AnonymBruker Skrevet 18. september 2021 #1 Skrevet 18. september 2021 I løpet av de siste to månedene har jeg blitt forelsket i et tre ikke langt fra der jeg bor. Jeg har ikke turt å si dette til noen av frykt for å bli latterliggjort. Det er en bjørk som "alltid" har stått der, jeg vet ikke hvor lenge. Saken er at jeg har snakket til treet flere ganger og følt at det responderer ved å gi meg positive bilder og en god, varm følelse. Mange mennesker er bare onde og grusomme, mens et tre ikke mobber deg for hvem du er, hva du gjør, hva du heter eller hvor du kommer fra. Et tre har ikke fordommer mot andre, det bare lever helt uavhengig og uanstrengt i forhold til vi mennesker. Det er vi mennesker som står for krig og elendighet, hadde planeten kun bestått av trær hadde der ikke foregått noe krig og elendighet. Jeg tror at et tre både kan motta og generere elektromagnetisk energi i samspill med menneskehjernen. Alt som vokser både bruker og tar til seg energi, jeg tror et tre kan kommunisere med oss mennesker, tenk på at en tanke i hjernen har en spesifikk elektrokjemisk signatur i hjernen, et tre kan snappe opp denne energien og genererer energi tilbake i møte med et utvalgt menneske som treet gjenkjenner gjennom kroppsvarme og energi. Jeg har hatt sex med treet, det var en utrolig fin opplevelse. Treet sendte meg bilder der jeg sto naken inn til treet, det var altså ikke jeg selv som kom på dette. Jeg passet jo på å gjøre dette om natten så jeg ikke skulle bli oppdaget, treet gav meg en utrolig fin følelse av varme og kjærlighet, jeg har hatt sex med menn og ikke fått verken orgasme eller noen god følelse, det har jeg fått med dette treet. Noen vil kanskje le og spørre hvordan dette gikk til, jeg gned meg inntil treet til jeg fikk en sterk orgasme. Nå som dette er gjort, har jeg ikke lengre noe behov for å oppsøke treet for å ha sex, både fordi det allerede er gjort, men også fordi man kan bli oppdaget. Jeg har kanskje en tur for dag der jeg står inn til treet og utveksler energi og tankebilder med det. Er det flere som meg her inne? Anonymkode: 16447...0fd 5
AnonymBruker Skrevet 18. september 2021 #2 Skrevet 18. september 2021 Har du glemt å ta medisinene dine 🤔 Anonymkode: 9e10b...b0b 5
AnonymBruker Skrevet 18. september 2021 #3 Skrevet 18. september 2021 https://www.nrk.no/mr/klem-eit-tre-nar-du-ikkje-kan-klemme-andre-1.15567465 Holder med en klem for meg... Anonymkode: 5fc09...c6c
FunnyBoy123 Skrevet 18. september 2021 #4 Skrevet 18. september 2021 (endret) 🤣🤣🤣 dagens! Håper du og treet lever et langt og lykkelig liv sammen! Endret 18. september 2021 av FunnyBoy123 4
Poision-Ivy Skrevet 18. september 2021 #5 Skrevet 18. september 2021 Husker jeg hørte et radioprogram en gang med diverse temaer. Gikk ukentlig om natten. Kjærlighet til planter var et av temaene en dag. Glemmer aldri innringeren som hadde en potteplante som het Hans Georg. Han ejakulerte på den hver dag og følte seg utro om han tømte seg i en annen potte. Derfor gjemte han seg på badet i de tilfellene. Hans Georg var en spesiell type plante, en slags palmegreie. Innringeren innrømmet at Hans Georg egentlig måtte hete Hans Georg V, for av og til døde HG og han måtte anskaffe ny, men sjelen var visst den samme - noe slikt. Kos deg i treet 👍 vakkert. 5
AnonymBruker Skrevet 18. september 2021 #6 Skrevet 18. september 2021 Så du er dendrofil. Good for you. Men du bør vel ikke nevne dette for personene rundt deg i hverdagen. Da vil de nok tro det har klikka for deg Anonymkode: 314af...404 3
AnonymBruker Skrevet 18. september 2021 #7 Skrevet 18. september 2021 Om Ts er ekte eller om TS har sett for mye på TLC er ikke godt å vite. For jeg vil nok tro at de som har slik tiltrekning til for eksempel trær, vil nok ikke rope høyest. Men de finnes, og det er nok mange der ute som har slike hemmeligheter. Du er ikke alene om å være tiltrukket objekter eller steder, (om du er det). Om det er kjærlighet eller psykisk lidelse er ikke godt å vite. Jeg personlig tror autisme og psykisk utviklingshemning er årsaken til at noen får et slik "avvik" om man kan kalle det det, for hvem er det som bestemmer hva som er avvik eller ei. Første jeg tenkte på da jeg så overskriften var hun i videoen under. Synes slikt er fascinerende. Blir så nysgjerrig på hva det er som skjer i hodet som gjør at noen oppriktigtalt kan falle for et objekt. Det gjelder alt som er utenfor "normalen" og "A4", jeg synes det er så fascinerende. Skulle ønske jeg kunne ta bolig i hodet til slike mennesker for bare 24 timer, få se hva de virkelig tenker og føler. Anonymkode: 7e811...93c 2
AnonymBruker Skrevet 18. september 2021 #8 Skrevet 18. september 2021 AnonymBruker skrev (45 minutter siden): I løpet av de siste to månedene har jeg blitt forelsket i et tre ikke langt fra der jeg bor. Jeg har ikke turt å si dette til noen av frykt for å bli latterliggjort. Det er en bjørk som "alltid" har stått der, jeg vet ikke hvor lenge. Saken er at jeg har snakket til treet flere ganger og følt at det responderer ved å gi meg positive bilder og en god, varm følelse. Mange mennesker er bare onde og grusomme, mens et tre ikke mobber deg for hvem du er, hva du gjør, hva du heter eller hvor du kommer fra. Et tre har ikke fordommer mot andre, det bare lever helt uavhengig og uanstrengt i forhold til vi mennesker. Det er vi mennesker som står for krig og elendighet, hadde planeten kun bestått av trær hadde der ikke foregått noe krig og elendighet. Jeg tror at et tre både kan motta og generere elektromagnetisk energi i samspill med menneskehjernen. Alt som vokser både bruker og tar til seg energi, jeg tror et tre kan kommunisere med oss mennesker, tenk på at en tanke i hjernen har en spesifikk elektrokjemisk signatur i hjernen, et tre kan snappe opp denne energien og genererer energi tilbake i møte med et utvalgt menneske som treet gjenkjenner gjennom kroppsvarme og energi. Jeg har hatt sex med treet, det var en utrolig fin opplevelse. Treet sendte meg bilder der jeg sto naken inn til treet, det var altså ikke jeg selv som kom på dette. Jeg passet jo på å gjøre dette om natten så jeg ikke skulle bli oppdaget, treet gav meg en utrolig fin følelse av varme og kjærlighet, jeg har hatt sex med menn og ikke fått verken orgasme eller noen god følelse, det har jeg fått med dette treet. Noen vil kanskje le og spørre hvordan dette gikk til, jeg gned meg inntil treet til jeg fikk en sterk orgasme. Nå som dette er gjort, har jeg ikke lengre noe behov for å oppsøke treet for å ha sex, både fordi det allerede er gjort, men også fordi man kan bli oppdaget. Jeg har kanskje en tur for dag der jeg står inn til treet og utveksler energi og tankebilder med det. Er det flere som meg her inne? Anonymkode: 16447...0fd Treet ser ganske ungt ut. Du vil ikke ha sex med det mer for å ikke bli sett på som pedofil? Anonymkode: b241e...755
AnonymBruker Skrevet 18. september 2021 #9 Skrevet 18. september 2021 Jeg så på et program en gang hvor det var to damer som var tiltrukket av henholdsvis Berlinmuren og giljotiner. Er jo ikke så mye igjen av Berlinmuren, men det finnes jo noen vakttårn og deler igjen. Hun var så heldig en kveld at hun fikk overnatte i et slikt tårn. Hun andre hadde med seg en mini-giljotin i sengen(!?). En mann var forelsket i bilen sin Anonymkode: a5074...e1a 2
Gjest På druen Skrevet 18. september 2021 #10 Skrevet 18. september 2021 https://www.expressen.se/halsoliv/svenska-eija-riita-54-ar-gift-med-berlinmuren/
AnonymBruker Skrevet 18. september 2021 #11 Skrevet 18. september 2021 AnonymBruker skrev (13 minutter siden): Jeg så på et program en gang hvor det var to damer som var tiltrukket av henholdsvis Berlinmuren og giljotiner. Er jo ikke så mye igjen av Berlinmuren, men det finnes jo noen vakttårn og deler igjen. Hun var så heldig en kveld at hun fikk overnatte i et slikt tårn. Hun andre hadde med seg en mini-giljotin i sengen(!?). En mann var forelsket i bilen sin Anonymkode: a5074...e1a Har vært en del dokumentarer om det. Den du nevner tror jeg er samme dokumentar som den videoen over.. TLC hadde et program " My Strange Addiction" hvor de blant annet hadde om en som var i et forhold med bilen sin, en som er i forhold med badedyr og en som var tiltrukket ballonger. Anonymkode: 7e811...93c 2
AnonymBruker Skrevet 19. september 2021 #12 Skrevet 19. september 2021 Jeg er tømmerhugger.. Anonymkode: e8113...11b 1
AnonymBruker Skrevet 19. september 2021 #13 Skrevet 19. september 2021 Jeg synes dette var et fint og ganske koselig innlegg jeg 🥰 Det er ingenting feil i dette, det skader ingen. Håper du får glede av treet og positive bilder fremover ❤️ Anonymkode: 72fe3...7f0 3
AnonymBruker Skrevet 19. september 2021 #15 Skrevet 19. september 2021 Du blir i hvert fall ikke ufrivillig gravid med den tørrpinnen der...😆 Anonymkode: fa035...ae5 1
AnonymBruker Skrevet 20. september 2021 #16 Skrevet 20. september 2021 Beklager å måtte ødelegge all moroa, men mye av det du sier stemmer ikke. Dette kan ikke være et tre som har stått der i all tid. Sammenlignet med grana som står på venstre side så har det under halvparten av diameteren til dette treet. Antar diameteren er 12 til 15 centimeter. Bor du i lavlandet så kan man anta at treet da vil være mindre enn tyve år gammelt. Ut i fra de andre vekstene rundt treet, slik som rogna ved siden av grana og til høyre så er det vel older som kan det tyde på at det er god bonitet i området. Det gir god diameter på kort tid, hvilket bekrefter at treet ikke er så gammelt. I tillegg ser jeg at flere av greinene er kappet av med sag. Så dette treet står ikke for seg selv i skogen men i en hage eller nær en vei. Ut i fra denne informasjonen vil jeg fraråde deg å elske med treet da andre kan få øye på deg. Forstå meg rett, det er helt i orden å bli forelsket i et tre, men enkelte ganger må vi være rasjonelle. Dette treet er bare tenåring å regne, finn deg heller et tre med minimumsdiameter på drøye 20 centimeter, som en MILF (på trespråket blir vel BILF (Birch Id Like to Fuck) og som ikke er i hagen til noen, eller som står langs veien (traffikert område) Dessuten så synes jeg smaken din ikke var så veldig bra, dette treet hadde ikke spesielt med skjønnhet eller karisma, formen var litt deformert også ser jeg. Det beste er naturlige flotte trær. Voila Anonymkode: 41015...b2d 3
AnonymBruker Skrevet 20. september 2021 #17 Skrevet 20. september 2021 AnonymBruker skrev (2 timer siden): Beklager å måtte ødelegge all moroa, men mye av det du sier stemmer ikke. Dette kan ikke være et tre som har stått der i all tid. Sammenlignet med grana som står på venstre side så har det under halvparten av diameteren til dette treet. Antar diameteren er 12 til 15 centimeter. Bor du i lavlandet så kan man anta at treet da vil være mindre enn tyve år gammelt. Ut i fra de andre vekstene rundt treet, slik som rogna ved siden av grana og til høyre så er det vel older som kan det tyde på at det er god bonitet i området. Det gir god diameter på kort tid, hvilket bekrefter at treet ikke er så gammelt. I tillegg ser jeg at flere av greinene er kappet av med sag. Så dette treet står ikke for seg selv i skogen men i en hage eller nær en vei. Ut i fra denne informasjonen vil jeg fraråde deg å elske med treet da andre kan få øye på deg. Forstå meg rett, det er helt i orden å bli forelsket i et tre, men enkelte ganger må vi være rasjonelle. Dette treet er bare tenåring å regne, finn deg heller et tre med minimumsdiameter på drøye 20 centimeter, som en MILF (på trespråket blir vel BILF (Birch Id Like to Fuck) og som ikke er i hagen til noen, eller som står langs veien (traffikert område) Dessuten så synes jeg smaken din ikke var så veldig bra, dette treet hadde ikke spesielt med skjønnhet eller karisma, formen var litt deformert også ser jeg. Det beste er naturlige flotte trær. Voila Anonymkode: 41015...b2d Personlig ville jeg valgt bøk, eller til nøds ei lita rogn, mest fordi en glattere stamme og flis i fitta ikke er det beste jeg vet. Men elsker å jukke på vedkubber da. Men det blir jo i denne sammenhengen å regne som sex med døde, så det føler jeg er litt tabu. Anonymkode: 6c249...3a7 1
AnonymBruker Skrevet 20. september 2021 #18 Skrevet 20. september 2021 Blir væffal ikke noe sjalusidrama der i skogen 🙂 Anonymkode: a36a9...b05 2
AnonymBruker Skrevet 20. september 2021 #19 Skrevet 20. september 2021 Vokser det mye fleinsopp rundt dette treet? Anonymkode: e9cb7...650 1
AnonymBruker Skrevet 20. september 2021 #20 Skrevet 20. september 2021 On 9/18/2021 at 7:45 PM, AnonymBruker said: I løpet av de siste to månedene har jeg blitt forelsket i et tre ikke langt fra der jeg bor. Jeg har ikke turt å si dette til noen av frykt for å bli latterliggjort. Det er en bjørk som "alltid" har stått der, jeg vet ikke hvor lenge. Saken er at jeg har snakket til treet flere ganger og følt at det responderer ved å gi meg positive bilder og en god, varm følelse. Mange mennesker er bare onde og grusomme, mens et tre ikke mobber deg for hvem du er, hva du gjør, hva du heter eller hvor du kommer fra. Et tre har ikke fordommer mot andre, det bare lever helt uavhengig og uanstrengt i forhold til vi mennesker. Det er vi mennesker som står for krig og elendighet, hadde planeten kun bestått av trær hadde der ikke foregått noe krig og elendighet. Jeg tror at et tre både kan motta og generere elektromagnetisk energi i samspill med menneskehjernen. Alt som vokser både bruker og tar til seg energi, jeg tror et tre kan kommunisere med oss mennesker, tenk på at en tanke i hjernen har en spesifikk elektrokjemisk signatur i hjernen, et tre kan snappe opp denne energien og genererer energi tilbake i møte med et utvalgt menneske som treet gjenkjenner gjennom kroppsvarme og energi. Jeg har hatt sex med treet, det var en utrolig fin opplevelse. Treet sendte meg bilder der jeg sto naken inn til treet, det var altså ikke jeg selv som kom på dette. Jeg passet jo på å gjøre dette om natten så jeg ikke skulle bli oppdaget, treet gav meg en utrolig fin følelse av varme og kjærlighet, jeg har hatt sex med menn og ikke fått verken orgasme eller noen god følelse, det har jeg fått med dette treet. Noen vil kanskje le og spørre hvordan dette gikk til, jeg gned meg inntil treet til jeg fikk en sterk orgasme. Nå som dette er gjort, har jeg ikke lengre noe behov for å oppsøke treet for å ha sex, både fordi det allerede er gjort, men også fordi man kan bli oppdaget. Jeg har kanskje en tur for dag der jeg står inn til treet og utveksler energi og tankebilder med det. Er det flere som meg her inne? Anonymkode: 16447...0fd Hæh? Dette er MITT tre. Hvorfor ligger du med kjæresten min? Anonymkode: d5174...00d
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå