Gå til innhold

Inntektsgrense ufør.

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvordan er det med denne inntektsgrensen på 0,4 G? Om en er ufør og tjener 80000 på noen oppdrag, men har 50000 i utgifter på dette, hvordan skal dette føres mot inntektsgrensen på 0,4G, som er ca 42000?

Anonymkode: 8074e...15a

Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

Den er alt for lav? Om noen klarer å tjene penger, så må de oppmuntres på alle vis.

Endret av Michaelhe
Skrevet
Michaelhe skrev (7 minutter siden):

Den er alt for lav? Om noen klarer å tjene penger, så må de oppmuntres på alle vis.

Det er ikke det jeg spør om. Skal det innrapporteres 80000 eller 30000 her?

Skrevet
AnonymBruker skrev (44 minutter siden):

Det er ikke det jeg spør om. Skal det innrapporteres 80000 eller 30000 her?

Jeg mener det er netto, men jeg har aldri vært flink med skatt. Du kan spørre NAV i deres chat eller anonymt på skatteetatens chat, mener jeg. Jeg pleier å sende meldinger direkte til nav, innlogget med fult navn, fordi jeg både vil at det skal registreres at jeg har spurt og hva de har svart.

• Liker 1
Skrevet
Michaelhe skrev (6 timer siden):

Jeg mener det er netto, men jeg har aldri vært flink med skatt. Du kan spørre NAV i deres chat eller anonymt på skatteetatens chat, mener jeg. Jeg pleier å sende meldinger direkte til nav, innlogget med fult navn, fordi jeg både vil at det skal registreres at jeg har spurt og hva de har svart.

Stengt i helgen, derfor spør jeg her. Ikke at jeg regnet med noen kunne svare, men.

Skrevet

Spør heller inne på fb-gruppen nav spørsmå?

Anonymkode: 3722e...de8

Skrevet
AnonymBruker skrev (55 minutter siden):

Spør heller inne på fb-gruppen nav spørsmå?

Anonymkode: 3722e...de8

Fant det ut. Det er etter utgifter er trukket fra, altså 30000 i dette tilfellet.

Var enda godt.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...