AnonymBruker Skrevet 18. september 2021 #1 Skrevet 18. september 2021 Hei. Må bare på forhånd si at dette innlegget ble litt langt. Og vet ikke hva jeg vil med det, men må bare få litt ut. Jeg har vel aldri stått så veldig opp for meg selv. Ikke sagt ifra eller «tatt igjen». Jeg er nå 32 år. Og så lurer jeg på en ting. Har dere andre her fått kommenterer fra foreldrene deres om utseende? Jeg har alltid vært tynn ( ikke at jeg syns det er viktig), men nå har jeg gått opp i vekt fordi jeg har sluttet å røyke. Og både mamma og pappa sier jeg må spise mindre, og at jeg må trene. Sånne frekke kommentarer flere ganger. Jeg er ikke overvektig. Er vel egentlig mer fornøyd nå enn jeg har vært noen gang. Selv om jeg ikke er fornøyd. Men har alltid hatt veldig dårlig selvtillit. Kanskje fordi de alltid har holdt litt på sånn. Har nesten lyst å si at de ikke akkurat ser ut som noen fruktfat selv. Og de er jo bare negative, snakker om sykdom og penger. Beklager langt innlegg, men bare kjenner jeg har fått så nok av egoistiske og frekke mennesker. Er så lei. Hvorfor skal jeg få høre sånt, når jeg aldri sier noe til noen? Anonymkode: 93c80...424
AnonymBruker Skrevet 18. september 2021 #2 Skrevet 18. september 2021 Si fra. Si at du er fornøyd med deg selv, at du er likegyldig til hva de synes om din kropp og at de skal stoppe å kommentere på den Anonymkode: 0db3c...126
Gjest Elder Millennial Skrevet 18. september 2021 #3 Skrevet 18. september 2021 (endret) Jada noen mennesker er fæle uansett om de tilfeldigvis er foreldrene dine eller ikke. Mamma var også slik, hun følte hun kunne si alt, for hun var jo bare ærlig🤷♀️🤦♀️ Så ja, jeg hadde lagt på meg for mye, tatt av meg for mye, var ikke fin med den nye sveisen, så bedre ut med sminke, burde heller kle meg sånn… alltid noe å pirke på. Det er ikke noe galt med deg, foreldrene dine burde skjerpe seg og oppføre seg som folk. Begynn å si ifra, de slutter hvertfall ikke før du gjør det helt tydelig at du ikke aksepterer at de snakker sånn til deg. Endret 18. september 2021 av Elder Millennial
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå