AnonymBruker Skrevet 18. september 2021 #1 Skrevet 18. september 2021 Typen overrasket meg med gaver i dag, som var verdt nesten 2000kr. Vi har kun vært sammen i en måned, og kjent hverandre i bare 3 måneder. Han kjøpte flere små gaver, og et gullkjede verdt 1300kr. Selv om jeg er utrolig smigret og takknemlig, så lurer jeg på om det er altfor tidlig å bruke så mye penger på gaver til hverandre. Han sa også nylig at han elsker meg, og at han aldri har sagt det til noen andre før. Bør sies at jeg er hans første seriøse forhold, så kanskje det har noe å si? Tidligere denne uken så tok jeg opp med han at jeg synes han ikke har tilbragt nok tid med meg. Så jeg føler dette er hans måte å si unnskyld på. Men likevel, synes dere også at det kanskje er litt for tidlig med dyre gaver? Og å si «jeg elsker deg»? Eller er det jeg som overtenker her? Anonymkode: 290bb...cac
Idiot007 Skrevet 18. september 2021 #2 Skrevet 18. september 2021 Hvordan vet du at det kostet 2000 kr? Om han har sagt det for å brife, er det skikkelig teit. 2000 er ikke så mye, men du skal da være glad du har funnet en som deler med deg 👍 6
AnonymBruker Skrevet 18. september 2021 #3 Skrevet 18. september 2021 Idiot007 skrev (4 minutter siden): Hvordan vet du at det kostet 2000 kr? Om han har sagt det for å brife, er det skikkelig teit. 2000 er ikke så mye, men du skal da være glad du har funnet en som deler med deg 👍 Jeg fant ut via nettsiden til butikken som han kjøpte kjedet fra. 😅 Var bare altfor nysgjerrig. Han sa selvfølgelig ingenting om prisen på gavene! Anonymkode: 290bb...cac
AnonymBruker Skrevet 18. september 2021 #4 Skrevet 18. september 2021 Er dere ganske unge?☺️. Anonymkode: afd47...f86 7
AnonymBruker Skrevet 18. september 2021 #5 Skrevet 18. september 2021 AnonymBruker skrev (15 minutter siden): Tidligere denne uken så tok jeg opp med han at jeg synes han ikke har tilbragt nok tid med meg. Så jeg føler dette er hans måte å si unnskyld på. Men likevel, synes dere også at det kanskje er litt for tidlig med dyre gaver? Og å si «jeg elsker deg»? Eller er det jeg som overtenker her? Anonymkode: 290bb...cac Jeg tenker du bør snakke med ham om dette. Si at du setter pris på gavene, men at i fremtiden når du etterspør mer tid sammen så ønsker du nettopp tid og ikke dyre gaver. Anonymkode: 4b9e4...66d 3
AnonymBruker Skrevet 18. september 2021 #6 Skrevet 18. september 2021 Min erfaring med folk som gjør dette, er at de ofte blir proppa med kredittkort gjeld. Lykke til Anonymkode: a6e0c...a80 4
AnonymBruker Skrevet 18. september 2021 #7 Skrevet 18. september 2021 AnonymBruker skrev (30 minutter siden): Er dere ganske unge?☺️. Anonymkode: afd47...f86 Nei, vi er begge 28. 😊 Anonymkode: 290bb...cac
AnonymBruker Skrevet 18. september 2021 #8 Skrevet 18. september 2021 AnonymBruker skrev (29 minutter siden): Jeg tenker du bør snakke med ham om dette. Si at du setter pris på gavene, men at i fremtiden når du etterspør mer tid sammen så ønsker du nettopp tid og ikke dyre gaver. Anonymkode: 4b9e4...66d Ja, det er nok lurt! Jeg vil bare ikke såre ham. Anonymkode: 290bb...cac
AnonymBruker Skrevet 18. september 2021 #9 Skrevet 18. september 2021 AnonymBruker skrev (50 minutter siden): Typen overrasket meg med gaver i dag, som var verdt nesten 2000kr. Vi har kun vært sammen i en måned, og kjent hverandre i bare 3 måneder. Han kjøpte flere små gaver, og et gullkjede verdt 1300kr. Selv om jeg er utrolig smigret og takknemlig, så lurer jeg på om det er altfor tidlig å bruke så mye penger på gaver til hverandre. Han sa også nylig at han elsker meg, og at han aldri har sagt det til noen andre før. Bør sies at jeg er hans første seriøse forhold, så kanskje det har noe å si? Tidligere denne uken så tok jeg opp med han at jeg synes han ikke har tilbragt nok tid med meg. Så jeg føler dette er hans måte å si unnskyld på. Men likevel, synes dere også at det kanskje er litt for tidlig med dyre gaver? Og å si «jeg elsker deg»? Eller er det jeg som overtenker her? Anonymkode: 290bb...cac Du får det til å høres ut som han har brukt en formue på gaver til deg, men 2000,- er ikke akkurat så veldig mye. Det tilsvarer en kveld på byen. Jeg er mer sjokkert over at du har sjekket hva gaven koster. Anonymkode: 720fd...6ef 20
AnonymBruker Skrevet 19. september 2021 #10 Skrevet 19. september 2021 AnonymBruker skrev (53 minutter siden): Ja, det er nok lurt! Jeg vil bare ikke såre ham. Anonymkode: 290bb...cac Hvorfor tenker du at dette er noe han kanskje kan bli såret over? Hindrer du ofte deg selv i å ta opp ting med ham, eller andre mennesker, av frykt for å såre dem? Jeg tenker at en slik samtale som dette er helt normalt å ha i et forhold, og særlig i starten der man holder på å bli kjent med hverandre. Anonymkode: 4b9e4...66d 2
AnonymBruker Skrevet 19. september 2021 #11 Skrevet 19. september 2021 AnonymBruker skrev (59 minutter siden): Du får det til å høres ut som han har brukt en formue på gaver til deg, men 2000,- er ikke akkurat så veldig mye. Det tilsvarer en kveld på byen. Jeg er mer sjokkert over at du har sjekket hva gaven koster. Anonymkode: 720fd...6ef For noen er 2000kr vanvittig mye penger. Det er mere penger enn jeg noen gang har brukt på noe som helst. Så jeg er helt sjokkert over at du kan bruke den summen på en bytur. Det er sjukt. Anonymkode: e862d...376 9
AnonymBruker Skrevet 19. september 2021 #12 Skrevet 19. september 2021 Hvis han har en grei inntekt og ellers stødig økonomi, er det helt innafor, selv om han virker litt umoden. Er det på kreditt må du slå opp. Anonymkode: aa7a8...7ff 2
I Grosny Skrevet 19. september 2021 #13 Skrevet 19. september 2021 AnonymBruker skrev (6 timer siden): Typen overrasket meg med gaver i dag, som var verdt nesten 2000kr. Vi har kun vært sammen i en måned, og kjent hverandre i bare 3 måneder. Han kjøpte flere små gaver, og et gullkjede verdt 1300kr. Selv om jeg er utrolig smigret og takknemlig, så lurer jeg på om det er altfor tidlig å bruke så mye penger på gaver til hverandre. Han sa også nylig at han elsker meg, og at han aldri har sagt det til noen andre før. Bør sies at jeg er hans første seriøse forhold, så kanskje det har noe å si? Tidligere denne uken så tok jeg opp med han at jeg synes han ikke har tilbragt nok tid med meg. Så jeg føler dette er hans måte å si unnskyld på. Men likevel, synes dere også at det kanskje er litt for tidlig med dyre gaver? Og å si «jeg elsker deg»? Eller er det jeg som overtenker her? Anonymkode: 290bb...cac Elsker er et ord med forskjellig styrke hos forskjellige personer. På dette tidspunktet i forholder så er forelskelse veldig naturlig, så jeg tror « jeg elsker deg « er fint. Du overtenker, noe som også er helt naturlig tidlig i forhold.
AnonymBruker Skrevet 19. september 2021 #14 Skrevet 19. september 2021 AnonymBruker skrev (4 timer siden): For noen er 2000kr vanvittig mye penger. Det er mere penger enn jeg noen gang har brukt på noe som helst. Så jeg er helt sjokkert over at du kan bruke den summen på en bytur. Det er sjukt. Anonymkode: e862d...376 Mens jeg vippser 5000 til en venninne om hun er blakk. Vi er forskjellige! Anonymkode: 7a494...d3f 2
AnonymBruker Skrevet 19. september 2021 #15 Skrevet 19. september 2021 AnonymBruker skrev (4 timer siden): For noen er 2000kr vanvittig mye penger. Det er mere penger enn jeg noen gang har brukt på noe som helst. Så jeg er helt sjokkert over at du kan bruke den summen på en bytur. Det er sjukt. Anonymkode: e862d...376 Og jeg igjen kan fint bruke det dobbelte på et restaurantbesøk, eller spontanhandle sko til 5000. Folk har ulik råd, og det er et viktig poeng når man vurderer hvor "sykt" dette er. Om kjæresten til TS har ok råd er ikke dette store summen. Om han er student ville jeg reagert kraftig på en slik gave. Anonymkode: 589e5...eee 8
miSs. Skrevet 19. september 2021 #16 Skrevet 19. september 2021 2.000 kroner er jo ikke mye engang? 2
AnonymBruker Skrevet 19. september 2021 #17 Skrevet 19. september 2021 2000 er da ikke særlig mye? Med mindre han er en fattig student? Har han god råd er det ingenting. Men jeg tenker litt på love bombing. Datet dere leeenge før dere ble kjærester? Hvis ikke er "elsker deg" i tidligste laget etter 1 mnd, samt kjøpe gaver osv.. Kan være love bombing, eller kan være at han bare ville gi deg en gave og tydeligvis kan elske noen veldig fort. Uansett er det ikke prisen jeg tenker på her, for det er ikke mye. Anonymkode: 466a8...075 1
AnonymBruker Skrevet 19. september 2021 #18 Skrevet 19. september 2021 2000kr er ikke mye. Selv fikk jeg dyrere gaver mens vi kun datet. Noen er bare generøse av seg. Er slik selv. Så lenge han har råd, så syns jeg han bare kan overøse deg med gaver. Anonymkode: 8aa96...8ce 2
AnonymBruker Skrevet 19. september 2021 #19 Skrevet 19. september 2021 AnonymBruker skrev (11 timer siden): For noen er 2000kr vanvittig mye penger. Det er mere penger enn jeg noen gang har brukt på noe som helst. Så jeg er helt sjokkert over at du kan bruke den summen på en bytur. Det er sjukt. Anonymkode: e862d...376 Samme her! Jeg er overrasket over hvor mange det er her som mener 2000kr ikke er mye penger. Det er mye for min del. I tillegg så er jeg ikke vant med å få gaver.. får ikke gaver på bursdagen min engang. Så det er helt nytt for meg å då gaver ut av det blå. 😅 Anonymkode: 290bb...cac 5
AnonymBruker Skrevet 19. september 2021 #20 Skrevet 19. september 2021 AnonymBruker skrev (12 timer siden): Min erfaring med folk som gjør dette, er at de ofte blir proppa med kredittkort gjeld. Lykke til Anonymkode: a6e0c...a80 din erfaring, ikke min. De høres unge ut, siden de mente 2000 kr var mye Jeg syns det bare høres ut som at han er forelska. bra ting det, da vet man at han er oppriktig intr og har gode intensjoner han høres ut som et kupp ts, lykke til Anonymkode: 82983...025 3
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå