Gjest Gjest Skrevet 2. oktober 2005 #41 Del Skrevet 2. oktober 2005 Skal si du er flink til ikke å treffe i tolkningene dine! ← Uansett er du sannsynligvis en myk 68'er, radikal og jobber i helsesektoren. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Dum Perignon Skrevet 2. oktober 2005 #42 Del Skrevet 2. oktober 2005 Nei, tja og nei. Men 0,5 av 3 er kanskje bedre enn du pleier å score. Du er selv beinhard, ukysset og uføretrygdet FrP'er? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 2. oktober 2005 #43 Del Skrevet 2. oktober 2005 Nei, tja og nei. Men 0,5 av 3 er kanskje bedre enn du pleier å score. Du er selv beinhard, ukysset og uføretrygdet FrP'er? ← Hvis du er single er du velkommen til et glass vin. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Smiley Skrevet 4. oktober 2005 #44 Del Skrevet 4. oktober 2005 180;- kr timen- Markedskoordinator! Dette er inkl provisjon;) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 4. oktober 2005 #45 Del Skrevet 4. oktober 2005 102,50 kr/timen, barnehageassistent Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Smashing Skrevet 4. oktober 2005 #46 Del Skrevet 4. oktober 2005 Skal vi se..40 kroner timen? Er student og lever på 6000 i måneden.. Har heldigvis mann som jobber.. Tjente ca 170 kr timen som lærervikar. Er ferdig utdannet til våren så da håper jeg at jeg får mer enn 40 kr timen i hvertfall Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 5. oktober 2005 #47 Del Skrevet 5. oktober 2005 217 kr i timen for vikartimer i grunnskolen, men får bare lønn for undervisningstimene, ikke for forberedelse og etterarbeid. ← hvilken kommune jobber du i? jeg jobber som vikar på grunnskoletrinn i Oslo, og får 131,30 kr i timen. Har ikke pedagogikk så det kan jo være en av grunnene. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
smil Skrevet 5. oktober 2005 #48 Del Skrevet 5. oktober 2005 hvilken kommune jobber du i? jeg jobber som vikar på grunnskoletrinn i Oslo, og får 131,30 kr i timen. Har ikke pedagogikk så det kan jo være en av grunnene. ← Jeg er utdannet allmennlærer. Det er nok derfor jeg tjener mer enn deg pr. time. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pepita Skrevet 5. oktober 2005 #49 Del Skrevet 5. oktober 2005 120,- timen konormedarbeider 111,- timen inkl. tillegg deltidshjelp butikk Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gitte Skrevet 5. oktober 2005 #50 Del Skrevet 5. oktober 2005 Får 113 i timen jeg. Deltid, men er hovedsaklig student da.. Uten lån :-D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjesten Skrevet 7. oktober 2005 #51 Del Skrevet 7. oktober 2005 Jeg tjener 145 kr/timen, lagerjobb. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest GreenSky Skrevet 7. oktober 2005 #52 Del Skrevet 7. oktober 2005 Penger. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Minnie i.i Skrevet 7. oktober 2005 #53 Del Skrevet 7. oktober 2005 Jeg tjener 125,4 i timen... Jobber som vikar (via vikarbyrå) i et forsikringsselskap. Ansatt som saksbehandler. Hår 5 års høyere utdanning. Synes dette er lite, men man må ha jobb! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Holly Hobbie Skrevet 7. oktober 2005 #54 Del Skrevet 7. oktober 2005 Har ikke timeloenn jeg. Er det virkelig vanlig i de fleste jobber aa faa betalt per time? Trodde det var mest butikkjobber og saant jeg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Arwen Skrevet 7. oktober 2005 #55 Del Skrevet 7. oktober 2005 Har ikke timeloenn jeg. Er det virkelig vanlig i de fleste jobber aa faa betalt per time? Trodde det var mest butikkjobber og saant jeg. ← Er jo veldig lett å regne ut da, er vel det de fleste har gjort her. Jeg har månedslønn egentlig. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rannva Skrevet 7. oktober 2005 #56 Del Skrevet 7. oktober 2005 110,- i timen. Mellom kl 21 og 24 får jeg 10 i kveldstillegg, mellom 24 og 06 får jeg 20,- i nattillegg og i helgene får jeg 19,- i helegetillegg. Lønnen i seg selv synes jeg er grei, men tilleggene er for dårlig. Å jobbe en hel natt til 130,- timen er helt uholdbart. Jobber i resepsjon på hotel. ← Har samme jobb og tillegg som deg, men 123,55 i timen til vanlig. Og 1500,- i mnd i admin.tillegg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 8. oktober 2005 #57 Del Skrevet 8. oktober 2005 Jeg er også hotellresepsjonist og har kr 116,83,- i timen (finner ikke den summen noe sted i tariffen, så jeg skjønner ikke hvor sjefen har den lønna fra?), pluss samme tilleggene som Titta og Tiny. Kommer jo an på anseniteten, det da. Lønna er vel ikke noe å skryte av, nei, valgt feil bransje, gitt! Synes forøvrig at jeg burde hatt lønn som resepsjonist med fagbrev, jeg har en bachelor i hotelladministrasjon. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tosca Skrevet 8. oktober 2005 #58 Del Skrevet 8. oktober 2005 Jeg har kr 133 i timen og jobber som administrasjonssekretær. Men nå er jeg i prøvetiden, så om tre måneder så øker jeg til kr 147. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Myztica Skrevet 8. oktober 2005 #59 Del Skrevet 8. oktober 2005 Jeg har 141 kr timen (uten tillegg) og jeg er sykepleier på et sykehus.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå