AnonymBruker Skrevet 18. september 2021 #1 Skrevet 18. september 2021 Jeg begynte med en tråd hvor en mann ga meg komplimenter hele tiden og liket alt mulig, mens han er i et langvarig forhold. Jeg har jo smeltet helt for han. Nå hinter han til å treffe meg... Er han så lei hjemme? Jeg er såå svak Anonymkode: 3ae9d...218
AnonymBruker Skrevet 18. september 2021 #2 Skrevet 18. september 2021 Nei, han er ikke så lei hjemme. Han vil bare ha i pose og sekk Anonymkode: a35a0...86b 3
Søgni Skrevet 18. september 2021 #3 Skrevet 18. september 2021 Jeg har tidligere skrevet erfaringen min om menn i forhold som gir komplimenter, er utro ,eller søker romantisk/seksuell kontakt utenfor forholdet. Han sier det du vil høre, han er ukomplisert og (sannsynligvis) ekstremt jovial og grei fordi fallhøyden hans er så stor ved å være vanskelig. Han er på tilbudssida, viser interesse, øser ut av seg komplimenter. Dette er fordi han vet at han må tilby deg noe når han ikke kan tilby deg noe annet enn å snike rundt. Han må holde deg varm. I tillegg er det ukomplisert, morsomt og spennende han vil ha, han vil ikke stille de ubehagelige spørsmålene en likeverdig, singel mann med seriøse intensjoner vil stille. Å klage på et kjedelig samliv, direkte og indirekte, er jo en del av pakka. Hadde han hatt det så ille, så hadde han heller gjort det slutt. Endel kvinner (for det er inntrykket mitt at det er mest kvinner som holder på sånn) burde slutte å la seg sjarmere av dette, for det er manipulasjon. Sjansen for at han har det bra, men kanskje kjedelig, hjemme, er veldig stor. Sjansen for at han bare vil ha litt krydder i hverdagen i tillegg til å ha det bra hjemme, er stor den og. Mens han gjør dette, kanskje på sosiale medier, så sitter han hjemme med dama, på jobb, på fotballtrening med barna etc. Tenk på det. Han virker spesiell fordi det er en boble, som ikke har noe med det virkelige liv og gjøre. 4
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå