AnonymBruker Skrevet 19. september 2021 #1 Skrevet 19. september 2021 Jeg er en jente i tidlig 20 årene. Møtte min gamle barndomskompis tilfeldighvis på byen for 2 uker siden. Vi har kun vært venner fra barnehagen til ca 3. klasse så flyttet jeg. Han ble sittende på bordet til meg og mine venner i timesvis. Etterhvert tok han tak i meg og kysset meg. Jeg tok med gjengen hjem på nash, så ble han over. Dagen derpå snakket jeg med venninnen min som var med hele kvelden siden hukommelsen min var litt blurry. Hun fortalte at han kalte meg jenta hans og at det virket som han hadde ønsket seg å treffe meg lenge. Enten det, eller så var han full og kåt. Jeg syns i første omgang at hele greia med å ligge med barndomskameraten var litt på kanten, men jeg får han virkelig ikke ut av hodet! Han har blitt en så flott gutt og han var så god med meg hele den kvelden. Han har sendt meg snapper omtrent annenhver dag om all slags dagligdagse ting etter den helgen. Hva synes dere jeg skal gjøre? La det være eller ta sjansen? Anonymkode: f76d5...1dd
AnonymBruker Skrevet 19. september 2021 #2 Skrevet 19. september 2021 Når han tar kontakt med deg, så benytt anledningen til å spørre om han skal noe til helgen eller til uken! Så lenge han holder kontakten er det bare for deg å ta initiativ. Spør om han vil bli med ut å spise en kveld, eller bare ta en tur på fjellet eller trene, spørs hva dere interesserer dere for. Så ser du hvor det fører hen. Anonymkode: 2c6dd...64c 1
Doktor Dyregod Skrevet 19. september 2021 #3 Skrevet 19. september 2021 Ser ikke problemet. Liker du han, er det jo bare å prøve det. Lykke til 2
Soldat Skrevet 19. september 2021 #4 Skrevet 19. september 2021 AnonymBruker skrev (7 timer siden): Når han tar kontakt med deg, så benytt anledningen til å spørre om han skal noe til helgen eller til uken! Så lenge han holder kontakten er det bare for deg å ta initiativ. Spør om han vil bli med ut å spise en kveld, eller bare ta en tur på fjellet eller trene, spørs hva dere interesserer dere for. Så ser du hvor det fører hen. Anonymkode: 2c6dd...64c Jeg er bare så redd for å bli avvist med tanke på vår relasjon😟
got2go Skrevet 19. september 2021 #5 Skrevet 19. september 2021 AnonymBruker skrev (9 timer siden): Jeg er en jente i tidlig 20 årene. Møtte min gamle barndomskompis tilfeldighvis på byen for 2 uker siden. Vi har kun vært venner fra barnehagen til ca 3. klasse så flyttet jeg. Han ble sittende på bordet til meg og mine venner i timesvis. Etterhvert tok han tak i meg og kysset meg. Jeg tok med gjengen hjem på nash, så ble han over. Dagen derpå snakket jeg med venninnen min som var med hele kvelden siden hukommelsen min var litt blurry. Hun fortalte at han kalte meg jenta hans og at det virket som han hadde ønsket seg å treffe meg lenge. Enten det, eller så var han full og kåt. Jeg syns i første omgang at hele greia med å ligge med barndomskameraten var litt på kanten, men jeg får han virkelig ikke ut av hodet! Han har blitt en så flott gutt og han var så god med meg hele den kvelden. Han har sendt meg snapper omtrent annenhver dag om all slags dagligdagse ting etter den helgen. Hva synes dere jeg skal gjøre? La det være eller ta sjansen? Anonymkode: f76d5...1dd Jeg ville så absolutt ha tatt sjansen!
AnonymBruker Skrevet 19. september 2021 #6 Skrevet 19. september 2021 got2go skrev (19 minutter siden): Jeg ville så absolutt ha tatt sjansen! Men hvordan burde jeg gjøre det? TS Anonymkode: f76d5...1dd
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå