Gå til innhold

Venezia

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hjelp! Trenger råd til og finne et fint og sentralt hotell i Venezia!  Har sett på 3 og 4 stjerner, men syns det er så masse negative feedback på både booking og tripadvisor..
Såå…Er det noen med erfaring eller anbefalinger??

Anonymkode: 86eec...105

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Kanskje ikke svar på det du spør om, men det jeg gjør er å bo litt utenfor Venezia. Du får mye mer for pengene, og Venezia er bare en kort togtur unna. 

Anonymkode: bbefa...407

• Liker 1
Skrevet

Vi var med slekt i Venezia. Resten av slekta fant et hotell litt unna, mens jeg og mannen og barna leide airbnb midt i sentrum. Hotellet deres var greit, men det var styrete å komme seg til og fra, når man ville utforske byen. De var ganske misunnelige på oss, som så ned på en kanal med båter rett utenfor vinduet, og var 2 min unna Markusplassen til fots, og kunne chille i leiligheten midt på dagen en time eller to før vi dro ut og spiste eller utforsket mer. Så det endte med at de ble med oss til leiligheten på dagtid, og bare dro tilbake til hotellet sitt på kveldstid.

Her bodde vi:

https://www.airbnb.no/rooms/5834268?source_impression_id=p3_1632298593_j93jXs6PGrE%2BI3C2&guests=1&adults=1

Anonymkode: d9589...915

Skrevet

Ta med snorkel og støvler

Anonymkode: 07d1b...bff

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...