AnonymBruker Skrevet 18. september 2021 #1 Del Skrevet 18. september 2021 Har hatt sofaer av dårlig kvalitet som raskt blir slitt, stygge, nuppete, flate puter osv. Og ønsker nå å investere i en pen kvalitetssofa. Har tittet litt rundt på slettvoll, bolia, formfin, lkhjelle og sikkert flere andre merker jeg ikke kommer på i farta. Noen som anbefaler et spesielt merke med tanke på kvalitet? Og hvilke stoff holder seg pent lenge, det er jo så mange varianter ull, polyiester, velur... (ønsker ikke skinn)? Anonymkode: 04a1b...349 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mereo Skrevet 19. september 2021 #2 Del Skrevet 19. september 2021 Mine foreldre har nylig skaffet seg sofa fra formfin, de er gode å sitte i. Kunne tenke meg sofa derfra selv Ettersom det er norsk design og produseres i Norge er det i utgangspunktet ikke noe problem med levering i disse dager heller. Stoffkvaliteten kommer vel an på hva man ønsker og foretrekker selv. Men noe som kan støvsuges er praktisk. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. september 2021 #3 Del Skrevet 19. september 2021 Veldig fornøyd med vår Stordal sofa. Putene spretter rett tilbake etter man har sittet i den. Norsk merke og lages i Norge Anonymkode: 9e47a...f9a Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. september 2021 #4 Del Skrevet 19. september 2021 Jeg har en fra Bolia og er kjempefornøyd. Ellers synes jeg Hay, Muuto og Ygg & Lyng sine er veldig fine Anonymkode: 410a6...189 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. september 2021 #5 Del Skrevet 19. september 2021 AnonymBruker skrev (På 18.9.2021 den 14.42): Har hatt sofaer av dårlig kvalitet som raskt blir slitt, stygge, nuppete, flate puter osv. Og ønsker nå å investere i en pen kvalitetssofa. Har tittet litt rundt på slettvoll, bolia, formfin, lkhjelle og sikkert flere andre merker jeg ikke kommer på i farta. Noen som anbefaler et spesielt merke med tanke på kvalitet? Og hvilke stoff holder seg pent lenge, det er jo så mange varianter ull, polyiester, velur... (ønsker ikke skinn)? Anonymkode: 04a1b...349 Slettvoll Anonymkode: 1ccd7...491 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. september 2021 #6 Del Skrevet 20. september 2021 Formfin er bra 😊 Anonymkode: 7156c...f80 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. september 2021 #7 Del Skrevet 20. september 2021 Vi har hatt vår sofa fra Saxo living i mange år. Den er i daglig bruk, og holder deg kjempegodt både i stoffet og i fasongen. Anonymkode: 43a2e...f76 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. september 2021 #8 Del Skrevet 20. september 2021 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Vi har hatt vår sofa fra Saxo living i mange år. Den er i daglig bruk, og holder deg kjempegodt både i stoffet og i fasongen. Anonymkode: 43a2e...f76 Kan legge til at den er i ullstoff☺️ Anonymkode: 43a2e...f76 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AprilLudgate Skrevet 20. september 2021 #9 Del Skrevet 20. september 2021 Har Scandinavia fra Bolia. Typen med mykere puter ser jeg hos andre mister kjapt fasong. Derfor kjøpte vi den fastere, og vel.....den er ikke spesielt digg å sitte i. Men holder formen - noe som var et poeng for meg da jeg kjøpte den. Ville at barn skulle kunne hoppe/klatre litt uten å mose putene. Neste sofakjøp blir nok noe annet og litt mykere. Komfort foran utseende 😅 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. september 2021 #10 Del Skrevet 21. september 2021 Brunstad har mange fine. https://www.brunstad.no/ Anonymkode: ce235...e80 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. september 2021 #11 Del Skrevet 21. september 2021 Skjønner forresten ikke hvorfor du ser bort fra skinn. Jeg har begge deler, og synes det er så enkelt med møblene jeg har i skinn. Kan tørke av dem om det blir sølt noe, trenger ikke bekymre meg slik jeg av og til gjør når det er stoff. Har man små unger på besøk av og til, er det uvurderlig å kunne tørke over etterpå. Anonymkode: ce235...e80 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå