AnonymBruker Skrevet 18. september 2021 #1 Skrevet 18. september 2021 Hadde lyst til å prøve meg hos ny arbeidsgiver, etter 15 år i ulike stillinger hos en arbeidsgiver. Nå har jeg vært i ny jobb i 5 uker og jeg lengter "hjem". Sitter i landskap og de fleste andre jobber hjemme. Sitter med øretelefoner når andre er til stede og hater det. Landskap er noe alle skal inn i hos ny arbeidsgiver. Ingen møterom. Alt skjer digitalt. Lederen min er mye på reise og jeg har måttet lære meg selv mange nye oppgaver. Føler meg ensom og har fått masse i fanget uten oppfølging. Sitter foran maskinen 8 timer og har mest lyst til å gråte. Minimal sosial kontakt utenom lunch. Noen dager er jeg helt alene fysisk på jobb. Er i utgangspunktet en som ikke gir meg, men jeg kjenner at miljøet og systemet er helt feil for meg. Har magesmerter og sliter med søvn. Har blitt tipset om spennende stilling på tidligere arbeidsplass. Vil gjerne søke. Jobbing i team med gode kollegaer og et godt/aktivt arbeidsmiljø. Mange å dra veksler på. Eget kontor, noe som betyr mye for meg har jeg skjønt. Hva tenker dere om noen som sier opp etter noen mnd. av prøvetiden? Hvis jeg får ny jobb. Anonymkode: 41744...450
AnonymBruker Skrevet 18. september 2021 #2 Skrevet 18. september 2021 Det er helt greit å gjøre det. Anonymkode: ac88b...0da
AnonymBruker Skrevet 18. september 2021 #3 Skrevet 18. september 2021 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Det er helt greit å gjøre det. Anonymkode: ac88b...0da Tusen takk! TS Anonymkode: 41744...450
AnonymBruker Skrevet 19. september 2021 #6 Skrevet 19. september 2021 Det er bare å si opp, det. I prøvetiden har du vel 2 ukers oppsigelse også. Dersom du får en annen jobb så forklarer du bare for arbeidsgiver at stillingen ikke var slik du hadde sett for deg. Anonymkode: 28e20...0f6
AnonymBruker Skrevet 19. september 2021 #7 Skrevet 19. september 2021 AnonymBruker skrev (1 time siden): Det er bare å si opp, det. I prøvetiden har du vel 2 ukers oppsigelse også. Dersom du får en annen jobb så forklarer du bare for arbeidsgiver at stillingen ikke var slik du hadde sett for deg. Anonymkode: 28e20...0f6 Tusen takk! TS Anonymkode: 41744...450
AnonymBruker Skrevet 19. september 2021 #8 Skrevet 19. september 2021 Helt innafor. Ikke bli på et sted du ikke trives. Veldig synd arbeidsgiver ikke tok deg imot på en bedre måte. Det er deres tap. Anonymkode: 933d8...460
AnonymBruker Skrevet 19. september 2021 #9 Skrevet 19. september 2021 Helt okei, kjør på 😊 Anonymkode: 84b11...207
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå