AnonymBruker Skrevet 20. september 2021 #121 Skrevet 20. september 2021 AnonymBruker skrev (9 timer siden): Mhm, fordi det skremmer ikke bort alle andre også. Jeg ville ikke swipet høyere på en som skrev noe sånt i bioen sin. Om han mener det er en annen sak, sånne meninger kan man dele når man har blitt bedre kjent. Men å skrive det I bioen vitner om at man mangler antenner. Du skriver ikke i bioen at du tenner på bdsm heller (om du f.eks gjør det) hvis du er ute etter seriøse dates. Så nei, jeg kommer ikke til å ytre noe sånt i min bio. Jeg skrev en gang at jeg kun ønsket å date menn uten barn. Da var det en barnefar som swipet meg til høyere bare for å kjefte på meg. Sa så mye stygt bare fordi jeg skrev enkelt og greit at menn med barn kan swipe venstre. Og det er et VELDIG legit kriterie, men allikevel. Anonymkode: 97a5f...8e3 Kan også hende TS treffer blink med andre som føler det samme...? Så slipper TS og likesinnede kaste vekk tiden til tindermatcher fra nord, vest og sør for vannskillet. Det er ikke ukjent at østlendinger som bor i andre deler av Norge nekter barna sine å snakke dialekten der de er født og oppvokst. Anonymkode: 4d849...427
AnonymBruker Skrevet 20. september 2021 #122 Skrevet 20. september 2021 AnonymBruker skrev (51 minutter siden): Du sammenligner altså dialekt med å veie 150 kilo, være utviklingshemmet og bruke bleier. Okei. Jaja. Anonymkode: 58ecf...6b7 Nei det var ikke en sammenligning 🙇♀️jeg visste det kom til å bli kommentert Anonymkode: 97a5f...8e3
AnonymBruker Skrevet 20. september 2021 #123 Skrevet 20. september 2021 AnonymBruker skrev (53 minutter siden): Du bor i Norge med like mange dialekter som det finnes steder, og reagerer på at du møter menn som snakker dialekt? 🤣 Håper inderlig at du ikke nevner det på en eventuell date, og avslører hvor lite kunnskap og livserfaring du har 🤦🏻♀️ Jeg har faktisk ikke ord for hvor dumt dette virker. Helt OK å ha preferanser, men dette er jo ekstremt sært. Anonymkode: 2a20a...f5e Jeg har lite kunnskap og livserfaring fordi min kropp ikke blir tiltrukket av dialekter ? Øøh. Du vet jo forresten ingenting om mitt liv heller. Du høres bare butthurt ut. Har folk som ikke blir tiltrukket av f.eks tynt hår også lite kunnskap og livserfaring? Anonymkode: 97a5f...8e3
AnonymBruker Skrevet 20. september 2021 #124 Skrevet 20. september 2021 AnonymBruker skrev (11 minutter siden): Kan også hende TS treffer blink med andre som føler det samme...? Så slipper TS og likesinnede kaste vekk tiden til tindermatcher fra nord, vest og sør for vannskillet. Det er ikke ukjent at østlendinger som bor i andre deler av Norge nekter barna sine å snakke dialekten der de er født og oppvokst. Anonymkode: 4d849...427 Jeg er ts. Anonymkode: 97a5f...8e3
AnonymBruker Skrevet 20. september 2021 #125 Skrevet 20. september 2021 LOL, så deilig at alle idiotene her outer seg selv. Det er kanskje ikke så rart at dere er single om dialekten er en del dealbreaker 🤣 Anonymkode: a8839...8d0 1
KjøttOPP Skrevet 20. september 2021 #126 Skrevet 20. september 2021 AnonymBruker skrev (18 timer siden): Jeg er fra vestlandet og denne tråden har styrket mine fordommer mot Oslofolk. Anonymkode: bfb82...8de Norge stopper der Oslo stopper. Kunne ikke vært mer enig 1
AnonymBruker Skrevet 20. september 2021 #127 Skrevet 20. september 2021 Liker nordlending dialekt, de tar ikke seg selv så høytidelig. Min erfaring er at Oslofolk ofte tar seg selv høytidelig men bokmål kan også hørea velartikulert ut og dermed attraktivt. Fra Stavanger selv. Anonymkode: f2552...391
AnonymBruker Skrevet 20. september 2021 #128 Skrevet 20. september 2021 AnonymBruker skrev (1 time siden): Jeg er ts. Anonymkode: 97a5f...8e3 Vi ser det. Fint om du skriver om denne "preferansen" din i bioen, så vi som er opptatt av litt andre kvaliteter hos mennesker kan luke deg ut. Takk. Anonymkode: c0b4e...436 3
AnonymBruker Skrevet 20. september 2021 #129 Skrevet 20. september 2021 AnonymBruker skrev (23 minutter siden): Vi ser det. Fint om du skriver om denne "preferansen" din i bioen, så vi som er opptatt av litt andre kvaliteter hos mennesker kan luke deg ut. Takk. Anonymkode: c0b4e...436 Nei jeg skal ikke gjøre det 🙂 Andre kvaliteter? På tinder? Virkelig? Det går hovedsakelig ut på å matche på utseende så plis a. Anonymkode: 97a5f...8e3
AnonymBruker Skrevet 20. september 2021 #130 Skrevet 20. september 2021 AnonymBruker skrev (13 timer siden): Men hvorfor lager du fantasier om hvilke dialekter fremmede på nett har? Hvis dialekt er så viktig for deg, er det vel bedre å spørre om det eller date folk live. Anonymkode: af1c0...0ec Atte hæ? Fantaserer om dialekter til fremmede ? Anonymkode: 97a5f...8e3
I Grosny Skrevet 20. september 2021 #131 Skrevet 20. september 2021 AnonymBruker skrev (På 19.9.2021 den 1.38): Jeg blir alltid så skuffa når jeg prater lenge med en fyr og får et bilde av han i hodet, og vi har snakket på bokmål hele tiden også leter jeg de opp på facebook kanskje og ser at de er fra Kristiansand eller Stavanger f.eks (men bor her da) ... blir sånn ååh... nei værsåsnill. Jeg syns bare ikke sånn dialekt er så tiltrekkende. Eneste er dialektene jeg kan godta er sånn de har i Gausdal eller Trysil og sånt, det kan være litt koslig og morsomt. Er det veldig rart av meg eller er det vanlig ? Bør jeg skjerpe meg ? 😛 Anonymkode: 97a5f...8e3 Ja!
AnonymBruker Skrevet 20. september 2021 #132 Skrevet 20. september 2021 AnonymBruker skrev (1 time siden): LOL, så deilig at alle idiotene her outer seg selv. Det er kanskje ikke så rart at dere er single om dialekten er en del dealbreaker 🤣 Anonymkode: a8839...8d0 Hvem outer seg selv ? Det er jo anonymt Anonymkode: 97a5f...8e3
norw Skrevet 20. september 2021 #133 Skrevet 20. september 2021 Dialekt har tilnærmet null betydning. Mye rart der ute.... 1
AnonymBruker Skrevet 20. september 2021 #134 Skrevet 20. september 2021 norw skrev (8 minutter siden): Dialekt har tilnærmet null betydning. Mye rart der ute.... Hva er forskjellen på det og å ikke like f.eks tynt hår, ekstra fett/for lite fett, lav høyde, liten penis, små lepper, nasal stemme, lys stemme, lite/mye hårvekst, flat rumpe osv osv? Ingen ting av dette har vel betydning det heller? Det er hva man blir tiltrukket av. Det er sikkert noe av detjeg skrev her nå som du ikke er tiltrukket av også Anonymkode: 97a5f...8e3
AnonymBruker Skrevet 20. september 2021 #135 Skrevet 20. september 2021 AnonymBruker skrev (3 timer siden): Nei det var ikke en sammenligning 🙇♀️jeg visste det kom til å bli kommentert Anonymkode: 97a5f...8e3 Hvis du bruker det som eksempel så er det jo veldig rart å bruke poeng som ikke har noe relevans til det vi snakker om..? Jo, det var akkurat det å sammenligne du gjorde. Anonymkode: 58ecf...6b7 1
AnonymBruker Skrevet 20. september 2021 #136 Skrevet 20. september 2021 AnonymBruker skrev (8 minutter siden): Hvis du bruker det som eksempel så er det jo veldig rart å bruke poeng som ikke har noe relevans til det vi snakker om..? Jo, det var akkurat det å sammenligne du gjorde. Anonymkode: 58ecf...6b7 Det har en relevans selvom loff og grovbrød ikke kan sammenlignes, så.er begge brød. Anonymkode: 97a5f...8e3
norw Skrevet 20. september 2021 #137 Skrevet 20. september 2021 AnonymBruker skrev (1 time siden): Hva er forskjellen på det og å ikke like f.eks tynt hår, ekstra fett/for lite fett, lav høyde, liten penis, små lepper, nasal stemme, lys stemme, lite/mye hårvekst, flat rumpe osv osv? Ingen ting av dette har vel betydning det heller? Det er hva man blir tiltrukket av. Det er sikkert noe av detjeg skrev her nå som du ikke er tiltrukket av også Anonymkode: 97a5f...8e3 Mer irrasjonelt å være så opptatt av dialekten. Ekstra spesielt når folk mener at det snakkes feminint på Østlandet, i Oslo-området eller hva det stod 🤦😂 1
AnonymBruker Skrevet 20. september 2021 #138 Skrevet 20. september 2021 AnonymBruker skrev (10 timer siden): Jeg er ts. Anonymkode: 97a5f...8e3 Du må slutte kaste vekk tiden til de nord, vest og sør for vannskillet. Anonymkode: 4d849...427
AnonymBruker Skrevet 20. september 2021 #139 Skrevet 20. september 2021 AnonymBruker skrev (8 timer siden): Nei jeg skal ikke gjøre det 🙂 Andre kvaliteter? På tinder? Virkelig? Det går hovedsakelig ut på å matche på utseende så plis a. Anonymkode: 97a5f...8e3 Du kaster bort tiden til folk. Det bør du respektere. Anonymkode: 4d849...427 1
AnonymBruker Skrevet 20. september 2021 #140 Skrevet 20. september 2021 AnonymBruker skrev (1 time siden): Du kaster bort tiden til folk. Det bør du respektere. Anonymkode: 4d849...427 Haha hvorfor i alle dager kaster jeg bort tiden til folk ? Anonymkode: 97a5f...8e3
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå