AnonymBruker Skrevet 18. september 2021 #1 Skrevet 18. september 2021 Jeg orker ikke reise så lenge det er tvang om munnbind. Sliter med å puste og får også mye kviser. Hvor lenge tror dere denne tvangen vil vare? Anonymkode: dd288...057
AnonymBruker Skrevet 18. september 2021 #2 Skrevet 18. september 2021 Håper ikke det blir slutt på det. Munnbind er veldig nyttig og har ingen reelle negative sider. Du får ikke kviser av å bruke et munnbind i noen timer, og hvis du føler at du ikke får puste så er det rent psykisk. (Hvis du ikke har en veldig spesiell sykdom.) Anonymkode: 60a7e...95b 3
AnonymBruker Skrevet 18. september 2021 #3 Skrevet 18. september 2021 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Håper ikke det blir slutt på det. Munnbind er veldig nyttig og har ingen reelle negative sider. Du får ikke kviser av å bruke et munnbind i noen timer, og hvis du føler at du ikke får puste så er det rent psykisk. (Hvis du ikke har en veldig spesiell sykdom.) Anonymkode: 60a7e...95b Jo, jeg gjør det. Har måttet bruke masse penger på hudpleie pga munnbind. Har til og med fått kvisearr som vil koste tusenvis av kroner å bli kvitt med laser Jeg får ikke puste, hater å ha noe foran munnen. dessuten sliter jeg med helårs-allergi og rennende nese, får helt ekstremt rennende nese med munnbind. Jeg virkelig HATER å gå med munnbind. Er utrolig kjipt om jeg aldri kan reise til utlandet igjen, men må sitte hjemme og glo Hva er vitsen med vaksiner når vi må ha munnbind for evig og alltid? Er jo 0 frihet Anonymkode: dd288...057 3
AnonymBruker Skrevet 18. september 2021 #4 Skrevet 18. september 2021 Jeg håper virkelig vi kan få tilbake til den tiden der kun asiatere brukte munnbind og man kan småfnise litt av de. Anonymkode: 5aacc...cb8 4
AnonymBruker Skrevet 18. september 2021 #5 Skrevet 18. september 2021 Hvor bor du der du må bruke munnbind hele tiden ute nå? Anonymkode: 9aec3...183
AnonymBruker Skrevet 18. september 2021 #6 Skrevet 18. september 2021 Jeg håper munnbind-påbud på reise blir værende, hvis ikke er det mange som ikke tør å ta sjansen. Anonymkode: c9bfa...38e 6
AnonymBruker Skrevet 18. september 2021 #7 Skrevet 18. september 2021 AnonymBruker skrev (12 minutter siden): Jeg orker ikke reise så lenge det er tvang om munnbind. Sliter med å puste og får også mye kviser. Hvor lenge tror dere denne tvangen vil vare? Anonymkode: dd288...057 Har du ikke behov for å beskytte deg selv, og ikke minst andre som er i risikogruppe og som ikke har fått tatt vaksinen av medisinske årsaker? Anonymkode: c9bfa...38e 4
Hannah80 Skrevet 18. september 2021 #8 Skrevet 18. september 2021 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Jeg håper munnbind-påbud på reise blir værende, hvis ikke er det mange som ikke tør å ta sjansen. Anonymkode: c9bfa...38e Helt enig:) 2
Jdz Skrevet 18. september 2021 #9 Skrevet 18. september 2021 Jeg gjorde akkurat unna 14 timer på fly med munnbind. Behagelig var det ikke, men det gikk greit. Du kan fortsatt ta det av når du spiser og jeg dro det litt ned når jeg skulle sove også, siden jeg uansett var i god avstand til andre. 1
AnonymBruker Skrevet 18. september 2021 #10 Skrevet 18. september 2021 AnonymBruker skrev (11 minutter siden): Hvor bor du der du må bruke munnbind hele tiden ute nå? Anonymkode: 9aec3...183 Oslo. Var en t-banefører som klikka her en dag pga han syntes det var så få som brukte munnbind. Har også fått kjeft for å ikke bruke munnbind på t-banen, selv om jeg er nøye på å holde avstand. De gangene jeg husker på å bruke det så er det så mye styr, fordi de blir våte pga jeg blir så snørrete. Så er noe sabla styr med å ta av munnbind, sprite hender, kaste munnbind, snyte meg, sprite hender på nytt, ta på nytt munnbind og repeat. De fleste er vel vaksinert nå, så hvorfor MÅ vi ha munnbind? Anonymkode: dd288...057 1
AnonymBruker Skrevet 18. september 2021 #11 Skrevet 18. september 2021 AnonymBruker skrev (11 minutter siden): Har du ikke behov for å beskytte deg selv, og ikke minst andre som er i risikogruppe og som ikke har fått tatt vaksinen av medisinske årsaker? Anonymkode: c9bfa...38e Skal vi leve sånn resten av livet da? Fikk jo høre at vaksiner var veien ut av pandemien. Anonymkode: dd288...057
AnonymBruker Skrevet 18. september 2021 #12 Skrevet 18. september 2021 AnonymBruker skrev (15 minutter siden): Jeg håper munnbind-påbud på reise blir værende, hvis ikke er det mange som ikke tør å ta sjansen. Anonymkode: c9bfa...38e At det ikke er munnbind-påbud betyr ikke at hysteriske mennesker ikke har lov til å bruke munnbind dersom de føler for det. Anonymkode: 4f8b1...ce6 2
AnonymBruker Skrevet 18. september 2021 #13 Skrevet 18. september 2021 16 minutter siden, AnonymBruker said: Jeg håper munnbind-påbud på reise blir værende, hvis ikke er det mange som ikke tør å ta sjansen. Anonymkode: c9bfa...38e 13 minutter siden, Hannah80 said: Helt enig:) Hvorfor håper dere ikke heller at pandemien tar slutt? Jeg både håper og tror at påbud om munnbind på reise forsvinner. Anonymkode: 1ca25...bd7
AnonymBruker Skrevet 18. september 2021 #14 Skrevet 18. september 2021 AnonymBruker skrev (15 minutter siden): Har du ikke behov for å beskytte deg selv, og ikke minst andre som er i risikogruppe og som ikke har fått tatt vaksinen av medisinske årsaker? Seriøst? Hvor lenge skal dere fortsette å bruke disse latterlige argumentene? Anonymkode: 4f8b1...ce6 1
Hannah80 Skrevet 18. september 2021 #15 Skrevet 18. september 2021 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Hvorfor håper dere ikke heller at pandemien tar slutt? Jeg både håper og tror at påbud om munnbind på reise forsvinner. Anonymkode: 1ca25...bd7 Selvsagt håper jeg pandemien forsvinner. Ikke noe jeg ønsker mer enn det:) Men før den forsvinner, ønsker jeg å bruke munnbind på reiser. 2
AnonymBruker Skrevet 18. september 2021 #16 Skrevet 18. september 2021 1 minutt siden, Hannah80 said: Selvsagt håper jeg pandemien forsvinner. Ikke noe jeg ønsker mer enn det:) Men før den forsvinner, ønsker jeg å bruke munnbind på reiser. Det vil du jo kunne gjøre etter pandemien også. Et forbud mot munnbind kommer neppe. Anonymkode: 1ca25...bd7 1
AnonymBruker Skrevet 18. september 2021 #17 Skrevet 18. september 2021 Jeg synes det er helt utrolig at mange folk fremdeles er såpass hjernevasket. Selv om alle med en noenlunde fungerende hjerne kan se at sykdommen er fullstendig harmløs for omtrent alle. Dessverre er hysteriet fremdeles mye verre i andre land, der gjennomsnittlig IQ er enda lavere enn i Norge. Anonymkode: 4f8b1...ce6
AnonymBruker Skrevet 18. september 2021 #18 Skrevet 18. september 2021 AnonymBruker skrev (4 minutter siden): At det ikke er munnbind-påbud betyr ikke at hysteriske mennesker ikke har lov til å bruke munnbind dersom de føler for det. Anonymkode: 4f8b1...ce6 Hvorfor kaller du mennesker i risikogrupper «hysteriske»? Eier du ikke respekt og empati for folk? Anonymkode: c9bfa...38e 2
AnonymBruker Skrevet 18. september 2021 #19 Skrevet 18. september 2021 Hannah80 skrev (2 minutter siden): Selvsagt håper jeg pandemien forsvinner. Ikke noe jeg ønsker mer enn det:) Men før den forsvinner, ønsker jeg å bruke munnbind på reiser. Det er jo ingen som hindrer deg i å bruke munnbind, er det vel? Men at du er en hypokonder skal ikke gå utover andre. Anonymkode: 4f8b1...ce6
AnonymBruker Skrevet 18. september 2021 #20 Skrevet 18. september 2021 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Hvorfor kaller du mennesker i risikogrupper «hysteriske»? Eier du ikke respekt og empati for folk? Jeg kaller deg og folk som deg hysteriske. Anonymkode: 4f8b1...ce6
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå