Gjest Ananas Skrevet 27. september 2005 #1 Del Skrevet 27. september 2005 Jeg lurer på å begynne å danse littegrann. Utover et swingkurs da jeg var pitte liten, litt disco og aerobic har jeg ikke erfaring. Jeg vet det finnes gode salsa- og tango-miljøer i Bergen. Er det andre tilbud? Hva er forskjellen sånn rent abstrakt på de ulike danseartene? Er danseopplevelsen en annen mellom salsa og tango? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Snabelsnuppa Skrevet 5. oktober 2005 #2 Del Skrevet 5. oktober 2005 Usikker på om du er interessert i tips om salsa jeg, men her kommer det nå allikevel: På The Havana Club (Venue i Torggaten) har de i alle fall gratis salsakurs på torsdager. Har litt lyst å sjekke det nærmere selv, men har ikke kommet så langt enda... Ellers har jeg telefonnummeret til ei som arrangerer line dance-kurs på flere steder rundt omkring Bergen. (Noen syns jo det er toppen av harry ting å gjøre, men det er jo litt morsomt! ) Hilsen danseglade Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lina Skrevet 26. oktober 2005 #3 Del Skrevet 26. oktober 2005 hildemors danseskole og rock'n rolf har begge et bredt utvalg.. tror du skal kunne finne begge på nettet Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå