viruset dårlig

• Liker 2
Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

Da jeg fikk tilbud om koronavaksinen gikk jeg inn på "Min helse" sin vaksineside, og oppdaget at jeg nesten ikke hadde tatt en eneste vaksine siden tidlig på 80-tallet. Jeg bestilte da timer på det lokale vaksinekontoret og tok til sammen 8 ulike vaksiner, mer enn jeg trengte. Jeg tenkte at jeg hadde vært slumsete med egen helse og ikke hadde den  immuniteten jeg trodde jeg hadde. Så tok jeg to korona vaksiner, og tar flere vaksiner om disse blir tilbudt meg.

Jeg er foreløpig ikke mer autistisk enn jeg var før vaksinene.

Endret av Michaelhe
  • Liker 1
Skrevet

Ryddet for brudd på koronarommets retningslinjer. Lomvi, mod. 

• Opprett ny...