Gå til innhold

Kan bukser være for trange for kvinner?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Ser ofte poster om at trange bukser på menn er et stort nei.

Men kan bukser være for trange for kvinner også?

Anonymkode: db612...d19

Videoannonse
Annonse
Skrevet
3 minutter siden, Athena79 said:

Ja. 

3 minutter siden, Lea said:

Ja🙂

Har dere noen eksempler på når de blir for trange?

Skrevet
AnonymBruker skrev (7 minutter siden):

Når jeg blir sår, får sopp og gnagsår. 

Anonymkode: 9872b...f65

• Liker 5
Skrevet
AnonymBruker skrev (9 minutter siden):

Når buksene ikke blir behagelige å gå i.🙂

• Liker 6
Skrevet

Ja, når de ser ut som ei stristappa pølse.

Anonymkode: 6ec33...096

• Liker 10
Gjest AthenaRavenLuna
Skrevet
AnonymBruker skrev (11 minutter siden):

Når man må ligge slik for å få dem på

9 farer ved å bruke trange klær - Veien til Helse

Gjest Loublover
Skrevet

Nei jeg synes ikke det, jo trangere der jo bedre ser de ut på meg synes jeg😊

Skrevet

Når ting "tyter" ut eller hemmer bevegelsnen

Anonymkode: 7663c...fcd

• Liker 12
Skrevet
19 minutter siden, AnonymBruker said:

Når jeg blir sår, får sopp og gnagsår. 

Anonymkode: 9872b...f65

Oi! Ja da er de nok altfor trange😮

Skrevet

Ja, jeg foretrekker bukser med plass til rumpa og som ikke klemmer den flat. 

Anonymkode: bf954...abf

Skrevet

Buksene til eksen min var litt for trange. Klart aldri å få igjen knappen.

Anonymkode: 95b9f...12b

Skrevet (endret)

Ja, det kan de. Det var nylig en tråd her på KG der en jente/ung kvinne spurte om det var flere som dusjet og kledde på seg OM KVELDEN, og sov i klærne natten over for å spare tid på morgenen. Så hun lå og sov med fulle klær, inkl bukser på. 

Jeg skrev at det kunne da umulig være mye tid å spare om morgenen på det å sove fullt påkledd, at det kunne ta toppen et minutt å kle på seg en bukse. 

Da kom det frem at dette kvinnemennesket brukte så pinetrange, altfor små bukser at det tok henne (hold deg fast...) 15-20 minutter hver morgen - bare å få på seg buksene!

Hvis DET er sant, så må det definitivt finnes minst ett kvinnfolk der ute som går med for trange bukser, ja. Men det er sikkert flere damer som liker å gå i svært trange klær. Men vi får håpe det ikke er så mange som bruker 20 minutter om dagen bare på å få på seg en bukse...

LAGT TIL SENERE: (må nesten linke til den sprø tråden også, om hun som  kler på seg om kvelden og sover med klærne på...)

Endret av Million
  • Liker 10
Skrevet
3 hours ago, Million said:

Ja, det kan de. Det var nylig en tråd her på KG der en jente/ung kvinne spurte om det var flere som dusjet og kledde på seg OM KVELDEN, og sov i klærne natten over for å spare tid på morgenen. Så hun lå og sov med fulle klær, inkl bukser på. 

Jeg skrev at det kunne da umulig være mye tid å spare om morgenen på det å sove fullt påkledd, at det kunne ta toppen et minutt å kle på seg en bukse. 

Da kom det frem at dette kvinnemennesket brukte så pinetrange, altfor små bukser at det tok henne (hold deg fast...) 15-20 minutter hver morgen - bare å få på seg buksene!

Hvis DET er sant, så må det definitivt finnes minst ett kvinnfolk der ute som går med for trange bukser, ja. Men det er sikkert flere damer som liker å gå i svært trange klær. Men vi får håpe det ikke er så mange som bruker 20 minutter om dagen bare på å få på seg en bukse...

Oi shit da er de for trange!😮

Skrevet
Million skrev (4 timer siden):

Det er åpenbart ikke et "kvinnemenneske" som har skrevet det.

Anonymkode: fd11f...ee1

• Liker 2
Skrevet
33 minutter siden, AnonymBruker said:

Det er åpenbart ikke et "kvinnemenneske" som har skrevet det.

Anonymkode: fd11f...ee1

Nå er jeg forvirret her? Hva er åpenbart?

Skrevet
AnonymBruker skrev (10 timer siden):

Nå er jeg forvirret her? Hva er åpenbart?

Den anonymebrukeren mener sikkert at tråden jeg nevnte, ble skrevet av en mann i virkeligheten, ikke en kvinne. Jeg vet ikke om tråden var sann og skrevet av en kvinne, eller av en mann (skrevet av merkelige, ukjente grunner).

• Liker 4
Skrevet

Dersom du har passe slank kropp kan den ikke bli for trang for meg som ikke bruker den selv (er mann selvsagt). Heldigvis har vi noe som heter stretch. Er du slank, da er så trang som mulig det aller fineste. Med unntak for dersom den er så trang at du plages av det.

Anonymkode: 53301...a65

• Liker 2
Skrevet

Når man ikke klarer å sitte i buksa, så er den for trang.

Anonymkode: 51900...6bd

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...