AnonymBruker Skrevet 18. september 2021 #1 Skrevet 18. september 2021 Mine foreldre bor i en tomannsbolig og nå er andre boligen ute for salg. Prisen er meget bra og det er sjelden i området jeg bor. Jeg har litt lyst til å benytte meg av sjansen men er redd det er litt rart? Jeg er 27 år og singel mann 😕 Anonymkode: 1130b...372
AnonymBruker Skrevet 19. september 2021 #2 Skrevet 19. september 2021 Litt rart når du er singel mann, synes jeg. Jeg ville tenkt at du aldri klarte å forlate redet, og jeg hadde vært redd for å måtte spise middag hos svigermor hver dag og at hun skulle stikke innom i tide og utide. Likevel kan det også gå helt fint. Jeg og min mann bor i en horisontaldelt tomannsbolig med svigerfar, men vi flyttet hit etter vi ble sammen. Anonymkode: 3750f...f5c
AnonymBruker Skrevet 19. september 2021 #3 Skrevet 19. september 2021 Jeg er godt gift og aldri i verden om jeg ville bodd vegg i vegg med verken egne foreldre eller svigers 😅 vi flyttet lengre fra, for de var litt intense med uanmeldt besøk (passer dårlig her pga kronisk sykdom). Men om det er for å komme på markedet og bare bo der noen få år forstår jeg det. Om du dater kan du si det samme, det var en god deal og du skulle ønske det heller var fremmede der. Hadde tenkt det var litt snodig, men godtatt det om jeg likte deg godt. Bare sørg for at foreldre ikke kommer og maser eller snoker på hvem du har på besøk.. Anonymkode: aaa6b...9fe
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå