Gå til innhold

Kvinner som kjører dyre SUV-er

Anbefalte innlegg

Skrevet

Bare jeg som synes det er sykt sexy når kvinner kjører dyre SUV-er? Pluss at jeg vet da at de har en rik mann. 

Anonymkode: d2d09...290

• Liker 2
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hvorfor har de en rik mann?

Anonymkode: 5e5f7...73d

• Liker 29
Skrevet

Jeg har overhode ikke en rik mann 😅

Anonymkode: ff78d...466

• Liker 14
Skrevet

Tjener penga mine sjøl. 

Anonymkode: 54135...9d9

• Liker 16
Skrevet

Da er det som oftest en kjærring i 60- årene bak rattet.... få damer under 35 bak rattet på en SUV. De kjører som oftes en Zoe, Skoda, eller Leaf.....

Anonymkode: 46899...a26

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

Jeg har overhode ikke en rik mann 😅

Anonymkode: ff78d...466

Kjører du en dyr suv? Med dyr mener jeg 700k-1 million kroner. 

Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Tjener penga mine sjøl. 

Anonymkode: 54135...9d9

Ja men jeg antar at kvinner ikke tar en så dyr beslutning uten at de er 2 stykker som tjener nok. 

Skrevet

Hvorfor i all verden er det sexy?

Anonymkode: e278a...b2a

• Liker 4
Skrevet

Har kjøpt bilen selv jeg. Med pengene fra min egen jobb 😊 Mannen er mekaniker, med ganske mye lavere lønn enn meg da..

Men den er veldig god å kjøre, og praktisk siden vi bor inn en lang privat vei 

Anonymkode: 1d36d...f59

• Liker 4
  • Nyttig 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (30 minutter siden):

Da er det som oftest en kjærring i 60- årene bak rattet.... få damer under 35 bak rattet på en SUV. De kjører som oftes en Zoe, Skoda, eller Leaf.....

Jeg er 36 og kjører en litt gammel BMW. 

Anonymkode: 0e8d8...23c

Skrevet

Her jeg bor kjører de fleste suv, både kvinner og menn. Jeg også😊 Kjøpt for egne penger. Men ikke superdyr da. Betalte rundt 400000 

Anonymkode: 0b14c...a21

Skrevet
AnonymBruker skrev (10 timer siden):

Hvor i all verden er det du bor? Jeg har nettopp kjøpt meg en ny Volvo XC90. Jeg er 37 år gammel kvinne og tjener godt over dobbelt så mye som min mann. Det er ekstremt mange rundt her som har suv som primær bil og en elbil som bil nummer to. Og de fleste er så definitivt ikke over 60.

Anonymkode: 43e00...7ee

• Liker 1
Skrevet

Under 35 og kjører SUV 🙋‍♀️

• Liker 2
Skrevet

Bare jeg som synes det er sykt sexy når kvinner kjører dyre SUV-er? Pluss at jeg vet da at de har en rik mann. 

Jeg synes det er blodharry. Ser ut som en bonde i traktor.

Anonymkode: e2866...49b

• Liker 6
Skrevet

Ryddet for brukerdebatt og avsporinger. 

Moonshine, mod

Skrevet

Hvilket kjønn er du TS? Ettersom du syns det er sexy med kvinner som er gift med en rik mann? Er det at du ønsker deg det samme, eller at du ønsker deg damene?

Jeg kjører SUV, men en av de mer miljøvennlige og ikke av de aller dyreste. Har nemlig ingen idiotisk mann. Det er tross alt mennene som gjerne absolutt skal ha bil av de dyre merkene. De fleste kvinner (som jeg kjenner i alle fall) tenker mer på det praktiske når det gjelder bil. En sikker bil med god plass til barn og alt man trenger når man skal på hytta. Utrolig glad jeg slipper å ta hensyn til en manns meninger når det gjelder sånt.

Anonymkode: a6a46...374

• Liker 2
Skrevet

Jeg har ikke SUV lenger selv, hadde en da jeg var yngre, riktignok ikke en dyr en. 

Men mitt inntrykk er at her jeg bor (utpå bygda) så er det mange kvinner på 40+ med relativt dyre SUVer, og det har de stort sett for å få plass til alle ungene og bikkja og ha grei fremkommelighet til utedo-hytta inni skauen. Og INGENTING av det jeg listet opp nå skriker "sexy" altså...

Anonymkode: b908f...b1b

Skrevet

Hva har en rik mann med det å gjøre?

Selv er jeg singel, og kjører en langt fra gratis SUV, som jeg har betalt selv... 

• Liker 2
  • Nyttig 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (3 timer siden):

Hvilket kjønn er du TS? Ettersom du syns det er sexy med kvinner som er gift med en rik mann? Er det at du ønsker deg det samme, eller at du ønsker deg damene?

Jeg kjører SUV, men en av de mer miljøvennlige og ikke av de aller dyreste. Har nemlig ingen idiotisk mann. Det er tross alt mennene som gjerne absolutt skal ha bil av de dyre merkene. De fleste kvinner (som jeg kjenner i alle fall) tenker mer på det praktiske når det gjelder bil. En sikker bil med god plass til barn og alt man trenger når man skal på hytta. Utrolig glad jeg slipper å ta hensyn til en manns meninger når det gjelder sånt.

Anonymkode: a6a46...374

Jeg er en mann men det er faktum at de kjører en stor dyr suv som er sexy. Ikke at de har en rik mann. 

Skrevet

Syns absolutt alle kjører dyre SUVer om dagen jeg. Jeg var kjempefornøyd med å endelig oppgradere til en 2015 Toyota Hybrid, men er visst allerede utdatert. Slipper iallfall å ha billån da.

Anonymkode: 59724...fa5

• Liker 2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...