Gå til innhold

Hjelp til innredning

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har lyst å fornye mye av stua siden jeg uansett trenger nytt spisebord. Planen er å finne et nytt bord på finn - men kan godt tenke meg å bytte andre møbler også ved hjelp av fin. Det eneste jeg evnt ikke kommer til å bytte ut er sofaen. Det er en mørk grå sofa fra Ikea LANDSKRONA 2-seters sofa - Gunnared mørk grå / tre - IKEA

Veggene på stua er helt lyse, det er et vindu, en terrasedør og to innedører på stua. Liker farger - men det tenker jeg kan tas igjen i tekstiler. Noen forslag til stil, hvilke møbler som kan passe i en relativt liten stue når jeg må ha plass til minimum sofa/sofabord, spisebord, noe å ha tven på og noe oppbevaringsplass? For meg er det viktig at det er brukt. Både på grunn av økonomi og gjenbruk. Vil helst ikke ha mørke møbler.

Anonymkode: baf3f...da7

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg fant faktisk masse inspo på Pinterest når jeg skulle innrede i huset :) Kan jo desverre ikke hjelpe deg med å finne møbler da du vil ha det brukt. Hyller du skrur opp på veggene er forresten en flott måte å innrede på !

Anonymkode: 535ea...b57

Skrevet

Har samme sofa, men i en annen farge, og har to runde småbord til den. Ellers handler det jo mye om hvilke farger du liker, stil, lys osv. Pinterest er et godt tips. Du kan og se på finn-torget på hva du liker, lagre som favoritt og se om det åpenbarer seg en stil.

Anonymkode: 22772...1e4

Skrevet

Skriv inn sofaen på pinterest👍🏼

søk på grey coach osv

Anonymkode: a4ab8...5f4

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...