Gå til innhold

Hvor mye betaler du i strøm?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei.

Flytter inn i en eldre leilighet på 50kvm, oppvarming og strøm ikke inkludert i en lav leiepris.

Det er panelovner på stue og soverom.

Hva slags strømpris bør jeg forberede meg på son ca?🤔 1200-1500kr? 

Hva betaler du i strøm og hvor mange kvm bor du på? 

Anonymkode: eeb19...7c4

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg bor på 60 kvadrat i Bergen og eneste varmekilde er en panelovn. Har varmekabler på badet som står på. De siste to månedene har strømregningen vært på rundt 1300 kr. Regner med 3-4000 i måneden i vinter inkludert nettleie

Anonymkode: 4c055...f06

Skrevet

Bor på 50 kvm, har naboer på sidene og over meg. Eldre borettslag. Betaler nå for tiden rundt 800 kr i strøm, men blir over tusenlappen på vinteren. Har panelovn og en frittstående oljeovn, og varmekabler på bad. Nekter å fryse, så sparer ikke akkurat på strømmen. 

Skrevet

Bor i 8 år gammelt enebolig på 170kvm. Vi er 5 som bor her, 2 tenåringer som dusjer mye. Vaskemaskin går daglig, samme med oppvaskmaskin. Har 2 el biler. Brukte 1650 kilovatt i august, strømregning med nettleie kom på 1200kr. Forventer minst tredobling nå fremover, men det går helt greit, er medregnet i budsjettet vårt. Har ikke vedovn, så bruker kun størm til oppvarming, men med varmepumpe og godt isolert hus er det null problem.

Anonymkode: b954b...69b

Skrevet

enebolig på 180 kvm, hvor vi bor fire voksne og tre katter.

vaskemaskin og oppvaskmaskin går daglig. 3 av oss dusjer daglig. varmekabler på badet står på hele tiden. Lader el-bil daglig.

oppvarming er med ved. Noen ganger frittstående oljeovn.

Strømregning ligger på 1200kr og nettleia på 1400kr nå.

Forventer dobling og litt til til vinteren. Anskaffet en el-bil til pg antar at strømprisene vil øke.

Anonymkode: 54acf...d58

Skrevet

70 kvm, 1 person. Har ca 6-700 i mnd nå, ikke varme. Kommer nok til å stige til kanskje 2000 i vinter. 

Skrevet

120 kvm. Betaler knappe 1000-lappen nå men forventer en tredobling (minst!) ila vinteren😔

Anonymkode: 6dc75...dd7

Skrevet

2 personer på 60kvm i gammelt leilighetsbygg. Betaler 350-450kr pr måned, men all oppvarming er via vannbåren fellesanlegg, så strømutgiftene er primært varmekabler på bad, oppvaskmaskin/vaskemaskin og stekeovn. Regner med det stiger til maks 600kr i vinter. Dette er inkl. nettleie og alt.

Anonymkode: 39f9e...a28

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...