AnonymBruker Skrevet 18. september 2021 #1 Skrevet 18. september 2021 Jeg har lyst til å lage en ny leilighet vegg i vegg på boligen min. Tenker mellom 55-60 kvadratmeter. Et familiemedlem vil være med å finansiere. Noen som gjort dette før? Og hvor mye må man regne med å betale? Nå skal det sies at dette akkurat har vært luftet og vi har ikke 100% bestemt oss for noen ting. Anonymkode: 9c24a...0c6
AnonymBruker Skrevet 18. september 2021 #2 Skrevet 18. september 2021 Vi bygde kun på 35 kvm, leide inn et firma som tok seg av alt så vi slapp å koordinere med graver, snekkere, elektriker, rørlegger osv. Totalt ink nytt kjøkken og hvitevarer og arkitekt for å ta seg av tegninger og søknad til kommunen, havnet vi på rundt 700.000. Finansierte ved å øke boliglånet. De fleste firmaer tilbyr gratis befaring inkl en ca pris. Ville fått flere firmaer på besøk for å høre, og evt høre litt rundt etter erfaringer. Anonymkode: cc9f0...f79
AnonymBruker Skrevet 18. september 2021 #3 Skrevet 18. september 2021 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Vi bygde kun på 35 kvm, leide inn et firma som tok seg av alt så vi slapp å koordinere med graver, snekkere, elektriker, rørlegger osv. Totalt ink nytt kjøkken og hvitevarer og arkitekt for å ta seg av tegninger og søknad til kommunen, havnet vi på rundt 700.000. Finansierte ved å øke boliglånet. De fleste firmaer tilbyr gratis befaring inkl en ca pris. Ville fått flere firmaer på besøk for å høre, og evt høre litt rundt etter erfaringer. Anonymkode: cc9f0...f79 Det må være mange år siden 😏 Jeg tviler på at man får det under 1 million, kanskje 1,6-1,8. Det lå nettopp en lignende tråd ute, let litt på siden så finner du den. Anonymkode: c6613...144
AnonymBruker Skrevet 18. september 2021 #4 Skrevet 18. september 2021 På hus-forumet mener jeg den tråden lå. Anonymkode: c6613...144
AnonymBruker Skrevet 18. september 2021 #6 Skrevet 18. september 2021 10 minutter siden, AnonymBruker said: Vi bygde kun på 35 kvm, leide inn et firma som tok seg av alt så vi slapp å koordinere med graver, snekkere, elektriker, rørlegger osv. Totalt ink nytt kjøkken og hvitevarer og arkitekt for å ta seg av tegninger og søknad til kommunen, havnet vi på rundt 700.000. Finansierte ved å øke boliglånet. De fleste firmaer tilbyr gratis befaring inkl en ca pris. Ville fått flere firmaer på besøk for å høre, og evt høre litt rundt etter erfaringer. Anonymkode: cc9f0...f79 Bare 700 000? Det var mindre en det jeg regnet med. Jeg tenkte vel 1.5M. Anonymkode: 9c24a...0c6
AnonymBruker Skrevet 18. september 2021 #7 Skrevet 18. september 2021 Det er jo helt umulig å svare på. Hva trengs av grunnarbeid f.eks? Spør noen firma om tilbud, ikke KG. Hva andre har betalt er jo helt uvesentlig. Anonymkode: 1e530...1fe
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå