Gå til innhold

Tok samboer i å plutselig se på mobilen min

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg satt på mobilen imens samboeren lå å sov, lå å så på nettsiden Komplett på noe jeg hadde lysst å kjøpe. La fra meg mobilen for å prøve å sove da han begynte å bevege på seg og ville ikke plage han med lyset fra mobilen, vet ikke om ham våknet eller snudde seg i søvne.

Plutselig merker jeg at han ligger nærmere meg, vet ikke om han trodde jeg sov eller ikke. Etter et par minutter snur jeg meg og ser han holder og ser på mobilen min, lyset fra mobilen var på. Han sa "hvor mye er klokken? Har du sovet?" Eller noe i den duren. Og sa at han våkna av at han la hånden over den kalde mobilen min. Ehm, prøvde han å komme seg inn på mobilen min eller og ble han stresset når jeg snudde meg? Hadde det vært meg, noe jeg aldri har gjort mot han, hadde han blitt sur og anklaget meg for å snoke på mobilen hans.

Han har alltid sagt at jeg må stole på han osv, og jeg vet ikke om han så på mobilen for å sjekke hvor mye klokken var og jeg vet ikke hvor lenge han holdt mobilen min, men har jeg grunn for å tro at han ikke stoler på meg når han gjorde dette, eller sjekket han bare klokken? 

Anonymkode: 98ede...c7e

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hvis han holder og ser på mobilen fordi han lurer på hva klokka er, så vet han han jo allerede svaret. Så hvorfor spør deg som han antar sover? Sier seg selv han ble tatt på fersken.

Anonymkode: ef80d...2d3

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...