Gjest Inverto Skrevet 18. september 2021 #1 Skrevet 18. september 2021 Ta det med ro, jeg skal ikke angripe dere bakfra om dere sier dere er uvaksinerte XD Du trenger ikke forklare dine grunner til å ikke ha tatt den. Jeg er bare nysgjerrig på om det er noen av dere her som enda ikke har fått COVID vaksine(r). Jeg har selv ikke tatt den enda Vennligst hold tråden saklig og classy
Gjest Sirisiri10 Skrevet 18. september 2021 #3 Skrevet 18. september 2021 Har ikke tatt. Mulig jeg tar den om noen år. Samboer har heller ikke tatt den.
Jullen Skrevet 18. september 2021 #4 Skrevet 18. september 2021 Jobber i helsebransjen og vi er bare 9 stk av flere hundre ansatte på arbeidsstedet mitt som ikke har tatt og ikke skal ta. Vi har både like og ulike argumenter for å ikke ta den. Alle er gode. Det vi derimot har til felles er at alle har hatt nære venner og/eller familie som har opplevd skumle bivirkninger i ulik grad og som de enda ikke har blitt kvitt. De vil antagelig heller aldri få erstatning fordi det er for dyrt og krevende å bevise at plagene skyldes vaksinene og ikke er noe de kunne fått av seg selv uavhengig av den. 26
Gjest Javeljaa Skrevet 19. september 2021 #6 Skrevet 19. september 2021 Har ikke tatt og kommer ikke til å ta.
Wawli Skrevet 19. september 2021 #7 Skrevet 19. september 2021 Er gravid og skal ikke å ta den før jeg har født. 8
infectedsopp Skrevet 19. september 2021 #9 Skrevet 19. september 2021 Har ikke tatt og skal ikke ha 13
esk Skrevet 19. september 2021 #10 Skrevet 19. september 2021 Ble gravid akkurat da de begynte å tilby vaksiner til min aldersgruppe. Jeg kommer ikke til å ta den før etter jeg har født. 3
KjøttOPP Skrevet 19. september 2021 #11 Skrevet 19. september 2021 Noen som vet om det foreligger noen kjønnsforskjeller mellom menn og kvinner vedrørende de uvaksinerte? 2
Uperfekt Skrevet 19. september 2021 #13 Skrevet 19. september 2021 Har ikke tatt, men føler meg dessverre tvunget til å måtte ta den, da jeg er student og er avhengig av grønt pass på mange arrangementer. Heller ikke sett nær familie i utlandet på mange måneder, og ser egentlig på det som eneste måte for å kunne se de. Der de bor har de åpnet for uvaksinerte, men ikke Norge….. 1
Hatsumomo Skrevet 19. september 2021 #14 Skrevet 19. september 2021 Sirisiri10 skrev (14 timer siden): Har ikke tatt. Mulig jeg tar den om noen år. Samboer har heller ikke tatt den. Da trenger man sikkert ikke ta vaksinen, om noen år vil vel de fleste - vaksinerte som ikke vaksinerte, ha gjennomgått korona vil jeg tro. 3
Meridian Skrevet 19. september 2021 #15 Skrevet 19. september 2021 Jeg trenger ikke ta den da du har hatt covid, og har dermed antistoffer i blodet.
Hedy Lamarr Skrevet 19. september 2021 #18 Skrevet 19. september 2021 KjøttOPP skrev (2 timer siden): Noen som vet om det foreligger noen kjønnsforskjeller mellom menn og kvinner vedrørende de uvaksinerte? Det er temmelig jevnt: https://www.fhi.no/sv/vaksine/koronavaksinasjonsprogrammet/koronavaksinasjonsstatistikk/ Bla litt nedover så ser du antall vaksinerte kvinner og menn. Heldigvis har de fleste vett til å vaksinere seg. 7
Gjest Sirisiri10 Skrevet 19. september 2021 #19 Skrevet 19. september 2021 Hatsumomo skrev (28 minutter siden): Da trenger man sikkert ikke ta vaksinen, om noen år vil vel de fleste - vaksinerte som ikke vaksinerte, ha gjennomgått korona vil jeg tro. Godt mulig. Har hatt corona, men de sier jo at man ikke har antistoffer i seg så lenge.
Viki6 Skrevet 19. september 2021 #20 Skrevet 19. september 2021 Kan jeg få spørre om hvordan dere som ikke er vaksinert lever? Tar dere noen spesielle forbehold i dagliglivet? 2
Anbefalte innlegg