Gå til innhold

Barn skal leve som vanlig...eller?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Trodde at barn skulle ha en vanlig hverdag nå. Men er ikke sånn her. De deler ut hurtigtester på skolen. Og det er fint. Så noen har testet positivt. Gutten skulle spille 2 fotballkamper denne uken som ble avlyst. Kjenner at nå er jeg lei 😰

Anonymkode: 63d7e...976

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ok

Anonymkode: 4df90...055

• Liker 3
Skrevet

Så lenge ungen din ikke har testet positivt så kan vel han leve som normalt og skulle fotballkamp. Det er jo det som er hele poenget med hurtigtestopplegget. Så lenge det tas tester på dag 3 og 5 også så er det vel fritt frem for å spille?

Anonymkode: ef61a...9ef

• Liker 1
Skrevet

Jeg skjønner godt du blir lei. Jeg har vært lei lenge nå og har virkelig savnet en normal hverdag der ting ikke blir avlyst pga litt snørr. 

Anonymkode: 44160...07a

• Liker 1
Skrevet

Leste litt feil jeg. Så nå at kampene ble avlyst. Sånn er det jo da, hvis ikke nok kan stille. Lite å gjøre med det. Eller har det nye systemet med hurtigtester gjort det slik at ungene kan gå på både skole, trening og på kamper. Jeg er veldig fornøyd med det.

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (26 minutter siden):

Leste litt feil jeg. Så nå at kampene ble avlyst. Sånn er det jo da, hvis ikke nok kan stille. Lite å gjøre med det. Eller har det nye systemet med hurtigtester gjort det slik at ungene kan gå på både skole, trening og på kamper. Jeg er veldig fornøyd med det.

Var nok spillere, men 1 på laget testet positivt. De andre testet negativt på hurtigtest. Kamper ble avlyst pga det

Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Trodde at barn skulle ha en vanlig hverdag nå. Men er ikke sånn her. De deler ut hurtigtester på skolen. Og det er fint. Så noen har testet positivt. Gutten skulle spille 2 fotballkamper denne uken som ble avlyst. Kjenner at nå er jeg lei 😰

Hva er det du ikke har fått med deg? For å holde skolene åpne på grønt nivå, så er massetesting med hurtigtester et tiltak nå som karantenen er endret. Lever folk under en stein...

Anonymkode: 552d4...919

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (23 minutter siden):

Var nok spillere, men 1 på laget testet positivt. De andre testet negativt på hurtigtest. Kamper ble avlyst pga det

Fordi da må alle gå og teste seg på teststasjon for å kunne spille. Sønnen din overlever nok dette. 

Anonymkode: 552d4...919

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...