AnonymBruker Skrevet 18. september 2021 #1 Skrevet 18. september 2021 Vi har hatt det veldig veldig bra i det siste. Jeg kan ikke skjønne hva som har vært dårlig mellom oss. Senest i går sa hun til meg at hun elsker meg- og at hun bryr seg om meg.. men i dag når jeg kom hjem fra jobb, så jeg at hun hadde pakket alle klærne sine og dratt. Alle skap var tomme av hennes klær, sminke, elektriske ting som hårføner og rettetang har hun tatt med seg, enkelt sagt er hun ikke min samboer mer. Hun ga meg i det minste brødristeren og vannkokeren. Jeg kom hjem til et helt heeeelt rent hjem. Gulvet var rent som bare det, sengetøyet var også rent. Var dette for å si en hade på en pen måte? Hun har ikke sagt i fra om hun ønsker brudd eller å dra. Jeg var nede i boden, og så at hun hadde tatt med seg de tingene som er hennes, og det var egt da jeg skjønte at hun ikke kommer tilbake. Hun har ikke skrevet en eneste melding, ikke sendt noe, ikke aktiv på Facebook, og tror hun ærlig har blokkert mitt nummer. Jeg vet ikke hva som skjer. Hun er veldig stabil som person, og jeg tror ikke hun kommer tilbake når hun først bestemmer seg for å dra. Jeg er helt ute av meg, og er dypt såret.Hvordan skal jeg komme over et brudd da jeg ikke vet hva som er feil, eller om jeg har gjort noe galt? Anonymkode: 91342...068 1
Crobern Skrevet 18. september 2021 #2 Skrevet 18. september 2021 Høres ut som hun har spilt et skuespill ovenfor deg. Hun har vært for feig til å si at det er over, derfor gjør hun det enkleste for seg selv. Gjør rent, for å ha litt god samvittighet og stikker uten å si noe etterpå. 33
AnonymBruker Skrevet 18. september 2021 #3 Skrevet 18. september 2021 AnonymBruker skrev (12 minutter siden): Vi har hatt det veldig veldig bra i det siste. Jeg kan ikke skjønne hva som har vært dårlig mellom oss. Senest i går sa hun til meg at hun elsker meg- og at hun bryr seg om meg.. men i dag når jeg kom hjem fra jobb, så jeg at hun hadde pakket alle klærne sine og dratt. Alle skap var tomme av hennes klær, sminke, elektriske ting som hårføner og rettetang har hun tatt med seg, enkelt sagt er hun ikke min samboer mer. Hun ga meg i det minste brødristeren og vannkokeren. Jeg kom hjem til et helt heeeelt rent hjem. Gulvet var rent som bare det, sengetøyet var også rent. Var dette for å si en hade på en pen måte? Hun har ikke sagt i fra om hun ønsker brudd eller å dra. Jeg var nede i boden, og så at hun hadde tatt med seg de tingene som er hennes, og det var egt da jeg skjønte at hun ikke kommer tilbake. Hun har ikke skrevet en eneste melding, ikke sendt noe, ikke aktiv på Facebook, og tror hun ærlig har blokkert mitt nummer. Jeg vet ikke hva som skjer. Hun er veldig stabil som person, og jeg tror ikke hun kommer tilbake når hun først bestemmer seg for å dra. Jeg er helt ute av meg, og er dypt såret.Hvordan skal jeg komme over et brudd da jeg ikke vet hva som er feil, eller om jeg har gjort noe galt? Anonymkode: 91342...068 Kvinner kan være emosjonelle, uforutsigbare og kompliserte vesener. Jeg føler med deg, kompis. Jeg håper du får svarene du er ute etter. Anonymkode: 2228d...499 6
AnonymBruker Skrevet 18. september 2021 #4 Skrevet 18. september 2021 I mange brudd har ikke en part gjort noen store feil, men den andre part er enten lei av samlivet eller sliter selv psykisk, og så stikker de. Det er ikke sikkert du hadde hatt så lyst til å høre de tingene din eks har å si. Det kan være det hadde vært både sårende og lite nyttig for deg. Anonymkode: 9695b...98d 4
AnonymBruker Skrevet 18. september 2021 #5 Skrevet 18. september 2021 Jeg blir mest imponert over at man rekker å få unna alt sånn i løpet av en arbeidsdag! Både boden og hele leiligheten, vaske og skifte på seng og i det hele tatt. *svett* Og synes det er en utrolig sleip måte å gjøre det på. Har du prøvd å ringe henne, eller tror du bare at hun har blokkert deg? Anonymkode: 2175c...e70 41
AnonymBruker Skrevet 18. september 2021 #6 Skrevet 18. september 2021 åherregud for et råttent menneske Anonymkode: e24e3...5ff 17
AnonymBruker Skrevet 18. september 2021 #7 Skrevet 18. september 2021 Du er anonym på et forum og du klarer fortsatt ikke innrømme at du har vært utro? Åpenbart har du gjort noe utilgivelig og du vet nok godt selv hva det er, men klarer ikke tro på at hun har funnet det ut. Men hun har nok funnet det ut, selv om du tror det har vært umulig eller usannsynlig. Anonymkode: b0cd8...c1a 20
AnonymBruker Skrevet 18. september 2021 #8 Skrevet 18. september 2021 Har det vært vold, manipulasjon, utroskap eller andre vanskeligheter? Anonymkode: 8663b...2c6 36
AnonymBruker Skrevet 18. september 2021 #9 Skrevet 18. september 2021 AnonymBruker skrev (21 minutter siden): Jeg blir mest imponert over at man rekker å få unna alt sånn i løpet av en arbeidsdag! Både boden og hele leiligheten, vaske og skifte på seng og i det hele tatt. *svett* Og synes det er en utrolig sleip måte å gjøre det på. Har du prøvd å ringe henne, eller tror du bare at hun har blokkert deg? Anonymkode: 2175c...e70 Skal ts ringe henne? Hørt om selvrespekt? Du får bytte lås, ts. Anonymkode: 01132...f32 3
AnonymBruker Skrevet 18. september 2021 #10 Skrevet 18. september 2021 2 minutter siden, AnonymBruker said: Du er anonym på et forum og du klarer fortsatt ikke innrømme at du har vært utro? Åpenbart har du gjort noe utilgivelig og du vet nok godt selv hva det er, men klarer ikke tro på at hun har funnet det ut. Men hun har nok funnet det ut, selv om du tror det har vært umulig eller usannsynlig. Anonymkode: b0cd8...c1a Og du klarer ikke å se at det finnes alternative sannheter til den ene du klarer å se? 🤷♂️ Anonymkode: 26373...9ff 26
AnonymBruker Skrevet 18. september 2021 #11 Skrevet 18. september 2021 Ring hennes mor og hør. Anonymkode: 67657...c82 6
AnonymBruker Skrevet 18. september 2021 #12 Skrevet 18. september 2021 Jeg ville kontaktet foreldrene hennes. Veldig rar ting å gjøre... Hun har ikke virket deprimert i det siste? Anonymkode: 99efc...507 28
AnonymBruker Skrevet 18. september 2021 #13 Skrevet 18. september 2021 Høres nesten litt selvmords-suspekt ut... Anonymkode: 24dad...9e3 20
AnonymBruker Skrevet 18. september 2021 #14 Skrevet 18. september 2021 Dette har skjedd meg også. Jeg forstår veldig godt hvordan du har det, ts. Sjokket, følelsene og forvirringen. I mitt tilfelle var det psykisk som forårsaket at min eks dro. Mye kom til overflaten i ettertid via hans familie og venner. Mitt beste råd; ikke ta kontakt og ikke let etter svar hos den personen. Svarene får du ikke med det første, aller mest sannsynlig aldri. Fokuser på deg selv nå. Omgi deg med venner og familie hvor du har 100 % støtte. Føler med deg❤ Anonymkode: e14f0...43e 7
AnonymBruker Skrevet 18. september 2021 #15 Skrevet 18. september 2021 AnonymBruker skrev (4 minutter siden): Høres nesten litt selvmords-suspekt ut... Anonymkode: 24dad...9e3 Det samme tenkte jeg. Anonymkode: 333fc...738 4
AnonymBruker Skrevet 18. september 2021 #16 Skrevet 18. september 2021 3 minutter siden, AnonymBruker said: Høres nesten litt selvmords-suspekt ut... Anonymkode: 24dad...9e3 Tenkte der samme. Jeg ville ringt foreldrene i det minste, bare for å høre om de vet hvor hun er og om hun har det greit. Hvis ting er greit med henne, så ville jeg bare hoppet inn i kjærlighetssorg nå først som sist og latt henne gå. Hun har bestemt seg. Respekter der. Anonymkode: 3a4ef...ef0 31
AnonymBruker Skrevet 18. september 2021 #17 Skrevet 18. september 2021 AnonymBruker skrev (24 minutter siden): Du er anonym på et forum og du klarer fortsatt ikke innrømme at du har vært utro? Åpenbart har du gjort noe utilgivelig og du vet nok godt selv hva det er, men klarer ikke tro på at hun har funnet det ut. Men hun har nok funnet det ut, selv om du tror det har vært umulig eller usannsynlig. Anonymkode: b0cd8...c1a Det er helt utenkelig i ditt hode at kvinnen kan være "den slemme" her? Skikkelig kjipt, TS! Føler veldig med deg. Har dessverre ikke noe råd annet enn at hun tydeligvis har sine problemer som hun ikke har klart å være ærlig med deg om, og det handler om henne, og ikke at du har gjort noe feil. Prøv etterhvert å ikke begrave deg selv i spørsmål om hva du gjorde galt, gå heller videre og tenke på hva du vil gjøre annerledes neste gang, for din egen del, for å kunne være trygg på at partneren din er en respektfull og lojal person. Dette er tydeligvis noe din eks samboer manglet. Anonymkode: 68574...34a 14
got2go Skrevet 18. september 2021 #18 Skrevet 18. september 2021 AnonymBruker skrev (8 minutter siden): Høres nesten litt selvmords-suspekt ut... Anonymkode: 24dad...9e3 Da hadde hun ikke tømt leiligheten for sine egne eiendeler... 9
AnonymBruker Skrevet 18. september 2021 #19 Skrevet 18. september 2021 AnonymBruker skrev (1 time siden): og tror hun ærlig har blokkert mitt nummer. Jeg synes dette var en rar ting å skrive, med mindre du har prøvd å ringe? Anonymkode: 76a53...5db 3
AnonymBruker Skrevet 18. september 2021 #20 Skrevet 18. september 2021 3 minutter siden, AnonymBruker said: Jeg synes dette var en rar ting å skrive, med mindre du har prøvd å ringe? Anonymkode: 76a53...5db Går da utifra at han har forsøkt å ringe henne?? Hadde ikke du? Anonymkode: 68778...5bd 3
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå