AnonymBruker Skrevet 18. september 2021 #1 Skrevet 18. september 2021 Trodde at barn skulle ha en vanlig hverdag nå. Men er ikke sånn her. De deler ut hurtigtester på skolen. Og det er fint. Så noen har testet positivt. Gutten skulle spille 2 fotballkamper denne uken som ble avlyst. Kjenner at nå er jeg lei 😰 Anonymkode: 63d7e...976
AnonymBruker Skrevet 18. september 2021 #3 Skrevet 18. september 2021 Så lenge ungen din ikke har testet positivt så kan vel han leve som normalt og skulle fotballkamp. Det er jo det som er hele poenget med hurtigtestopplegget. Så lenge det tas tester på dag 3 og 5 også så er det vel fritt frem for å spille? Anonymkode: ef61a...9ef 1
AnonymBruker Skrevet 18. september 2021 #4 Skrevet 18. september 2021 Jeg skjønner godt du blir lei. Jeg har vært lei lenge nå og har virkelig savnet en normal hverdag der ting ikke blir avlyst pga litt snørr. Anonymkode: 44160...07a 1
AnonymBruker Skrevet 18. september 2021 #5 Skrevet 18. september 2021 Leste litt feil jeg. Så nå at kampene ble avlyst. Sånn er det jo da, hvis ikke nok kan stille. Lite å gjøre med det. Eller har det nye systemet med hurtigtester gjort det slik at ungene kan gå på både skole, trening og på kamper. Jeg er veldig fornøyd med det. Anonymkode: ef61a...9ef 1
AnonymBruker Skrevet 18. september 2021 #6 Skrevet 18. september 2021 AnonymBruker skrev (26 minutter siden): Leste litt feil jeg. Så nå at kampene ble avlyst. Sånn er det jo da, hvis ikke nok kan stille. Lite å gjøre med det. Eller har det nye systemet med hurtigtester gjort det slik at ungene kan gå på både skole, trening og på kamper. Jeg er veldig fornøyd med det. Anonymkode: ef61a...9ef Var nok spillere, men 1 på laget testet positivt. De andre testet negativt på hurtigtest. Kamper ble avlyst pga det Anonymkode: 63d7e...976
AnonymBruker Skrevet 18. september 2021 #7 Skrevet 18. september 2021 AnonymBruker skrev (1 time siden): Trodde at barn skulle ha en vanlig hverdag nå. Men er ikke sånn her. De deler ut hurtigtester på skolen. Og det er fint. Så noen har testet positivt. Gutten skulle spille 2 fotballkamper denne uken som ble avlyst. Kjenner at nå er jeg lei 😰 Anonymkode: 63d7e...976 Hva er det du ikke har fått med deg? For å holde skolene åpne på grønt nivå, så er massetesting med hurtigtester et tiltak nå som karantenen er endret. Lever folk under en stein... Anonymkode: 552d4...919 1
AnonymBruker Skrevet 18. september 2021 #8 Skrevet 18. september 2021 AnonymBruker skrev (23 minutter siden): Var nok spillere, men 1 på laget testet positivt. De andre testet negativt på hurtigtest. Kamper ble avlyst pga det Anonymkode: 63d7e...976 Fordi da må alle gå og teste seg på teststasjon for å kunne spille. Sønnen din overlever nok dette. Anonymkode: 552d4...919
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå