AnonymBruker Skrevet 18. september 2021 #1 Skrevet 18. september 2021 14 åringen spurte om han kunne ta en Ryde for å besøke en venn. Vi har aldri gjort det før. Vi laster ned appen og fylte på 100 kr. Betyr dette at når de 100 kr er brukt så kan han ikke kjøre mere? Er redd for at han setter den fra seg og glemmer å logge av og at noen andre bruker den og så får jeg ei kjempe regning. Er det mulig? Anonymkode: 64658...2ce
AnonymBruker Skrevet 18. september 2021 #2 Skrevet 18. september 2021 AnonymBruker skrev (25 minutter siden): 14 åringen spurte om han kunne ta en Ryde for å besøke en venn. Vi har aldri gjort det før. Vi laster ned appen og fylte på 100 kr. Betyr dette at når de 100 kr er brukt så kan han ikke kjøre mere? Er redd for at han setter den fra seg og glemmer å logge av og at noen andre bruker den og så får jeg ei kjempe regning. Er det mulig? Anonymkode: 64658...2ce 🙄 Anonymkode: 9be8b...cf7 1
Silva Pluvialis Skrevet 18. september 2021 #3 Skrevet 18. september 2021 Blir ikke betalingssummen regnet ut etter turen er avsluttet? Hvis ikke turen blir avsluttet så renner pengene ut, men andre kan ikke ta den i bruk i mens den er aktiv.
CorvusCorax Skrevet 18. september 2021 #4 Skrevet 18. september 2021 Gjenferdet skrev (8 minutter siden): Blir ikke betalingssummen regnet ut etter turen er avsluttet? Hvis ikke turen blir avsluttet så renner pengene ut, men andre kan ikke ta den i bruk i mens den er aktiv. Andre kan vel ta den i bruk om den er aktiv. Man må avslutte turen.
Silva Pluvialis Skrevet 18. september 2021 #5 Skrevet 18. september 2021 CorvusCorax skrev (3 minutter siden): Andre kan vel ta den i bruk om den er aktiv. Man må avslutte turen. Jeg mente at andre ikke kan bruke den før man selv har avsluttet turen.
CorvusCorax Skrevet 18. september 2021 #6 Skrevet 18. september 2021 Gjenferdet skrev (Akkurat nå): Jeg mente at andre ikke kan bruke den før man selv har avsluttet turen. Jo, om han bare parkerer den uten å avslutte turen så kan noen bruke den. Man må fysisk gå inn på appen og avslutte turen.
AnonymBruker Skrevet 18. september 2021 #7 Skrevet 18. september 2021 Han kjøpte ett dagspass. Da skal han vel kunne kjøre så mye han vil? Han kjørte i litt over 1 time og nå står det i appen at han må betale 300 kr. Hvordan er det mulig når han kjøpte dagspass? Anonymkode: 64658...2ce
AnonymBruker Skrevet 19. september 2021 #8 Skrevet 19. september 2021 14-åringer har ingenting på elektriske sparkesykler å gjøre. Anonymkode: d9eab...531
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå