Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hva ville du foretrukket? Å bli fortalt at kjæresten din er utro eller leve uviten?

Usikker på om jeg skal si ifra til hun (kjenner henne ikke) eller om jeg bare skal la vær.. jeg syns synd på hun.

Anonymkode: 0c839...a8f

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg ville ha visst det.

• Liker 8
Skrevet

I den situasjonen jeg er i nå så ville jeg visst det. Men for 10 år siden var det omvendt, da ønsket jeg ikke å vite.

Det kan bli både riktig og galt uansett hva du gjør. Tror ikke det egentlig finnes et feil valg her.

Personlig er jeg usikker på om jeg ville vært tøff nok til å si fra hvis det ikke var noen jeg kjente. Dessverre.

Anonymkode: ad820...c7b

• Liker 2
Skrevet

Jeg ville også ha visst det.

• Liker 7
Skrevet

Skal man si ifra til folk at de ikke kan skrive norsk eller skal man la være? Vanskelig.

Anonymkode: 025dc...941

• Liker 9
Skrevet

Jeg vet egentlig ikke. Akkurat nå har jeg vært igjennom så mye vanskelig og tøft de siste par årene, og vært så langt nede, at det å få vite at mannen har vært utro oppå alt dette ville kanskje veltet alt for meg nå. 

Anonymkode: 9a1cb...6c7

Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Skal man si ifra til folk at de ikke kan skrive norsk eller skal man la være? Vanskelig.

Anonymkode: 025dc...941

Haha, min første tanke også!

Anonymkode: 6f2d2...61e

Skrevet

Si det!!

Anonymkode: 665e6...3e0

• Liker 7
Skrevet

henne.

Si ifra til henne.

Synes synd på henne.

Anonymkode: b7e70...904

• Liker 7
Skrevet

Stakkars dame! Jeg ville visst.

Anonymkode: 61e09...52c

• Liker 5
Skrevet
AnonymBruker skrev (34 minutter siden):

henne.

Si ifra til henne.

Synes synd på henne.

Anonymkode: b7e70...904

Vel...ts skrev i hvert fall «kjenner HENNE ikke» 😁

Anonymkode: a1bec...024

• Liker 1
Skrevet

Her vil du få 50/50 på at du skal si det til henne vs ikke si noe.

Personlig ville jeg vurdert hvordan det gagner meg.

Om jeg ikke hadde brydd meg noe om mannen, hadde jeg latt være. Livene gått videre akkurat som før.

Hatt mannen helt for meg selv, ville jeg sagt det til henne. Det skaper jo et lite leven, så spørsmålet er om et eventuelt utfall er verdt det.

Om hun i det hele tatt mottar beskjeden din. Hvis du ikke kjenner henne, hvordan har du tenkt å si noe til henne?

Anonymkode: 5f48a...eb9

Skrevet

Jeg ville visst det, vil ikke kaste bort hele livet på en idiot. 

Anonymkode: c2c46...902

• Liker 3
Skrevet

Jeg synes du skal fortelle. Har lest mange nok svar på slike tråder til at jeg vet at det er 50/50 som vil vite og som ikke vil vite, og dermed står man i grunn igjen med at man må følge sin egen samvittighet.

Men ikke anonymt. Det å få slike ting anonymt kan gjøre at det bare føles enda verre. Hun bør i alle fall få sjansen til å kontakte deg på en eller annen måte dersom hun vil vite mer. 

Anonymkode: e8cf8...b50

• Liker 3
Skrevet

Om det er langvarig utroskap ville jeg visst det. Engangsgreie i fylla ville jeg holdt munn om.

Anonymkode: 5be71...366

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...