AnonymBruker Skrevet 18. september 2021 #1 Skrevet 18. september 2021 Samboer og jeg har gjort det slutt. jeg føler meg lurt av hele forholdet, angrer på at jeg ikke fulgte magefølelsen for noen år tilbake. Har svikter meg selv med å finne meg i alt for mye. jeg har ikke vært en perfekt kjæreste, men han som startet den onde sirkelen. nå sitter jeg her og syntes skikkelig synd på meg selv. Føler meg lurt, og det er ingen god følelse. Hvordan komme fra dette med hevet hode, da jeg føler meg så liten og mislykket nå. jeg vet at det er det riktige, men er allikevel vondt, og sårt at vi ikke klarte dette. mistet helt troen på meg selv og at jeg er en god person. Føler både selvtillit, selvfølelse og energinivå er på bunn, aldri vært så psykisk sliten. hvordan få det bra? Hvordan slutte å plage seg selv m tanker om man kunne gjort noe annerledes? Jeg få tilbake troen på at det finnes noen single bra menn der ute, for jeg har helt mistet troen. Og hvordan stole på noen igjen? Anonymkode: 28348...dd2
AnonymBruker Skrevet 18. september 2021 #2 Skrevet 18. september 2021 Hei, det kommer til å ta litt tid. Du må finne ut hvem du er nå, og hvem du er uten ham. Og se på dette som en mulighet til å lære mer om hvem du vil være i et forhold. Slike opplevelser setter spor og sår, men det kan bli mye bedre. Prøv å finne opplevelser og sammenhenger der du kan mestre. Etter at jeg ble skilt, tok jeg videreutdanning, fikk katt, begynte å ta kjøretimer, begynte i flere hobbier etc. Kjæreste ble det også. Men da med flere idéer om hvordan jeg ikke ville ha det. Anonymkode: f5b78...52f 2
AnonymBruker Skrevet 18. september 2021 #3 Skrevet 18. september 2021 Det viktigste er å begynne å reparere forholdet til deg selv. Finne ut hvem du er på egen hånd, heale, få hjelp/terapi til bearbeiding hvis du må. Ikke stress ut i et nytt forhold, og ikke stress med dating. Du trenger den tiden det tar å finne tilbake til deg selv, hvem du er helt inne i kjernen, for så å arbeide opp bedre selvbilde og økt selvrespekt. Faren ved å ikke bruke tid på dette er at du går på samme smellen igjen med en ny partner, og sitter på samme sted om noen år, bare enda mer psykisk nedbrutt… Hvis det er en trøst så kan du prøve å tenke at man sjelden angrer på det man gjør for seg selv. Du har tatt et viktig og riktig skritt ut av et skadelig forhold. Det blir bedre herfra. Anonymkode: 0d15c...bd0 2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå