AnonymBruker Skrevet 18. september 2021 #1 Skrevet 18. september 2021 Hei! Har en gammel venn som jeg har en helt spesiell kjemi med, en sånn som beskrives i svulstige dikt o.l med magnetisk tiltrekning og «elektrisk» sjokkfølelse når vi er i nærheten av hverandre, og som nå har resultert i en vill og altoppslukende gjensidig forelskelse. Prøver å finne ut av om de andre viktige tingene for et langvarig forhold også er på plass, men kan man stole på magefølelsen i denne situasjonen? Den sier at dette er en helt spesiell connection.. har noen opplevd dette og gått inn i et forhold basert på disse følelsene? Hvordan gikk det? Anonymkode: 58a0b...bcf
AnonymBruker Skrevet 18. september 2021 #2 Skrevet 18. september 2021 Har opplevd det ved to tilfeller. En var da jeg først møtte eksen min; det var som om hele verden stoppet opp og jeg fikk strøm gjennom hele kroppen. Var helt ekstrem følelse for begge. Forholdet varte i 6 mnd. Andre gang var med en jeg egentlig ikke synes var særlig attraktiv, men kjemien var helt ellevill. Hadde drømmer hvor jeg ble trukket mot han som en magnet (bokstavlig talt). Aldri opplevd lignende rus. Dette forholdet failet noe voldsomt til tross. Dersom man har disse følelsene og får det til å funke, må jo det være helt fantastisk. I mitt tilfelle har ikke denne magnetiske kjemien vært ensbetydende med et vellykket forholde. Men jeg stemmer for at du prøver iallefall!! Anonymkode: f8b77...0dc 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå