Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Alle dere som sier dere ikke vil klare de spådde høye strømpriser, hvorfor har dere ikke fastpris? 
Du kan nå få til rundt 50 øre kWt på 3 eller 5 års avtaler.
Da slipper dere i hvert fall denne usikkerheten, selv dere på sikt risikerer å betale noe mer enn gjennomsnittlig flytende spotpris

Anonymkode: f95e0...0f6

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Legg ut link til disse avtalene, du:-).

Anonymkode: f895d...d2e

• Liker 4
Skrevet
1 hour ago, AnonymBruker said:

Alle dere som sier dere ikke vil klare de spådde høye strømpriser, hvorfor har dere ikke fastpris? 
Da slipper dere i hvert fall denne usikkerheten, selv dere på sikt risikerer å betale noe mer enn gjennomsnittlig flytende spotpris

Kanskje jeg bør bytte strømavtale. Er redd for hva prisen vil komme på. Om vinteren pleier strømmen å være på ca 1900 kr hos meg. Håper ikke at den prisen tredobles for da vil jeg slite. Med i de 1900 kr så er nettleien inkludert. 

Anonymkode: 5782a...7cc

Skrevet

Gidder ikke betale mer enn jeg må gjennom vår og sommer gitt..

Anonymkode: 2a406...323

Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Hvor?

Anonymkode: 0f4d4...233

Skrevet (endret)

Hvordan ser dette regnestykket ut? Statistisk kommer man mye dårligere ut med en fastpris og bindingstid fremfor spotpris uten binding. 

Hvilke strømselskaper er villig til å gi en gunstig fastprisavtale nå som spotprisen er skyhøy? For å kunne få  en grei fastprisavtale så er man helt nødt til å gå inn i markedet når spotprisen er lav.

Endret av klondrik
Skrevet

50 øre/kWt er dyrt. Vanligvis, i alle fall.

Anonymkode: 7c5b1...324

• Liker 1
Skrevet

50 øre/kWt er dyrt. Vanligvis, i alle fall.

Anonymkode: 7c5b1...324

Snittprisen er vel rundt 30øre /kwt så ja det er dyrere. jeg foretrekker forutsigbarhet så inngikk fastprisavtale til 48øre kWt i våres,  så slipper å bekymre meg over at strømprisen i perioder er på nesten 2kr.

Anonymkode: 1997b...090

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...