AnonymBruker Skrevet 18. september 2021 #1 Skrevet 18. september 2021 Hvorfor er alltid kjæresten min så snill, grei og hjelpsom mot sine venner og stiller opp med en gang en venn sliter, men når det gjelder meg som er dama hans vil han ikke det i det hele tatt.. Om jeg er lei meg er han kald og ufølsom og driter i om jeg sitter å gråter. Hvis en kompis sliter gjør han alt for å hjelpe han, han kan til og med våkne opp midt på natta fordi han er bekymret hvis en kompis sliter. Akkurat som om jeg betyr mindre enn alle andre han kjenner. Hvis han har vært lei seg eller slitt med noe har jeg alltid vært der for han, selv om han lukker seg, pusher meg bort og vil ikke ha emosjonell støtte. For å sette det på spissen, hadde jeg vært døende hadde han nok gitt blaffen i det også, sånn føles ihvertfall ut for meg. At mitt liv er mindre verdt enn alle andre for han. Måtte bare få ut frustrasjon min en plass. Anonymkode: c4c24...3ec
AnonymBruker Skrevet 18. september 2021 #3 Skrevet 18. september 2021 Høres ut som han tar deg for gitt:\ Anonymkode: a8a45...9cb 5
Gjest Skogsalv Skrevet 19. september 2021 #4 Skrevet 19. september 2021 Om han ikke eier empati og kjærlighet til deg,som burde vært en av hans nærmeste og fortrolige så la han gå. Kan det være slik at hans investering i andre gir ham status,fasade og nettverk? Hvordan ville vennene reagert om han behandlet dem ,slik han behandler deg ? Jeg tror kanskje de ville satt han på plass eller eksludert ham ? Så hvilken rolle fyller du ? Det høres ut som han kun bruker deg for én ting, og det er det..Hva sier magefølelsen?
AnonymBruker Skrevet 19. september 2021 #5 Skrevet 19. september 2021 Sånn skal man ikke behandle kjæresten sin! Å prioritere alle andre foran deg er ikke greit. Hadde sterkt vurdert å gjøre det slutt og finne en som har deg på førsteplass. Anonymkode: 56c2e...a0c 1
AnonymBruker Skrevet 19. september 2021 #6 Skrevet 19. september 2021 Min eks var sånn. Han kunne kjøre flere mil for å hente venninner og kjøre de hjem, men den ene gangen jeg møtte venner som kom langveis fra og gikk tom for strøm uten mulighet til å lade kom faktisk hans beste kompis og hentet meg. Ringte eksen og sa jeg var stuck, straks tom for strøm og ikke kom meg hjem.. "Javel, men nå er jeg med NN og vi er *stedsnavn*" Han var alltid sånn. Da vi skulle flytte til en større leilighet måtte jeg pakke alt alene og bære det til den nye leiligheten (heldigvis ikke mer enn 1km).. Han hadde nemlig alt for vondt i ryggen til å hjelpe meg med flyttingen for oss begge. Fant ut etter noen dager at han hjalp en venninne med å flytte. Flyttet sofa, seng, etc alene han. Da hadde han plutselig ikke vondt noe sted lengre. Konfronterte han og da hadde han AAAALDRI sagt noe sånt. Uansett. Jeg ble dritt lei av å være alene, egentlig alt for sent. Så jeg dumpet han og det kom som et sjokk. (Selv om vi hverken hadde delt seng eller spist middag sammen på flere mnd fordi han var ute hele tiden med de nye kule vennene sine) Anonymkode: 684d4...e9d 4
AnonymBruker Skrevet 19. september 2021 #7 Skrevet 19. september 2021 Ny "praise", skryt, kred og oppmerksomhet er bedre enn den gamle. Eller at han hos deg er forventet å skulle hjelpe eller ta i et tak og dermed ikke får like mye skryt og kred men kanskje bare et takk. Derfor hjelper han de som blir veldig glade for det, og dermed får han boostet egoet sitt der og føler seg som et bra menneske. Min eks var også sånn. Ikke verdt å samle på Anonymkode: b178a...4e7 3
Gjest På druen Skrevet 19. september 2021 #8 Skrevet 19. september 2021 Er han opptatt av å være godt likt av andre? Mange menn som er en bra kompis, er ofte ikke særlig bra på et forhold.
AnonymBruker Skrevet 19. september 2021 #9 Skrevet 19. september 2021 Han tar deg for gitt! Han er så sikker på at du ikke kommer til å forlate deg uansett hvor dårlig han behandler deg. Men du? Jeg synes du skal vise at han tar feil! Vis han at du ikke vil ha en kjæreste som behandler dama si på den måten! Anonymkode: ee1de...721 1
AnonymBruker Skrevet 19. september 2021 #10 Skrevet 19. september 2021 AnonymBruker skrev (På 19.9.2021 den 0.08): Hvorfor er alltid kjæresten min så snill, grei og hjelpsom mot sine venner og stiller opp med en gang en venn sliter, men når det gjelder meg som er dama hans vil han ikke det i det hele tatt.. Om jeg er lei meg er han kald og ufølsom og driter i om jeg sitter å gråter. Hvis en kompis sliter gjør han alt for å hjelpe han, han kan til og med våkne opp midt på natta fordi han er bekymret hvis en kompis sliter. Akkurat som om jeg betyr mindre enn alle andre han kjenner. Hvis han har vært lei seg eller slitt med noe har jeg alltid vært der for han, selv om han lukker seg, pusher meg bort og vil ikke ha emosjonell støtte. For å sette det på spissen, hadde jeg vært døende hadde han nok gitt blaffen i det også, sånn føles ihvertfall ut for meg. At mitt liv er mindre verdt enn alle andre for han. Måtte bare få ut frustrasjon min en plass. Anonymkode: c4c24...3ec tror ikke litt på denne historien, tror mer du overdriver og er svært slitsom, han stiller nok opp for kompisene , men han stiller nok opp for deg også, tror du bare lyver for å være litt ekstra, du vil vell at han skal gi deg mer oppmerksomhet enn sine loyale kompiser. Jeg er helt enig, det burde han, men siden han ikke gjør det så regner jeg med at du ikke gjør noe særlig for han heller. Du virker forresten utrolig slitsom. Og slutt å lyv i tråden din at han aldri gir deg oppmerksomhet og bare gir blaffen i deg om du hadde død osv osv, er så sykt overdramatisk og slitsomt Anonymkode: 85416...888
AnonymBruker Skrevet 19. september 2021 #11 Skrevet 19. september 2021 AnonymBruker skrev (På 19.9.2021 den 0.08): Hvorfor er alltid kjæresten min så snill, grei og hjelpsom mot sine venner og stiller opp med en gang en venn sliter, men når det gjelder meg som er dama hans vil han ikke det i det hele tatt.. Om jeg er lei meg er han kald og ufølsom og driter i om jeg sitter å gråter. Hvis en kompis sliter gjør han alt for å hjelpe han, han kan til og med våkne opp midt på natta fordi han er bekymret hvis en kompis sliter. Akkurat som om jeg betyr mindre enn alle andre han kjenner. Hvis han har vært lei seg eller slitt med noe har jeg alltid vært der for han, selv om han lukker seg, pusher meg bort og vil ikke ha emosjonell støtte. For å sette det på spissen, hadde jeg vært døende hadde han nok gitt blaffen i det også, sånn føles ihvertfall ut for meg. At mitt liv er mindre verdt enn alle andre for han. Måtte bare få ut frustrasjon min en plass. Anonymkode: c4c24...3ec Jees, hvorfor er du sammen med han her, egentlig? Rødt kort Anonymkode: 368f7...0f7 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå